Faktabørsen

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
1. Jeg har ikke uttalt at jeg fikk deg til å slutte.
2. Jeg har ikke drevet personhets, med mindre denne samtalen kvalifiserer for det:

freshaj-Last Sunday at 2:41 PM
Bomma alle 3 snipene. Så byen er tapt
Får se om jeg fpr redda by 006 da
Han speida 005 nå. Og nuka 004
Pål-Last Sunday at 2:47 PM
Jeg sa jo at jeg kunne fikse
Dette er håpløst av deg, helt ærlig
Togene er på 600 ms
Det er peace of cake
Når både jeg og Anders sier vi kan hjelpe i tillegg. I give up
freshaj-Last Sunday at 5:08 PM
Nah. Ikke på h+ og nettet forsvinner npr man skal sende.
Men driter i det. Kjører bil så kan ikke følge med. Adels på 005 nå
Regner med ny på 002 snart
Og 004
Pål-Last Sunday at 6:25 PM
Derfor vi tilbudde oss å ta kv...
3. Jeg ber deg komme med et eksempel på personhets, jeg har kun kritisert din rolle som leder og ditt fravær av utnyttelse av kv.
4. Du "sluttet" samtidig som du møtte motstand, neppe tilfeldig. Du ble eid av NO PLZ fordi du skulle klare det på egenhånd.
5. Det er vanskelig å overkjøre en stum gjeng.
 

freshaj

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
1. Jeg har ikke uttalt at jeg fikk deg til å slutte.
2. Jeg har ikke drevet personhets, med mindre denne samtalen kvalifiserer for det:

freshaj-Last Sunday at 2:41 PM
Bomma alle 3 snipene. Så byen er tapt
Får se om jeg fpr redda by 006 da
Han speida 005 nå. Og nuka 004
Pål-Last Sunday at 2:47 PM
Jeg sa jo at jeg kunne fikse
Dette er håpløst av deg, helt ærlig
Togene er på 600 ms
Det er peace of cake
Når både jeg og Anders sier vi kan hjelpe i tillegg. I give up
freshaj-Last Sunday at 5:08 PM
Nah. Ikke på h+ og nettet forsvinner npr man skal sende.
Men driter i det. Kjører bil så kan ikke følge med. Adels på 005 nå
Regner med ny på 002 snart
Og 004
Pål-Last Sunday at 6:25 PM
Derfor vi tilbudde oss å ta kv...
3. Jeg ber deg komme med et eksempel på personhets, jeg har kun kritisert din rolle som leder og ditt fravær av utnyttelse av kv.
4. Du "sluttet" samtidig som du møtte motstand, neppe tilfeldig. Du ble eid av NO PLZ fordi du skulle klare det på egenhånd.
5. Det er vanskelig å overkjøre en stum gjeng.


"- Du får kritikk av meg og andre for å ikke sette meg eller andre som kv når jeg og andre sier vi kan snipe og du mister byer, kl 15.00 midt i hverdagen.
- Du blir sur og furten på alle og enhver og setter konto på slett. " - Dette går vel under punkt 1. Du ANTAR at jeg ble furten og sluttet pga dine kommentarer, og tar dette for sannhet. Og som jeg skrev i forrige post så stemmer ikke dette overhodet. Jeg hadde tenkt på å slutte å spille før påske, og også tatt dette opp med andre medlemmer i stammen. Så at jeg valgte å slutte på mandag, har IGJEN ikke noe med deg å gjøre. Slutt å sett deg på en pidestall, faller er høyt.

Du legger i tillegg ut privat samtale, bare wow. Mistet all respekt for deg der.
Hvem virker som en hormonell tenåring som ikke tåler kritikk engang? Som sagt, se litt på deg selv. Det er stor forskjell på å være rett frem/komme med kritikk - Og å være frekk og ufordragelig.

