Faktabørsen

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Å bytte stamme er ikke et regelbrudd, det er derimot et regelbrudd å logge på noen andres konto i tillegg til sin egen.
I tillegg er det selvfølgelig et tillitsbrudd for parten som har fått kontoen sin misbrukt.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
large.jpg
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Har jeg sagt det var du som spilte skittent bobil, eller bare følte du deg truffet, sier det mer om meg eller deg?

Blir latterlig hvor lenge virus/lære kommer til å holde fast i faktumet at TM er utestengt, kommer til å bli dratt opp i alle diskusjoner, burde bare putte det i bioen min

ggggggg

Når begynner det rene spillet da? fakta sier at king bob adler bobil i natt
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
adels er 28 timer unna, rekker lære å stacke innen den tid? får sende med counter snipe i mellomtiden
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
God luck bro :p

Og btw, hvor er innlegget der jeg sier DU kaldte meg skitten? :p

Nevnte aldri navn jeg :p

-A
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Jeg blir så forvirret av dette bobil at jeg velger å finne meg noe annet å diskutere.

fint vær over hele norge nå eller?
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Dæven ass, v35 i et nøtteskall...
Er vel egt bare å bøye seg i støvet for tw sin verson av Paradise Hotel. Nei, skal noe gjøres får det gjøres ordentlig! Tror jeg er nødt til å ta over roret og få adle de grinete ungene borti øst der.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Derfor du har visst så ekstremt lite av deg til nå konrax? Klarer ingenting basert på ferdigheter eller kompetanse så alt må komme via såkalt skittent arbeid.

Skittent og ulovlig spill er forøvrig to vidt forskjellige kategorier av hva som folk flest aksepterer og ikke.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ka du prøver å antyde her a? Slike anklagelser om at jeg fremmer ulovlig spill kan du ta med deg til morra di og grine om. Bare å legge vekk den holdninga med en gang.
Det at du også sier at jeg har svært lite ferdigheter, kor du får det fra? Tid gutt, noen gjør faktisk noe mer meningsfullt enn å sitte på tw hele dagen ;)
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Jeg sliter litt å se hvorfor du reagerer så sterkt Konrax. Nå mener ikke jeg at du oppfordrer til ulovlig spill, men når det skjer noe ulovlig er det naturlig at fienden din reagerer. Hadde vi snudd denne situasjonen omvendt. Hadde du vært den største pådrivern her og kjørt på med anklager.

Er ganske naturlig dette skjer på et propagandaforum.
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Det jeg savner er at noen fra den "andre" siden kommer ut og sier at dette er dem ikke fornøyde med. Dette virker for meg å være en fellesdugnad om å feie dette under teppet og å vri samtaleemnet over på annet. Først anklager om rekruttering og nå om syting/grining. Hadde dere innrømmet feil og faktisk tatt avstand fra det som har skjedd hadde vi ikke sittet her å snakka til oss selv om det? Vi prater nå om det for å forhåpentligvis få bukt med slikt spill.
 

kano-kari

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Tror det ikke var mange som visste om måten det ble «spionert» på, og tror de fleste i hele alliansen synes dette var feigt og helt feil å gjøre, men så lenge de blir straffet er det ikke så veldig mye mer vi kan gjøre.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Damn, har eigentlig vært litt absent ifrå TW og off forum, men -rep til The Mercenary. Gå og spel ludo om du vil spele multi kthnxbye
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Jeg sliter litt å se hvorfor du reagerer så sterkt Konrax. Nå mener ikke jeg at du oppfordrer til ulovlig spill, men når det skjer noe ulovlig er det naturlig at fienden din reagerer. Hadde vi snudd denne situasjonen omvendt. Hadde du vært den største pådrivern her og kjørt på med anklager.

Er ganske naturlig dette skjer på et propagandaforum.

Jeg reagerer fordi Zippy klart ordlegger seg her på en måte hvor han antyder at jeg har vært en del av og fremmer ulovlig spill:
Derfor du har visst så ekstremt lite av deg til nå konrax? Klarer ingenting basert på ferdigheter eller kompetanse så alt må komme via såkalt skittent arbeid.

Det jeg reagerer på, min post tidligere om tw sin versjon at Paradise var mer ment som en spøk ettersom det blei så mye styr xD
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
En liten påminnelse om at å diskutere utestengelser ikke er tillatt på forumet. Det samme gjelder å dele innhold av samtaler med support. :)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Gjelder diskutering av utestengelser også det at vi ikke kan si vi misliker det? Er jo ingen som motsier eller diskuterer om det var rett eller galt å banne kontoen. :)

-A
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Gjelder diskutering av utestengelser også det at vi ikke kan si vi misliker det? Er jo ingen som motsier eller diskuterer om det var rett eller galt å banne kontoen. :)

-A
Det er fortsatt ulovlig å dele sensetiv informasjon spessielt på offentlig forum. Dette burde være Forum-BAN sånn egentlig.
Tilbake til litt mer saklig ting.
Fakta er det er for lite fakta og for mye diskusjoner på forumet ....
 
Topp