zippymaster
Blomstevase
- Reaksjonspoeng
- 566
Problemet til TmT er rykte til medlemsmassen som få har lyst til å samarbeide med.
Problemet til TmT er rykte til medlemsmassen som få har lyst til å samarbeide med.
Du høres furten ut for at sannheten blir slått rett i trynet ditt, men sånn er nå det.
Du er litt freakey for eksempelhva er rykte vi har på oss? kan du forklare oss det
Hvis det er noen som IKKE skal snakke om ''Dårlig rykte'' eller ''lite likt'' så er det deg Zippy. Jeg anbefaler deg på det STERKESTE og bare knipe igjen munnen, for det er SVÆRT få spillere som er like mislikt som deg inne på TW.NO sitt samfunn.
Her er du da helt ute å kjører? Han er vel mislikt å ha i fiendestammen, ikke noe annet..
Når du har spilte like lenge som meg Kreiz, så kjenner du til litt mer av hva Zippy har gjort på tidligere servere. Ønsker du absolutt å vite mer, kan vi alltid ta det på PM.
Men det har ikke noe å gjøre med at han er mislikt å ha i fiendestammen.
Du kommer med mye påstander uten å støtte de opp, at du som individ tydeligvis ikke liker meg tror jeg vi alle har fått med oss, men noe mer tror jeg ikke det er verdt å legge i de meldingene dine.
Freakey og CrazyKid:
- Som stamme er det nok ikke så mange som "hater" dere, men dere har individer som The Mercenary og MajorPain som er sterkt mislikt, det har nok også en stor sammenheng med den krigen som nå er startet å gjøre. Folk viser tydelig at de ikke er fan av måten enkelte kontoer spiller på, noe som er naturlig da folk flest ikke liker å spille mot juksemakere.
Naturlig at alle ikke er kjent med ryktet, eller ignorerer det i håpet om å vinne en verden og dermed søker seg over til dere.
Freakey og CrazyKid:
- Som stamme er det nok ikke så mange som "hater" dere, men dere har individer som The Mercenary og MajorPain som er sterkt mislikt, det har nok også en stor sammenheng med den krigen som nå er startet å gjøre. Folk viser tydelig at de ikke er fan av måten enkelte kontoer spiller på, noe som er naturlig da folk flest ikke liker å spille mot juksemakere.
Der var det mye gammelt oppgulp. Er trist at du bærer nag for noe som skjedde på v13.. Spiller selv med Pål på v35 og har ingen problemer med å sammarbeide med ham. Nå vet ikke jeg hva som var problemet mellom dere og ærlig talt så bryr jeg meg ikke heller, det er lenge siden og et sammarbeide krever mer enn en part så antar det ikke bare var hans skyld. Komme tilbake til nåtiden kanskje?
Verden 35 er en pågående verden, altså nåtid. Når ble verden 13 avsluttet?Når Pål ber meg støtte mine påstander om HVORFOR det er flere spillere som misliker han FRA BLANDT ANNET TIDLIGERE VERDNER. Så kommer jeg med eksempel fra v13 og videre.
Når du begynner å skrive om ''mye gammelt oppgulp'' hvorfor kaller han TM for juksemaker da det hendte på v35 og ikke v36? betyr dette at du syntes Pål også kommer med mye gammelt oppgulp og at du syntes det er trist at han bærer nag for hva som skjedde på v35?
Verden 35 er en pågående verden, altså nåtid. Når ble verden 13 avsluttet?