Faktabørsen

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Mitt inntrykk er at Pål har godt rykte stort sett, men er kjent for å være en veldig kontroversiell person :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
At jeg stiller krav og forventer mye av de jeg spiller med er ikke noe nytt, jeg satser for å vinne, en strategi jeg har frem til nå hatt stor suksess med og forventer å ha det fremover og.

Dine referanser til v13;

- Var i SMACK fra 16k til 2,5 mio poeng. Det antyder at jeg i lengre tid aksepterte og forholdte meg til ledelsen, jeg må også ha vært mulig å samarbeide med da jeg ikke ble kicket der i løpet av min tid. Min hukommelse ang. v13 er svake, men kan lese meg opp på forumet for å friske opp etterpå, kan godt tenkes at jeg ikke likte din lederstil og jeg er ikke ukjent for å ta tak i ting jeg er uenig i, dette var man bevisst på når jeg gikk inn, likevel ble det akseptert.
- Blomst som skilte vei ut fra SMACK tok med seg minimum 13 spillere (ink. meg). Jeg kan derfor ikke ha vært uenig i måten det ble styrt på, min stamme fikk heller ingen utbryterstammer (tyder på at noe er gjort korrekt) og endte opp med å vinne verdenen. Stammen bestod av spillere jeg har hatt god kontakt med senere og virker derfor som et tegn på at dine antagelser er feil.

Crazy;
Mine referanser går til hendelser på v35, de er godt kjent innad i stammen din vil jeg anta, og det er også sterk sannsynlighet for at de har en kobling med den pågående krigen dere er i. Dette må kunne påståes å være en fact. Utestengelser er ikke et ukjent fenomen, og ikke småtterisaker heller. Bakgrunnen for mitt innlegg var altså det. Om du ikke kjenner til saken er kanskje ikke det så rart mtp. hvordan TM oppfører seg til sine duals/medspillere. Etter hva jeg vet er han flink til å misbruke tillit. Dette kan igjen forsterke inntrykket om relasjonen av tidligere hendelser og den nåværende krigen for deres del.

Freakey;
Jeg har dokumentasjon på at dere var i et godt samarbeid med TM om hendelsen på v35, det er denne saken jeg da referer til, om du vil ha dokumentasjon på Sindre sine shady business kan du sikkert lete på tidligere verdensforum.

Saken med freshaj bunner ut i en 5 linjers samtale jeg hadde med vedkommende og går tilbake til min referanse om mine krav og forventninger til medspillere, den bunnet ut i et ønske om å sette opp kv. ved behov neste gang så vi unngikk å miste byer. Som hun nevnte, hadde ikke hennes avslutning på v35 med meg, men andre ting å gjøre. Denne påstanden er derfor kun et forsøk på å sette meg i et dårlig lys. Mindre suksessfullt.

Sindre;
Episoden jeg omtaler er vel 2-3 uker gammel, din episode (som jeg har motargumentert ovenfor) er over 5 år gammel. Det er derfor en solid forskjell på det. Din omtalelse handler også om stammeskifte pga uenigheter, mens min handler om regelbrudd. De bør derfor ikke sammenlignes slik jeg ser det. Ellers råder jeg deg til å være litt mer rolig og behersket, du virker veldig sinna i dine seneste innlegg, fet skrift eller kursiv er like fremtredende som dine STORE BOKSTAVER :)
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
PS! Om du vil prøve å sette meg i et dårlig lys er v9 veien å gå. Der førte min kritikk av et stammemedlem til at vi lå an til å miste seieren 24 timer før den var i havn før det ordnet seg og seieren ble ordnet :)
 

freakey

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Freakey;
Jeg har dokumentasjon på at dere var i et godt samarbeid med TM om hendelsen på v35, det er denne saken jeg da referer til, om du vil ha dokumentasjon på Sindre sine shady business kan du sikkert lete på tidligere verdensforum.

Saken med freshaj bunner ut i en 5 linjers samtale jeg hadde med vedkommende og går tilbake til min referanse om mine krav og forventninger til medspillere, den bunnet ut i et ønske om å sette opp kv. ved behov neste gang så vi unngikk å miste byer. Som hun nevnte, hadde ikke hennes avslutning på v35 med meg, men andre ting å gjøre. Denne påstanden er derfor kun et forsøk på å sette meg i et dårlig lys. Mindre suksessfullt.

Send meg PM da om dokumentasjonen for Du vet VISST alt som skjer du?! Å visst du mener så mange misliker oss må det jo bære pga alt dritte du bringer opp på forum?
Du vet jo ikke hva som skjedde eller noe som helst så dette blir dine påstander.
 
