Faktabørsen

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Fakta er at 200 ms gap kan dra ditt peppern gror, nærmere bestemt Tyskland, Hamburg der inno holder til.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Fakta er at akkurat det ikke er noe du skal klage i retning Tyskland på. Innstillingene har jeg satt, og fått tommel opp fra Tyskland på - ikke motsatt. ;)

Edit: Og tilbakemeldingen er selvsagt notert.
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Synes det skal være tilrettelagt for at det er like lett/vanskelig å angripe som det er å forsvare seg. 200 m/s gap gjør det jo latterlig lett å snipe. Å når det i tillegg er vakttårn på her så gjør det jo dette bare enda lettere enn hva det allerede er på V35... Hva skjedde med de tidligere verdenene som jeg tror ikke hadde noe gap? Opplevd hvertfall tog nede i 10 m/s gap som gjør sniping en god del vanskeligere, men gir deg også en bedre "feeling" når man lykkes.

Men bra du noterer da, så håper jeg jeg ser fremgang på V37 ;)
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Ms gap er nok nødvendig om man ikke vil ende opp ned verdner hvor lillemann ikke har en kjangs, men 200ms er da noe høyt ^^ Hadde likt en verden med 20-50ms gap slik at man faktisk måtte konsentrert seg litt for å snipe...
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Siden det ikke er opprettet noen tråd for spørsmål angående innstillinger spør jeg her: I hvilken hastighet kan vi forvente at gråbyene vokser, og til hvilken størrelse?
 
Sist redigert:

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Mine meninger er: Fine innstillinger, noe variert fra tidligere noe som skaper spenning hvertfall fra min side. 90% er høyt men krever at folk gidder å kjempe helt til slutt ;)

Likevel, 30 per stamme er litt for stort og 200 ms gap er også før høyt etter min smak.

Hva betyr egt "Forbedrede bonuslandsbyer"?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hva betyr egt "Forbedrede bonuslandsbyer"?
Det betyr "vanlige" bonuslandsbyer.

Før ga bonuslandsbyene mindre i bonus (f.eks. bare +10% produksjon av en ressurs, i stedet for dagens +100%). De gamle bonusene er fortsatt mulig å velge i innstillingene, men er noe som aldri brukes. Når de nye bonusene kom, ble de kalt for forbedret.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er fine innstillinger! Endelig høy stamme limit!!! :D

Men jeg joiner nok ikke pga vakttårn :(

Kanskje, men tviler..

-A
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg registrerer nok en overveldende forsvarsvennlig verden...
Ønsker startende lykke til.
Er du sikker på at du ikke har lest feil, om du syntes innstillingene er overveldende forsvarsvennlige? Sammenlignet med standard innstillinger, er det ikke gjort noen valg som gjør denne verdenen mer forsvarsvennlig. Kan jo også nevnes at både fakegrense og nattbonus er deaktivert.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Er du sikker på at du ikke har lest feil, om du syntes innstillingene er overveldende forsvarsvennlige? Sammenlignet med standard innstillinger, er det ikke gjort noen valg som gjør denne verdenen mer forsvarsvennlig. Kan jo også nevnes at både fakegrense og nattbonus er deaktivert.

Ja, det er jeg sikker på. 200 ms gap i kombinasjon med aktivert vakttårn er overveldende forsvarsvennlig.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
For the future: lag en verden som et mer egnet for erfarne spillere, og en som er forsvarsvennelig som TG poengterer over.
Hvorfor?
Fordi da holder de erfarne spillerne seg til de artige verdenene, ala liten ms limit, null vakttårn etc, og de spillerne som trenger litt hjelp til å starte opp får den verdenen som er mer forsvarsvennelig mer for seg selv, så de slipper å bli adla etter 5 dager :)

Da blir vel alle fornøyd. Dere beholder de erfarne spillerne, mens nye spillere får bedre tid til å forstå et ganske omfattende spill som tw egentlig er.
 
Topp