Faktabørsen

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hvordan du klarte å oppfatte dette som noe negativt er i alle fall ikke meg forunt.
Det var jo skryt av prosjektet deres, som åpenbart har vært en suksess så langt.

Jeg er rett og slett bare nysgjerrig på utviklingen videre, kommer dere til å bygge videre på prosjektet slik det er, eller må det gjøres justeringer underveis?
Alt er mulig, som vi har sett til nå.

Når det kommer til alt det andre sludderet du kom med: nei, jeg har langt i fra kjøpt alt av ressurser i K44, faktisk har jeg i senere tid solgt en god del.
Bruker fortsatt halveringer, da. Men det gjør jo åpenbart til og med spillere som er under topp 100, så da bør vel rank 1 spilleren få lov til å gjøre det og.
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Hvordan du klarte å oppfatte dette som noe negativt er i alle fall ikke meg forunt.
Det var jo skryt av prosjektet deres, som åpenbart har vært en suksess så langt.

Jeg er rett og slett bare nysgjerrig på utviklingen videre, kommer dere til å bygge videre på prosjektet slik det er, eller må det gjøres justeringer underveis?
Alt er mulig, som vi har sett til nå.

Når det kommer til alt det andre sludderet du kom med: nei, jeg har langt i fra kjøpt alt av ressurser i K44, faktisk har jeg i senere tid solgt en god del.
Bruker fortsatt halveringer, da. Men det gjør jo åpenbart til og med spillere som er under topp 100, så da bør vel rank 1 spilleren få lov til å gjøre det og.

som jeg sa, så har vi ikke brukt en eneste PP på å kjøpe ress på markedet etter vi flyttet oss.

Fakta er også at noen har satt i gang et prosjekt jeg liker å kalle "Prosjekt stikke-av-til-et-annet-kontinent-for-å-bruke-flere-tusen-PP-på-premiumbytte-og-halveringer".

Så dette var en avbekreftning til denne posten

og tror også de fleste ser på de postene dere postet som noe negativt mot oss.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Du har så langt kun kommentert på premiumrelaterte ting i innlegget mitt, men det er jo ingenting galt med premiumpoeng?
Hadde du ment det hadde du vel ikke brukt så mye premiumpoeng du har brukt så langt på TW, hadde du vel?

I så tilfelle forstår jeg ikke hvorfor du mener innlegget mitt var negativt vinklet, og du likevel kun kommenterte på noe som åpenbart ikke kan oppfattes som negativt.

Du kan ikke være stolt over det du har gjort hvis du ikke kan ta stolthet i verktøyet du gjorde det med.

Dere brukte jo PP som verktøy for deres søte tryllekunster, og var veldig stolte av det.
Slik det skal være. :)
 

Dinki

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Fakta er at jeg gir lang marsj i hvem som kjøpte ress eller ikke i k54, fordi jeg har tjent 15k pp på det :D
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at jeg leser innleggene, som så langt har en underholdingsverdi, som nesten matcher gamle dagers skriblerier. Fakta er å, at jeg er helt umulig i matematikkens mysterier. Jeg gir blaffen i hvem som bruker pp og ikke, vi har nu dette tåpelige opplegget og må bare leve med det. Men at alle fastholder at dem kun bruker pp på litt halveringer , tjener styrtene med pp, her eller på andre verdener. Var en eller annen som skrev at han hadde opptjent rundt 55K pp, hva ska han bruke dem til, om ikke på spillet??? Vil altså si, at han på en eller annen verden/verdener vil bruke disse pp. Det jeg egentlig vil frem til, er at noen bruker uhyre mye pp, så så ka det være samme fxxx hvordan dem har tjent dem.
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Fakta er at jeg leser innleggene, som så langt har en underholdingsverdi, som nesten matcher gamle dagers skriblerier. Fakta er å, at jeg er helt umulig i matematikkens mysterier. Jeg gir blaffen i hvem som bruker pp og ikke, vi har nu dette tåpelige opplegget og må bare leve med det. Men at alle fastholder at dem kun bruker pp på litt halveringer , tjener styrtene med pp, her eller på andre verdener. Var en eller annen som skrev at han hadde opptjent rundt 55K pp, hva ska han bruke dem til, om ikke på spillet??? Vil altså si, at han på en eller annen verden/verdener vil bruke disse pp. Det jeg egentlig vil frem til, er at noen bruker uhyre mye pp, så så ka det være samme fxxx hvordan dem har tjent dem.

