Faktabørsen

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fakta at en

8881723801630.jpg


er meget vanlig for ledelsen i NATO å se når man sjekker grønn/gul/rød prikk :)
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Jeg må bare spørre, har dette vært vident kjent innad i Nato siden INGEN tar avstand eller viser avsky for det som har hendt?
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Jeg selv visste ikke om det før dagen aksjonen var. Liker ikke akkurat spionasje, så skjønner hvorfor dere synes det er dårlig gjort av oss i NATO. Har ikke så mye å si da dere fikk rekruttert fra motsatt side, som jeg vil si er noe ganske likt?
 

Lord Slur

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Jeg selv visste ikke om det før dagen aksjonen var. Liker ikke akkurat spionasje, så skjønner hvorfor dere synes det er dårlig gjort av oss i NATO. Har ikke så mye å si da dere fikk rekruttert fra motsatt side, som jeg vil si er noe ganske likt?

Har ikke så mye å si, siden vi fikk rekruttert fra motsatt side? Wow, bare wow
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
øh, dere snakker i gåter. Spessielt zippy, vanskelig å si med ord eller må det være så DRAMATISKKKKKK ? :joy:
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Vil ikke si vi har "rekruttert" fra motsatt side da de spillerne som har kommet over har søkt seg over.

HER må det faktisk nevnes at vi sannsynligvis kunne spilt det til vår fordel og utnyttet det at spillerne skulle over, enten ved å innhente info eller å kjøre aksjon samtidig som de gikk over. Isteden for å gjøre dette, som ville vært skittent spill, tok vi dem over uten å tilegne oss info eller å ta dere på senga med aksjoner. Det at DERE kjører et opplegg som driver ut spillere er IKKE vårt ansvar.

Anbefaler dere heller å gå en runde med dere selv og evaluere hvorfor folk stikker av.
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Vi vet hvorfor folk drar til virus, se plasseringen da! De er pissredd nr1 på verden, samt når 200k naboen går over så flykter han også. Personene det gjelder kan si akkurat hva de vil, men å skifte lag midt under en krig er helt uten ryggrad. Iaf uten å gi beskjed noe særlig til noen andre rundt seg og stille missnøye. Da er det bare tøys

Å skylde på aktivitetsnivå er jo som å kaste stein i glasshus, når man som regel er ansvarlig selv for å aktivitet i en stamme da en er en stor del av den. (Les prosent regning av delt på 12)

Hvem blir den første til å kommentere at jeg dro fra qq da?

Å drive skittent spill er dere kjappe med å anklage oss for, men var det ikke en av deres egene medlemer som sa forlegent på felles forum at å drive skittent spill er endel av spillet?


OH JOY THE DRAMA HAS RETURNED
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Vil ikke si vi har "rekruttert" fra motsatt side da de spillerne som har kommet over har søkt seg over.

HER må det faktisk nevnes at vi sannsynligvis kunne spilt det til vår fordel og utnyttet det at spillerne skulle over, enten ved å innhente info eller å kjøre aksjon samtidig som de gikk over. Isteden for å gjøre dette, som ville vært skittent spill, tok vi dem over uten å tilegne oss info eller å ta dere på senga med aksjoner. Det at DERE kjører et opplegg som driver ut spillere er IKKE vårt ansvar.

Anbefaler dere heller å gå en runde med dere selv og evaluere hvorfor folk stikker av.

Alltså. Kan godt hende at DU ikke har det, men Pål har no sakt at han har tatt fordel av de som kom over til dere/sendte søknad.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hvem har blitt banna i nato, og how? Gi meg info nå så jeg kan roaste han for themis trodde faen jeg var spion :O Jeg er og kommer aldri til å være spion, tihi <3

-A
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
1. Skittent spill og ulovlig spill bør vel separeres. Vi er heller ikke positive til skittent spill og avslo Mr. Bobil sitt forslag om det.
2. Hvorfor folk bytter stamme må de selv svare på, vi anså grunnlaget som godt nok.
3. Hvordan har dramaet returnert? Dere har nettopp blitt tatt i å spille ulovlig for å oppnå spillemessig gevinst.

Sindre, det kan du spare meg for.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hahahahah, folk mener propaganda er skittent, wtf... Dette, dette er ikke bare skittent, men ulovlig, suger for dere, tror det finnes flere skitne folk enn meg, og vist pokker gjør det det...

TM, du er faktisk 1 hakk mer skitten enn meg, 2 gang du får ban, jeg har fått ban 1 gang i hele mitt liv, første uke på v1 da jeg ikke viste multi var ulovlig (Y) Etter det har jeg vært lovlydig, men sleip...

Dette, dette er lavmål det... Fyttikatta...

-A
 
Topp