Sist redigert:

Lord Slur

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
PS! Om du vil prøve å sette meg i et dårlig lys er v9 veien å gå. Der førte min kritikk av et stammemedlem til at vi lå an til å miste seieren 24 timer før den var i havn før det ordnet seg og seieren ble ordnet :)


V9 var ikke så ille det heller spør du meg vi vant uansett
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
At jeg stiller krav og forventer mye av de jeg spiller med er ikke noe nytt, jeg satser for å vinne, en strategi jeg har frem til nå hatt stor suksess med og forventer å ha det fremover og.

Dine referanser til v13;

- Var i SMACK fra 16k til 2,5 mio poeng. Det antyder at jeg i lengre tid aksepterte og forholdte meg til ledelsen, jeg må også ha vært mulig å samarbeide med da jeg ikke ble kicket der i løpet av min tid. Min hukommelse ang. v13 er svake, men kan lese meg opp på forumet for å friske opp etterpå, kan godt tenkes at jeg ikke likte din lederstil og jeg er ikke ukjent for å ta tak i ting jeg er uenig i, dette var man bevisst på når jeg gikk inn, likevel ble det akseptert.
- Blomst som skilte vei ut fra SMACK tok med seg minimum 13 spillere (ink. meg). Jeg kan derfor ikke ha vært uenig i måten det ble styrt på, min stamme fikk heller ingen utbryterstammer (tyder på at noe er gjort korrekt) og endte opp med å vinne verdenen. Stammen bestod av spillere jeg har hatt god kontakt med senere og virker derfor som et tegn på at dine antagelser er feil.

Denne referansen var for å vise til at FLERE spiller fra tidligere verdner ikke liker deg Themis, og dette bekrefter du vel sånn sett fint nok selv. Alle spiller VIL ha noen som liker seg, men faktumet ligger i det at pga oppførselen og hvordan du har oppført deg i stammer på flere verdner så har du skaffet deg MANGE fiender og MANGE som misliker deg strekt. Og dette har INGENTING med ferdighetene dine å gjøre.


Freakey;
Jeg har dokumentasjon på at dere var i et godt samarbeid med TM om hendelsen på v35, det er denne saken jeg da referer til, om du vil ha dokumentasjon på Sindre sine shady business kan du sikkert lete på tidligere verdensforum.

Jeg stiller veldig store spørsmål til ditt utsagn her. Hvilke av mine ''shady business'' er det du påstår jeg har hatt? for dette er bare en stor løgn du kommer med, da er jeg er en spiller som har stort sett har de fleste kortene foran seg på bordet. Du er VELKOMMEN til å komme til å vise frem min ''shady business'' for dette er bare en ren løgn du kommer med og jeg syntes det er utrolig frekt av deg å prøve å sette en spiller i dårlig lys uten noen bevis.
Når det kommer til ''samarbeidet vi hadde med TM'' så stiller jeg igjen spørsmål til dine påstander. TM fikk utestengelse for det som ble gjort, vi fikk ikke. Hvorfor sitter du å påstår da at vi hadde noe med denne saken å gjøre? Du har ingen som helst bevis på at vi har hatt noe med dette å gjøre, så når du kommer og legger oss ut som syndebukker på forumet, så tar du ligger ufortjent dritt på vårt hederlige navn.

Sindre;
Episoden jeg omtaler er vel 2-3 uker gammel, din episode (som jeg har motargumentert ovenfor) er over 5 år gammel. Det er derfor en solid forskjell på det. Din omtalelse handler også om stammeskifte pga uenigheter, mens min handler om regelbrudd. De bør derfor ikke sammenlignes slik jeg ser det. Ellers råder jeg deg til å være litt mer rolig og behersket, du virker veldig sinna i dine seneste innlegg, fet skrift eller kursiv er like fremtredende som dine STORE BOKSTAVER :)
Jeg gjentar hva jeg har sakt tidligere og siterer dette: ''Denne referansen var for å vise til at FLERE spiller fra tidligere verdner ikke liker deg Themis, og dette bekrefter du vel sånn sett fint nok selv. Alle spiller VIL ha noen som liker seg, men faktumet ligger i det at pga oppførselen og hvordan du har oppført deg i stammer på flere verdner så har du skaffet deg MANGE fiender og MANGE som misliker deg strekt. Og dette har INGENTING med ferdighetene dine å gjøre.''
Og sier igjen at dette var ett av flere eksempler på hvorfor mange missliker/hater deg Pål.