mitt poeng var: vi har ikke brukt mye PP på denne verdenen på å kjøpe ress, men litt på halvering ( vi brukte 4.5k PP på å nedgradere bye fra 8k poeng til 1k på 2 timer, men det var for morro skyld) og ble nedadlet av en spiller som hadde brukt mye PP på Ress og halvering.

poenger var: de som bruker mye PP, har STORE fordeler over andre uansett om hvor god start de andre har i dette spillet:)

Vi er ikke bitter eller noe sånt for at dette skjedde med oss, men fakta er at bruk av PP vinner over ikke bruk/lite bruk av PP
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
mitt poeng var: vi har ikke brukt mye PP på denne verdenen på å kjøpe ress, men litt på halvering ( vi brukte 4.5k PP på å nedgradere bye fra 8k poeng til 1k på 2 timer, men det var for morro skyld) og ble nedadlet av en spiller som hadde brukt mye PP på Ress og halvering.

poenger var: de som bruker mye PP, har STORE fordeler over andre uansett om hvor god start de andre har i dette spillet:)

Vi er ikke bitter eller noe sånt for at dette skjedde med oss, men fakta er at bruk av PP vinner over ikke bruk/lite bruk av PP

Hvorfor halvere byen og gi opp, når det faktisk var en god mulighet for å redde den? Dere kunne utført snipe'n på en helt annen måte og redusert lojalitetstapet med 3x adelsmenn, og det hadde gitt litt tid til at motstanderstammene av NaVi kunne sendt støtte. Forresten, jeg anser 4,5k PP for ganske mye =p.

Det er helt sant at de som har mye PP har en fordel mot de med mindre PP, eksempelvis nye spillere. Det er ikke rart at spillet dør ut når nye spillere ikke finner det interessant sånn ting er satt opp i dag.
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Hvorfor halvere byen og gi opp, når det faktisk var en god mulighet for å redde den? Dere kunne utført snipe'n på en helt annen måte og redusert lojalitetstapet med 3x adelsmenn, og det hadde gitt litt tid til at motstanderstammene av NaVi kunne sendt støtte. Forresten, jeg anser 4,5k PP for ganske mye =p.

Det er helt sant at de som har mye PP har en fordel mot de med mindre PP, eksempelvis nye spillere. Det er ikke rart at spillet dør ut når nye spillere ikke finner det interessant sånn ting er satt opp i dag.

hva for en ''god mulighet'' var det vi hadde til å beholde den? fortell meg.

annet enn å snipe og backtime, hva kunne vi ha gjort? og ja. vi snipet alle togene som kom, men når han begynner å splittet nuket inn i 4 adels angrep, så går det dessverre ikke ann for oss å snipe mer.
Ikke kom her og ''lære'' meg hvordan jeg skal spille TW eller hvordan jeg skal ''beholde'' byer, for jeg er ganske sikker på at jeg har mer erfaring, og kan mer i spillet enn deg.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ikke kom her og ''lære'' meg hvordan jeg skal spille TW eller hvordan jeg skal ''beholde'' byer, for jeg er ganske sikker på at jeg har mer erfaring, og kan mer i spillet enn deg

Du vet at det første leddet i setningen din besvarer den neste påstanden din?

hva for en ''god mulighet'' var det vi hadde til å beholde den? .

Om du ikke vet om flere snipemetoder, så har jeg ingen intensjoner om og dele de med deg :).
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Du vet at det første leddet i setningen din besvarer den neste påstanden din?



Om du ikke vet om flere snipemetoder, så har jeg ingen intensjoner om og dele de med deg :).

finnes det flere snipe metoder enn: sniping, cancle-sniping og retur-sniping (også kalt gråby-sniping)?
isåfall, vær grei å forklar meg.

For isåfall vet du en metode som ingen andre på TW vet om!


Vi snipet på eneste måten vi kunne snipe på. MEN som jeg sa. Når han splitter ett nuke inn i 4 dele så går det ikke ann å snipe med det lille av tropper vi hadde igjen etter å alt ha snipet toget hans 1 gang + backtima nuket til en annen i NaVi.
 
Sist redigert:

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
finnes det flere snipe metoder enn: sniping, cancle-sniping og retur-sniping (også kalt gråby-sniping)?
isåfall, vær grei å forklar meg.

For isåfall vet du en metode som ingen andre på TW vet om!

Har du ikke hørt om milits-snip??? Dette var skuffende :p
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Du spurte om andre snipe metoder, så alt er innenfor kategorien sniping (inkludert alle snipe metodene du nevnte). Så ikke hat på milits-sniping :p
 
Topp