Faktabørsen

Ollivander

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Spørs vell på kvaliteten og kompetansen til den det gjelder :p Jeg refererte hvertfall til meg personlig, mulig andre ikke anser det like lett :rolleyes:

Ey. All ære til folk som sniper med lite tropper. Det betyr bare at de prøver, selv om de ikke har så mye.
 

Ollivander

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Det kan være mange ulike grunner til å ha lite tropper i en by. Uansett årsak, dårlig eller god, er det bedre å forsøke å snipe med lite, enn ikke å snipe i det hele tatt.
 

kano-kari

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
skal ikke nato gratulere pål med 1 million poeng herregud så slemme dere er!!!!! makan til oppførsel
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
skal ikke nato gratulere pål med 1 million poeng herregud så slemme dere er!!!!! makan til oppførsel

Jeg er på samme side som Pål, alikevell ser jeg ingen grunn til å gratulere en spiller som har innadlet seg opp på en 2.plass og klart å kapret seg til 1mio poeng :p

Når 39 byer av 106 er innadlet, skal ikke jeg si noe mer, er en innadlingshore blitt jeg og, men ved 36% innadlinger tror jeg ikke det er noe å si at dem er slemme ved at de ikke gratulerer, og ja, jeg vet det er en spøk.

-A
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Jeg er på samme side som Pål, alikevell ser jeg ingen grunn til å gratulere en spiller som har innadlet seg opp på en 2.plass og klart å kapret seg til 1mio poeng :p

Når 39 byer av 106 er innadlet, skal ikke jeg si noe mer, er en innadlingshore blitt jeg og, men ved 36% innadlinger tror jeg ikke det er noe å si at dem er slemme ved at de ikke gratulerer, og ja, jeg vet det er en spøk.

-A
vi gratulerte nå vi...
kan ikke forvente at vi skal sitte å vente til han får 1m poeng med å så kjappe oss på forumet med å gratulere. Vi gratulerte når vi har tid og når vi ser at han har fått 1m poeng :)
 

Benis

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
40
Uansett om det er innadlinger themis har fått mye av, så har ikke d noe å si på faktume at pål har en stor å spredt front, Pål er vell en av de æ har mest respekt for (clap)(clap)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Pål er en farlig god spiller ja, kan si meg glad for å ha han på min side for en gangs skyld :p

-A
 
Topp