Du er full velkommen til å sende oss denne ''dokumentasjonen'' du påstår du har om oss, for dette er ren løgn.

Jeg er relativt sikker på at denne krigen IKKE skjedde pga noe som skjedde på v35, men på grunn av at vi har adlet flere spillere i den alliansen.
De som startet krigen mot oss (de i alliansen) er fri til å avbekrefte det jeg sier, men jeg tviler på at de kommer til å gjøre det.
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Send meg PM da om dokumentasjonen for Du vet VISST alt som skjer du?! Å visst du mener så mange misliker oss må det jo bære pga alt dritte du bringer opp på forum?
Du vet jo ikke hva som skjedde eller noe som helst så dette blir dine påstander.

Er ikke et forum til for å belyse? Spesielt et propagandaforum, om jeg har stilt dere i et dårlig lys så er jo det på bakgrunn av handlinger fra deres side. Personer selv må kunne vurdere og drøfte hvorvidt det setter dere i et dårlig lys eller ikke, men ting tyder jo på at folk flest da virker å være enig med meg om at visse ting ikke respekteres. Jeg sitter ikke på alle detaljer nei, men at dere ikke vil dra dem frem viser jo at de ikke vil sette dere i et bedre lys? At du påstår at jeg ikke vet noe som helst blir litt mystisk mtp. rene konkrete faktaopplysninger som tidligere er gitt av meg.

Sindre;
Du referer igjen til at mange hater meg, men du er så og si alene i disse påstandene på forum. Folk selv får derfor ta sitt standpunkt på denne saken, tror du har fått frem at du mener at mange hater meg. Du påstår det er svært frekt av meg å komme med påstander som setter deg i et dårlig lys, men har alikevel gjort det samme mot meg ved gjentatte forsøk nå nylig?

Hva teamet finner av bevis og hva jeg finner/får av bevis er jo to vidt forskjellige utgangspunkter. Teamet har et mye smallere rammevindu på å finne ulovligheter enn hva jeg har, men jeg sitter på skypechatter som viser deres kunnskap om situasjonen.

Dokumentasjonen du etterlyser vil trekke inn en 3.part jeg ikke ønsker på dette aktuelle tidsrommet, men kan belyses senere.
 

freakey

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Er ikke et forum til for å belyse? Spesielt et propagandaforum, om jeg har stilt dere i et dårlig lys så er jo det på bakgrunn av handlinger fra deres side. Personer selv må kunne vurdere og drøfte hvorvidt det setter dere i et dårlig lys eller ikke, men ting tyder jo på at folk flest da virker å være enig med meg om at visse ting ikke respekteres. Jeg sitter ikke på alle detaljer nei, men at dere ikke vil dra dem frem viser jo at de ikke vil sette dere i et bedre lys? At du påstår at jeg ikke vet noe som helst blir litt mystisk mtp. rene konkrete faktaopplysninger som tidligere er gitt av meg.

som sakt vi tok en intern runde med han og snakket. vi følte ikke vi trengte og si særlig siden dere så TM ble bannet. vi tok dette opp i stammen og la være å skrive noe om saken på forumet. du sier du har dokumentasjon på dette men du har ikke noe. hadde vi gjordt noe så hadde vi vel også fått bann? men og sette MajorPain kontoen i dårlig lys kan du prøve så mye du vil. desverre så er vi ikke slik som du sier vi er :p Dette er vel et av de propaganda drite ditt igjen, virker dårlig mot meg da jeg ikke bryr meg særlig hva du skriver. Men og gå etter MajorPain kontoen da blir jeg litt irritert altså. all respekt for deg themis som spiller. Men dette propaganda dritn kan du stoppe med....
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Majorpain hadde null peiling, ferdig snakka Pål. Vet du er desp på å dra ned så mange som mulig, but please stop it.

Å plis hold dere til topic

Fu*k v9
Fu*k v13
Fu*k v35

Dette er v36 forumet og det er bare et spill, relaaax 15 hakk errybody
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Er ikke et forum til for å belyse? Spesielt et propagandaforum, om jeg har stilt dere i et dårlig lys så er jo det på bakgrunn av handlinger fra deres side. Personer selv må kunne vurdere og drøfte hvorvidt det setter dere i et dårlig lys eller ikke, men ting tyder jo på at folk flest da virker å være enig med meg om at visse ting ikke respekteres. Jeg sitter ikke på alle detaljer nei, men at dere ikke vil dra dem frem viser jo at de ikke vil sette dere i et bedre lys? At du påstår at jeg ikke vet noe som helst blir litt mystisk mtp. rene konkrete faktaopplysninger som tidligere er gitt av meg.

