Fakta er at England spilt bra så jeg tar det her som et komplimentFakta er at England er like dårlig som NaVi.
Nord-vest/Sør-vest*. Føler meg fryktelig utelatt nå assa. Hva har jeg gjort for å fortjene slik behandling? /sFakta er at du ikke er i Navi
[EDIT]: Sjekka nå, ser du har skifta Jaja, bryr meg ikke hardt om å følge med. Dere står jo bare i nord-vest og sleiker opp de siste forgreiningene med gråbyer.
Nord-vest/Sør-vest*. Føler meg fryktelig utelatt nå assa. Hva har jeg gjort for å fortjene slik behandling? /s
Hadde det vært flere gråbyer i midten av kartet hadde mange Øl-spillere gjort det samme, ikke spill dum.
Eg kjem aldri til å ta deg seriøst Kenneth, inntil du skriv med di dialekt, og ikkje fisefint bokmål.Som sikkert de fleste vet, så er jeg en motstander av at PP(peng) gir en gigantisk fordel in-game. Det ødelegger spillet helt, og det er ikke til å kjenne igjen i forhold til f.eks V1. Det mange her glemmer er at man enkelt kan trade seg opp enorme summer av å selge PP på en verden eller 3.
Så - det som var stridens kjerne, adling av gråbyer. Om vi tar en titt på stort sett alle på toppen, så har mange en del gråtasser på samvittigheten. Om det blir benyttet som en negativ omtale om en person/stamme, så kan det raskt slå begge veier.
Nei gutta, tror nesten jeg må fyre opp en gammel versjon av TW igjen. Tror jeg skal ha filene liggende en plass
Det kan godt være, det har jeg ikke noe faktagrunnlag til å hverken benekte eller bekrefte.Du sitter vel ikke å benekter at du ikke har brukt mest PP på verden 37 hittil?
Det kan godt være, det har jeg ikke noe faktagrunnlag til å hverken benekte eller bekrefte.
Det jeg kan si med sikkerhet, derimot, er at Naitsirk og co. umulig kan ligge langt bak (om ikke til og med foran).
Skulle noen påstå noe annet vil ikke de ha noe grunnlag for å påstå at jeg har brukt store mengder PP heller.