Og igjen, jeg var kun leder utad, aldri aktivt i stammen, det var det andre som var, og det vet nok du like mye som meg. Du bare ville føle deg litt bedre med å trykke ned andre. Håper det gjorde dagen din.

Heretter bør du ta problemer du har med de det gjelder, og ikke offentlig, eller snakke piss til "alle andre". Prøv å vær voksen.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Goddamn, hadde du vært i en krangel med meg hadde du vært skikkelig butthurt :p Ingen ting av det Zippy skriver er jo noe frekt o_O

Anyway, morsomt å se at noen andre enn meg krangler, love it <3 Zippy ser ut som å tape, pga det er snakk om å vokse opp fordi noen ikke tåler litt "private" medlinger på off forumet, funny...

Hvorfor ikke sette meg opp som hertug for virus? Æ e jo kongen sjøl <3

-A
 

freshaj

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Goddamn, hadde du vært i en krangel med meg hadde du vært skikkelig butthurt :p Ingen ting av det Zippy skriver er jo noe frekt o_O

Anyway, morsomt å se at noen andre enn meg krangler, love it <3 Zippy ser ut som å tape, pga det er snakk om å vokse opp fordi noen ikke tåler litt "private" medlinger på off forumet, funny...

Hvorfor ikke sette meg opp som hertug for virus? Æ e jo kongen sjøl <3

-A

Cluet er vel ikke nødvendigvis at jeg er butthurt, eller tar meg så nær av det. Men at det er totalt unødvendig av han å legge ut ting. Og komme med falske påstander som faktisk kan ødelegge ryktet mitt, og private samtaler har heller ikke noe på et off forum å gjøre.

Har man et problem med noen, så bør man være voksen nok (i en alder av 23 eller hva enn han er) til å ta det privat. Ikke slengt utover nettet. Der ligger problemet mitt. Tydelig at dere ikke ser forskjellen :)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg ser ikke på noe av dette som negativt for ryktet ditt, jeg viste ikke engang om deg før nå i dag :p Så av det jeg har fått med meg, så ga du opp slik det er å forstå, men når du sier du slutta så slutta du jo :p

Råeste er jo å vinne diskusjoner, da får du ihvertfall godt rykte mener jeg :)

-A
 

freshaj

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Jeg ser ikke på noe av dette som negativt for ryktet ditt, jeg viste ikke engang om deg før nå i dag :p Så av det jeg har fått med meg, så ga du opp slik det er å forstå, men når du sier du slutta så slutta du jo :p

Råeste er jo å vinne diskusjoner, da får du ihvertfall godt rykte mener jeg :)

-A

- Jeg ble furten for jeg tålte ikke å bli snakka til av Themis - sletta kontoen i sinne.

- Hadde planer om å slutte på tw en stund. Skjedde veldig mye irl i påska, og spesielt helga. Valgte derfor å slutte.

For min del er det en ganske vesentlig forskjell på de to scenarioene. Og Themis har ingen rett til å pøse ut med falske rykter basert på sine antakelser. Da driver han med sjikane, og det er ikke greit.
 
Sist redigert:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Eneste måten å ta igjen er å bli dual på en fiende konto, adle themis og gi meg alle byene etterpå (Y)

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at No Mom plz går raskt oppover, snart rank 1 eller?

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Men for real, la oss legge fakta på bordet.

Nato og NO PLZ + UF og QQ... Mot Lære, virus +++...

Første spørsmål er jo når UF og QQ merger...
Går masse rykter om dette internt både fra qq og uf...

Hva skjer da viss Nato og UF og QQ nå adler 50% av lære og NO PLZ adler 50% av Virus? (Er jo det dere håper på)
Vil Nato da endelig erklære krig mot NO PLZ og da sitter NO PLZ igjen med 0 allianse, og må berge seg med å alliere seg med lille virus og lille lære siden uf og qq (har merget) og nato går mot dem...

