Faktabørsen

Madsebby

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Det funke fint hvis du timer alt av fakes i tillegg, men det er noe fryktelig til herk
 

Lord Slur

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Jeg tror du bør lese innlegget på nytt. Skrev om tidligere kritikk.

Kan du utdype? Hvis jeg husker riktig så var det vell Virus som ble kritisert tidligere på verdenen pga de fikk deff av mindre stammer? Hvem har kritisert dere for å gjøre det samme?
 

Ollivander

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Første utdypelse er at Kleppe ser ut til å tro at jeg snakker om status quo, noe som åpenbart ikke stemmer (les ordet "før")

NATO fikk kritikk tidlig for å ha for mange allianser. Å få def er en del av dette.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Tiden NATO fikk kritikk for mange allianser var ikke rettet mot tilgang på def, men på dens påvirkning til å drepe verdenen og TW.

Kritikken var rettet mot allianse med alle.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hvilken kake?

På et tidspunkt var vel 4 av topp 5 i allianse, om du mener at det er i behov for def så vil jeg påstå at det heller gjør det motsatte.
 

Ollivander

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Det har jeg heller ikke påstått. Det eneste jeg skriver er at kritikken hagler begge veier, og jeg ser likheter mellom de to nevnte.
 

Ollivander

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
På et tidspunkt var vel 4 av topp 5 i allianse, om du mener at det er i behov for def så vil jeg påstå at det heller gjør det motsatte.

Har aldri skrevet at det var behov for def ved det tidspunktet du refererer til.

Jeg siterer meg selv: "Det eneste jeg skriver er at kritikken hagler begge veier, og jeg ser likheter mellom de to nevnte."

Enten burde du akseptere at jeg har min mening, eller så får du fortsette på pm. Dette blir bare rot
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Har aldri skrevet at det var behov for def ved det tidspunktet du refererer til.

Jeg siterer meg selv: "Det eneste jeg skriver er at kritikken hagler begge veier, og jeg ser likheter mellom de to nevnte."

Enten burde du akseptere at jeg har min mening, eller så får du fortsette på pm. Dette blir bare rot

Når fikk folk lov å ha egne meninger?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Har aldri skrevet at det var behov for def ved det tidspunktet du refererer til.

Jeg siterer meg selv: "Det eneste jeg skriver er at kritikken hagler begge veier, og jeg ser likheter mellom de to nevnte."

Enten burde du akseptere at jeg har min mening, eller så får du fortsette på pm. Dette blir bare rot

Men hva mener du da at likheten var?
 
Topp