Sindre;
Du referer igjen til at mange hater meg, men du er så og si alene i disse påstandene på forum. Folk selv får derfor ta sitt standpunkt på denne saken, tror du har fått frem at du mener at mange hater meg. Du påstår det er svært frekt av meg å komme med påstander som setter deg i et dårlig lys, men har alikevel gjort det samme mot meg ved gjentatte forsøk nå nylig?

Hva teamet finner av bevis og hva jeg finner/får av bevis er jo to vidt forskjellige utgangspunkter. Teamet har et mye smallere rammevindu på å finne ulovligheter enn hva jeg har, men jeg sitter på skypechatter som viser deres kunnskap om situasjonen.

Dokumentasjonen du etterlyser vil trekke inn en 3.part jeg ikke ønsker på dette aktuelle tidsrommet, men kan belyses senere.

Kan du ikke bar sensurere navnet på denne ''3.part'en'' du snakker om. DU skrev også tidligere at om jeg ønsket, så skulle du sende dokumentasjon på PM, men da jeg sender deg PM på dette, så svarer du IKKE på det jeg spørr om. Jeg har fortsatt ikke sett NOE dokumentasjon på at vi på MajorPain har drevet ulovlig og ''sammerbeidet'' med det som Simen gjorde på v35.

Når det kommer til mine påstander om at du er ganske hatet, så kan jeg jo si nøyaktiv det samme som deg. ''Det er bare å lete på forumet så kan folk finne mye av grunnene til at du er mislikt''. Eneste forskjellen er at det jeg sier er fakta, mens det du sier ikke er det.
Jeg kan samtidig dele ettpar linker angående deg, så kan jeg vel bekrefte det jeg skriver angående deg der.

https://forum.no.tribalwars.com/index.php?threads/svik-og-bedrageri-velkommen-til-v-13.16746/

https://forum.no.tribalwars.com/index.php?threads/zippys-venner.16712/

https://forum.no.tribalwars.com/index.php?threads/tiden-på-v13.16727/

man får ta det som det er, men faktum er at DU har fått mange til å mislike deg gjennom verdner du har spilt, og dette er bare en av flere hvor dette har skjedd. Du kan godt påstå at du er likt av alle, men som jeg viser til disse linkene, så viser jeg til at det er flere spillere som også misliker deg sterkt.

men jo, er enig med det Simen skrev over. Dette er v36 forum, og ting på andre verdner har ingenting med denne verdenen å gjøre og denne diskusjonen har egentlig gått for langt.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Om man skal «hate» alle som har backstabbet opp i gjennom tiden har du få venner igjen på tw. Må si meg fornøyd med v13 seieren.. husker pent lite fra en verden som var for så lenge siden, og ei heller om jeg gidder å lese om det. Gjerne slutt å be andre spre slikt tull når du sitter å gjør akkurat det samme selv.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Du referer til tråder om spillere som hater meg, men som likevel spiller med meg nå og har gjort senere, argumentene dine faller derfor litt sammen.

Men likevel fremmer trådene at dine tidligere påstander har vært feil;

Jeg tror SMACK vil ha en større sjangse på v13 nå som zippy er vekke, og jeg tror at zippy vil bli vekke etter en liten stund.
Dette blir rett og slett for at eneste grunnen for at zippy har overlevd på v13, er pga at han hadde SMACK til å holde han i sjakk mot fiendene.

Jeg tror faktisk vi i smack står sterkere uten zippi enn med zippi :)
For når zippi var der var det ett par spillere han likte ,resten satt han og klaget på hele tiden :)
Godt at søppelete i smack er borte , men hvor lenge vil zippi overleve maks 4uker sier nå jeg :)
Nå har vi ingen i smack som klager enn tid noen gjør gale :)

v13 sin seiersherre: Blomst, ledet av MZ alias Zippymaster.

Slik jeg ser det prøver zippy etter beste evne å argumentere og begrunne på et saklig nivå. Er det ikke mulig å svare på samme måte? Jeg er dypt uenig i måten han løste problemene på, selv om jeg skjønner bakgrunnen for det. Valget av løsning har jeg kritisert ham for, "face to face". Men det er handlingen jeg kritiserer. Slik det utvikler seg her så går det på personlige egenskaper. Og jeg tror ingen her kjenner zippy sine personlige egenskaper.