Dere så jo hva som skjedde med AIK når jeg ga de fakta, de fikset seg en lukrativ avtale og har nå en bedre front å adle på (Jimmy i virus, robster på vei til stamme x, Nemen94 i rohan...)

Løp mens dere enda kan, nato er livredde dere, de har slik jeg forsto ikke ønske om å gå mot dere egentlig, men de tror de vil klare det når "de" har adlet opp masser av lære og nå tidligere aik...

Nato + ufqq mot NO PLZ, lille lære og lille virus kan bli vanskelig...

Men! Nato + uf + qq mot NO PLZ og virus og lære...

Great combo...

Eller bare la Virus og Lære ta qq, uf og nato mens dere sitter på sidelinja, ruster dere opp som fa'n til dere ikke lenger er mål for 1 superior stamme... så kan dere heller gå mot 3-4 og dere er den største stammen...

Kan også nevne det at jeg har fått smålig info at det er spillere i nato som ikke trivs, så jo det kjapt nå når nato mistet 1 medlem... Er også spillere i qq som har sendt meg mld og bedt meg om å ordne dem en inv til virus og lære... Sier ikke at jeg kommer til å gjøre det, eller at jeg har gjort det, for jeg styrer ingen av stammene...

Btw NO PLZ, kilder sier at NATO bryter ally med dere strax, så rust dere opp, merk mine ord <3

Bare hyggelig.

-A
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Nå prøver du veldig hardt her Bobil, gi deg mens leken er god.

Er faktisk lettere å få Romeo og Juliette til å være utro mot hverandre enn å få NO PLZ eller NATO til å bryte alliansen med hverandre. <3
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Se på han som prøver å redde alliansen da, aww <3 <3 <3 søtt som fy!

Spørsmålet er bare når jeg skal begynne med noen andre, bare gi meg lyd så fyrer jeg løs med andre ting også.

Du vet du ikke har sjans å overbevise no plz når du ikke engang klare å motsi meg med en god og negativ tilbakemelding <3

-A
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Du vet du ikke har sjans å overbevise no plz når du ikke engang klare å motsi meg med en god og negativ tilbakemelding <3
Vi trenger jo ikke overbevise NO PLZ, vi har jo enda alliansen i beste velgående. Er du som må overbevise dem da de er fiendene deres enda, ikke at jeg tror du klarer å overbevise de tho.

Face it, vi og NO PLZ har de beste kortene på bordet atm. Mens det virker som du prøver på et litt halvhjertet desperat forsøk på å svekke NATO. Dere i Lære trenger tydeligvis forsterkninger for å ha sjanse virker det som :eek:
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Good comeback!

Ikke like sterkt, men tipper du er beruste av en god kveld på byen? Viss ikke hadde jeg fått smell på fingra, men dette er jo en pingle diskusjon :(

Har snakket med no plz, nato og flere nå i natt.

Slik det er å forstå, er det mye diskusjoner innad i nato, noe som blir fanget opp av oss alle.. Fordi jeg skriver det hovedsaklig. Håper nato kan komme og avbekrefte dette, da dette faktisk bare er ett rykte.

Spørsmålet nato, er jo hva dere har tenkt å gjøre mot uf og qq når dere er kvitt oss, virus og no plz...

Skal dere ditche uf og qq også? Yeah, ny runde på gang. Fortsettelse følger.

Gnight!

-A
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Skal dere ditche uf og qq også? Yeah, ny runde på gang. Fortsettelse følger.
Ja, det er jo kjempe lurt av oss å fortelle til fiendene våre på et offentlig forum hva våre diplomatiske planer er for fremtiden. Det er smart det. Men du kan gjerne få spekulere så mye du vil.

Tror du Kim Jong-un forteller Trump hva deres planer? :p
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Om ikke du tror donal, kim og vladimir snakker sammen, så vet ikke jeg :O

-A
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Joa, seff, men i en eventuell krig hadde de ikke sagt til motparten sine strategiske planer med mindre man har 2,8 i IQ med munndiaré
 
Topp