Faktabørsen

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Fakta er at du ikke er i Navi

[EDIT]: Sjekka nå, ser du har skifta:rolleyes: Jaja, bryr meg ikke hardt om å følge med. Dere står jo bare i nord-vest og sleiker opp de siste forgreiningene med gråbyer.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hadde det vært flere gråbyer i midten av kartet hadde mange Øl-spillere gjort det samme, ikke spill dum.
 

Madsebby

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Fakta er at du ikke er i Navi

[EDIT]: Sjekka nå, ser du har skifta:rolleyes: Jaja, bryr meg ikke hardt om å følge med. Dere står jo bare i nord-vest og sleiker opp de siste forgreiningene med gråbyer.
Nord-vest/Sør-vest*. Føler meg fryktelig utelatt nå assa. Hva har jeg gjort for å fortjene slik behandling? :( /s
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Signaler er nå en ting, hvordan man tolker dem er noe helt annet. Dessverre vil kun en tolkning føre deg til det rette svaret.
Det ironiske er at hadde du sett kontoutskriften min hadde du også skjønt at jeg har andre ting å bruke penger på, og det samme vil jeg tro gjelder de fleste andre i NaVi.

Nå vet jeg ikke hvordan situasjonen er hos Øl, derimot, mulig det er litt mer penger til overs på den siden.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Altså, berre fordi han kanskje kan ha brukt mest PP på verden, vil ikkje det sei at han har kjøpt mest pp på verden.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Som sikkert de fleste vet, så er jeg en motstander av at PP(peng) gir en gigantisk fordel in-game. Det ødelegger spillet helt, og det er ikke til å kjenne igjen i forhold til f.eks V1. Det mange her glemmer er at man enkelt kan trade seg opp enorme summer av å selge PP på en verden eller 3.

Så - det som var stridens kjerne, adling av gråbyer. Om vi tar en titt på stort sett alle på toppen, så har mange en del gråtasser på samvittigheten. Om det blir benyttet som en negativ omtale om en person/stamme, så kan det raskt slå begge veier.

Nei gutta, tror nesten jeg må fyre opp en gammel versjon av TW igjen. Tror jeg skal ha filene liggende en plass :cool:
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Som sikkert de fleste vet, så er jeg en motstander av at PP(peng) gir en gigantisk fordel in-game. Det ødelegger spillet helt, og det er ikke til å kjenne igjen i forhold til f.eks V1. Det mange her glemmer er at man enkelt kan trade seg opp enorme summer av å selge PP på en verden eller 3.

Så - det som var stridens kjerne, adling av gråbyer. Om vi tar en titt på stort sett alle på toppen, så har mange en del gråtasser på samvittigheten. Om det blir benyttet som en negativ omtale om en person/stamme, så kan det raskt slå begge veier.

Nei gutta, tror nesten jeg må fyre opp en gammel versjon av TW igjen. Tror jeg skal ha filene liggende en plass :cool:
Eg kjem aldri til å ta deg seriøst Kenneth, inntil du skriv med di dialekt, og ikkje fisefint bokmål.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Du sitter vel ikke å benekter at du ikke har brukt mest PP på verden 37 hittil? :rolleyes:
Det kan godt være, det har jeg ikke noe faktagrunnlag til å hverken benekte eller bekrefte.
Det jeg kan si med sikkerhet, derimot, er at Naitsirk og co. umulig kan ligge langt bak (om ikke til og med foran).

Skulle noen påstå noe annet vil ikke de ha noe grunnlag for å påstå at jeg har brukt store mengder PP heller.
 

Dronemål

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Det kan godt være, det har jeg ikke noe faktagrunnlag til å hverken benekte eller bekrefte.
Det jeg kan si med sikkerhet, derimot, er at Naitsirk og co. umulig kan ligge langt bak (om ikke til og med foran).

Skulle noen påstå noe annet vil ikke de ha noe grunnlag for å påstå at jeg har brukt store mengder PP heller.

063686f3069d8d9592f05248c798b6df.png


Dog er jeg enig i at det ikke er noe vits i å klage på at folk bruker PP, men blir litt for dumt å drive å legge skjul på det.
 
Topp