Ellers kan jeg bare si at jeg savner ham i stammen, og jeg vet at det er det flere som gjør.

Ellers referer jeg til mit svarinnlegg som tar for seg godt hvorfor jeg ikke likte deg som leder og hvorfor det resulterte i at jeg forlot stammen din.Det høres ikke ut som det er tillat å forlate stammen din og at det medfører hat fra alle sammen, noe som kan fint motargumenteres ved å la historikken tale for seg selv. Du høres furten ut fordi folk ikke ville ha deg som leder, that's it.

Referer også til en annen kommentar som tar for seg nettopp kanskje det som er hovedkjernen, mange av de som ikke har spilt med meg har allerede en negativ oppfatning pga. rykter og det slike spillere som deg sprer seg om med. Likevel virker det som at man med et større bekjentskap får en større forståelse og respekt for både de valg jeg tar og den personen jeg er. Om det er slik at så mange hater meg så kan jo det muligens være på bakgrunn av de belysningene enkeltpersoner som deg setter meg i? Derfor blir det naturlig for meg å respondere så folk kan danne seg en egen mening når dem titter innom.

Men at du over lengre tid virker å ha noe i mot meg, det er rimelig klart. Du er jo fortsatt sinna etter 5 år, så jeg må jo virkelig ha irritert deg, virker likevel ikke som at andre har det samme gnaget til meg, noe som du prøver å få frem som en sannhet.

At verdener ikke har sammenheng sier jeg meg uenig i, i lys av situasjonen er det jo helt klart en relasjon som eksisterer. Det er også bakgrunnen for min påstand om at hendelser på v35 har fått konsekvenser for v36, det er derfor naturlig å bringe opp. Historien starter ikke på år null for hver server som starter, ting taes med fra tidligere.
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Men at du over lengre tid virker å ha noe i mot meg, det er rimelig klart. Du er jo fortsatt sinna etter 5 år, så jeg må jo virkelig ha irritert deg, virker likevel ikke som at andre har det samme gnaget til meg, noe som du prøver å få frem som en sannhet.

At verdener ikke har sammenheng sier jeg meg uenig i, i lys av situasjonen er det jo helt klart en relasjon som eksisterer. Det er også bakgrunnen for min påstand om at hendelser på v35 har fått konsekvenser for v36, det er derfor naturlig å bringe opp. Historien starter ikke på år null for hver server som starter, ting taes med fra tidligere.

Jeg starta verdenen på v35 uten å mislike deg, sant nok skal det sies at det var helt uaktuelt for meg å spille med deg. Er mer måten du oppfører deg på, som er grunner for at jeg fortsatt misliker deg, da det ikke virker som du har forandret deg så mye gjennom årene.
Deg som spiller, syntes jeg er flink. Men du oppfører deg på en måte som jeg ikke tåler, og det er denne grunnen for at jeg misliker deg STERKT.

Du sier at verdner har en sammenheng og det er helt greit at du mener det og jeg er på en måte enig, men der kommer enda flere av mine punk på hvorfor jeg misliker deg. Du har backstabba tidligere og oppført rimelig dårlig tidligere, så jeg har 0 tillit til deg og kommer aldri til å stole på deg videre. Men som du sier selv så har tidligere spillere som hata/mislikte deg spilt med deg i senere tid, så kansje det ikke har så stor sammenheng allikevel da? Men du har iværtfall ikke vist til meg at jeg skal like deg på noen som helst måte. Spesielt ikke når du snakker dritt som ikke er sant om meg.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hvordan definerer du backstabbing Sindre?

Google sin definisjon:


noun
noun: backstabbing
  1. 1.
    the action of criticizing someone in a treacherous manner despite pretending friendship with them.
    "the media world of back-stabbing, scheming, and downright malice"
adjective
adjective: backstabbing
  1. 1.
    (of a person) engaging in back-stabbing; critical of other people despite pretending friendship with them.
    "back-stabbing officials protecting their patch with petty politics"
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Hvordan definerer du backstabbing Sindre?

Google sin definisjon:


noun
noun: backstabbing
  1. 1.
    the action of criticizing someone in a treacherous manner despite pretending friendship with them.
    "the media world of back-stabbing, scheming, and downright malice"
adjective
adjective: backstabbing
  1. 1.
    (of a person) engaging in back-stabbing; critical of other people despite pretending friendship with them.
    "back-stabbing officials protecting their patch with petty politics"

Der tapte du samtalen.
 
Topp