Faktabørsen

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at det alltid er en spennende verden når Bobil er med....man vet aldrig hvilken vei vinden blåser.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at det alltid er en spennende verden når Bobil er med....man vet aldrig hvilken vei vinden blåser.

Vet dette kan gi blandete signaler fra deg Gertpe, men sier takk <3 Ikke så mye å gjøre på v37 da, da stammene blir låste, ser ut som jeg blir i en og samme stamme resten av v37 :)

-A
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Siden du skal være så hyggelig og dele litt info, så kan jeg ikke være noe dårligere.

Det ryktes(fakta) at "Svele" prosjektet for Major Premium & co gikk relativt dårlig. Etter en oppstart med det vi gjerne kan kalle pay2win, ble de møtt av den harde realitet at tropper faktisk har en verdi i dagens TW. Som vi kan se på graf'en under så er resultatet slående. Som en avslutning på dette innlegget, så går det også rykter om at det er ganske så inn for tiden og bygge byer opp med PP, deretter degradere de med PP. Hvilken sportsgren det hører til under når det kommer til TW kan jeg dessverre ikke svare på, men det har absolutt en god underholdningsverdi for de av oss som holder kontakten på skype. En god latter forlenger livet sier det.:).
deb7e8d5328f4dfee6de16d92f83304f.png
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Fakta er også at noen har satt i gang et prosjekt jeg liker å kalle "Prosjekt stikke-av-til-et-annet-kontinent-for-å-bruke-flere-tusen-PP-på-premiumbytte-og-halveringer".

InZvMhpmRXG-UwyNXJQvRA.png

Legg merke til datoen i den grønne boksen.

0NXObwd3Q2Kcbf4PcjvxPg.png

Legg merke til utviklingen i pris (en redusering som følge av mye kjøp av ressurser), og datoen i rød boks.

Fakta er også det at underholdningsverdien som vanlig er veldig høy, og vi er spent på å se utviklingen av prosjektet.

Det er så mange spørsmål.

Kommer prosjektet til å spre seg til andre kontinenter?
Kommer prosjektet til å inkludere flere spillere i fremtiden?
Vil prosjektet bli adoptert som hjertebarnet til en av de større stammene på verdenen?

Bare tiden vil vise. Vi venter i spenning.
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
vet ikke hvorfor dere kommer med ''fakta'' når det dere sier her er helt feil.

VI har IKKE kjøpt NOEN ress etter vi flyttet, men det kan bekreftes at vi har halvert litt byggninger.
Smarte folk klarer nemmlig og sende ress fra 1 by til 1 annen en, og dette klarte vi å utnytte til det sterkeste.

og når dere kommer med ''Pay2Win'' faktaen så er denne og feil, da vi uten tvil har brukt utrolig lite PP på ress-drop.
Jeg har sakt det flere ganger tidligere. Eneste vi brukte på PP FØR vi ble nedadlet, var på halvering + 3 ress drop tidlig i spillet.
Vi hadde ikke brukt mer enn 1.5k-2k PP før vi ble adlet vekk, men hadde solgt ress for over 5k PP.

MEN faktaen er at den som adlet oss derimot, var en som VIRKELIG utnyttet Pay2Win. Da denne spilleren ikke bare kjøpte opp all ressen vi solgte, men også all ressen som var i det kontinentet. Og spilleren jeg hinter til er Torquemada.

Så jeg må desverre bekrefte at Pay2Win er måten å gå for å vinne på TW, da vi tydlig ikke klarte å vinne da vi gikk den mindre Pay2Win runden. Over en spiller som utnyttet Pay2Win på det sterkeste.

Men når dere påstår at vi hadde så lite tropper, så må jeg bare bekrefte at ut ifra hvor lite PP poeng vi hadde brukt, så hadde vi ganske normalt med tropper. Men kan også bekrefte at vi utnyttet våres tropper MYE bedre enn dere i NaVi, da vi fikk backtimet 1 nuke og snipet 2 tog før dere klarte å adle byen vår tilpass for at det var 10 av dere rundt meg, og vi hadde 0 støtte fra noen.

Når det kom til nedgraderingen av byggningen, så var dette bare for morro skyld. Som vi sa til deg over melding, så skulle vi vise deg en tryllekunst. Først backtimet vi og drepte nuket til ene stamme medlemmet ditt, og deretter nedgraderte vi en 8k by til 1k på bare 2 timer. Noe jeg syntes fortjener skryt i seg selv:D


Jeg ville ikke vært Eplekjekk over det du klarte mot oss, da det ikke var noe å skryte av. :rolleyes:
 
Topp