Faktabørsen

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Såklart er det velfortjent?

De har investert mye tid på denne verdenen. Er ikke sånn at man MÅ adle masse spillere og lite barbs for at det skal være imponerende. Gråbyadlinger er strategisk lurt uansett hvordan du vrir og vender på det. I tillegg til at dem har gjort mye "usynelig jobb" som kv for enkelte (alt for mange ganger), og har til og med ofret ting de skulle irl for å redde andre som ikke har hatt muligheten til å være på.

SÅ JO, den førsteplassen og gratulasjonen med 1 mill er så velfjortjent som man kan få det.

Nå har jeg ikke spilt v35 selv, men utifra Twstats så ser det ikke veldig imponerende ut. Er da ikke så vanskelig å bruke masse PP og adle barbs er det vel? Om han adler strategisk er mye mulig, har ikke sett noe kart så idk - En 1.plass trenger jo ikke å tilsi at kontoen gjør det bra i krigen. Så til nå i syntes jeg ikke dette er imponerende, men det er jo i mine øyne. Folk oppfatter jo ikke tlikt. Selvfølgelig kan MP gjøre det bra utover om han begynner å adle fienden, for man vinner jo ikke ved å adle barbs.

Og selv om jeg syntes det ikke imponerende - Gratulerer som første til 1 mill poeng :)!

Og, ja. PP-forbruk er mest synlig i starten, men nå som dette er en verden uten farms/haul står jo dette ut verdenen.

Nå spiller ikke jeg v35, så en fiende er jeg ikke, men jaggu fikk du en liten gratulasjon. Har heller ikke kommet med unnskyldninger hvorfor ingen andre har nådd 1.plassen før deg, eneste jeg kommenterte var om det var velfortjent eller ikke (mitt synspunkt altså).

-;)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Stor front + størst konto er jo det beste som finnes?
Men skjønner at dere synes det er imponerende med gråbyadling. Koster han nok enormt mye tid å adle de og deretter sette på KA.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Jaja, rart dere skal hate så inn i granskauen da, kan dere ikke bare gi et klapp på skulderen? Som mr.Groverud sier, de er nok blant de som bruker mest tid på v35. I tillegg er de på den siden i krigen som foreløpig ligger dårligst ann med mest front, så det at vi har en spiller på 1. plass som ingen har klart å gjøre mye skade på ennå er i seg selv ganske bra jobba. Slutt å klag på alt, gaad, skulle tro dere har blitt Pål sine slaver jo....

Har han i det hele tatt blitt angrepet av oss? For du kan da ikke påstå at han har gjort det bra forsvars messing mot oss, når vi ikke har angrepet han. Det funker jo ikke o_O

Gratulerer med 1 mil.
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Han referer vell til aksjonen(e?) Virus/Lære har hatt mot dem + jobben de har gjort forsvarsmessig mot dere som kv
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Nå skal jeg holde meg til tråden - Fakta er at alle burde poppe en pils å komme seg ut i sola og nyte varmen :D
 

Benis

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
40
Satan så mytji løddilæmsor d e her, aldri sjett nokko så gæli før. Skolja ikke tru at folk kan nå så lavt i et spæll? ET SPÆLL!?! Jesus christus kan ikke alj bare vær vænna istede å kom me positive comments te kvarannjer SJØL om man e fienda? Alt e så my likar vest folk kan vær grei å ha d arti ilag, e ikke d meininga me spæll? Ha d arti/tidsfordriv. Æ har faktisk fredliar prata me purken i fylla enj d dokk har her på TW. Å tru mæ, æ drekk my å e vældi gla i å plag polisen.

Takk fer mæ:)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Benis setter ord på det der :) Mye hate her, sku tru vi i NATO hadde gjort dere noe irl :D:eek:

Anyway, fakta er at Hanzo er så liten og at det er grunnen for at MP sliter med å komme igjennom de små stacksa hans :D Aner ikke ka moralen til MP er mot Hanzo, men den må være lav :p
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Benis setter ord på det der :) Mye hate her, sku tru vi i NATO hadde gjort dere noe irl :D:eek:

Anyway, fakta er at Hanzo er så liten og at det er grunnen for at MP sliter med å komme igjennom de små stacksa hans :D Aner ikke ka moralen til MP er mot Hanzo, men den må være lav :p

78% tro det eller ei.
enda bedre er det at vi drepte rundt 30k tropper på de 3 nuksa. så var ikke så forferdelig gale
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
78% tro det eller ei.
enda bedre er det at vi drepte rundt 30k tropper på de 3 nuksa. så var ikke så forferdelig gale


og alikavel har jeg så vidt merket at det er vekke :) må da være letter target båpde defansivt og moral :) King bob burde jo vist det sa det tidelig til han. og jolton skal jo ha 1000 speider rapps på meg nå.
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Jeg har faktisk ingen aning hva du snakker om


Men! For å slenge på min kommentar i farta her. Folkens, det er, uansett hvordan det er oppnåd, en prestisje og komme seg til 1million poeng. Slutt å kom med sytete kommentarer om pp som nesten kan virke som sjalusi, ikke at jeg vil gå på angrep på noen.

Og å lange en lang grinete post og skrive gratulerer med 1 mill etterpå hører ikke hjemme noen plass.


OG!!! Dere gutta boys, dere aner ikke hva som har skjedd bak kulissene, majorpain fortjener skryt langt utenfor å adle gråbyer og bruke pp. Om dere virkelig tror noe annet bør dere satse karrieren på noe annet enn tribalwars.


Positivitet, der sa du det benis...


Gratulerer så mye Ole og Sindre med 1 mill poeng




Ser dere? Det går ant å si noe positivt
 

Lord Slur

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Gratulerer til Major Pain gutta med 1 million. Barbs eller ei, Imoponerende.
Men jeg har fått ny tryllestav, og den skal du få smake;)

Og ja, jeg er Pål sin slave:D
 
Topp