Faktabørsen

Redvalley87

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Fakta e vell at forum e rimelig dødt, pga det eineste som bi diskutert e F**s PP bruk og kjøp.
slutt å jammer om det no, e en del av gamet! om nån velg å handel 1milion PP så for all del, bruk sine egne penga som de vill.
vess man har så sykt mye imot pp så finn på nå anna om dagan enn å sett med TW....
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Er det jeg har sagt hele tiden, men noen får munndiaré med en gang temaet er PP.

Du ser ikke meg gråte for at Naitsirk ligger rundt min poengsum med langt færre byer.
Er vel PP han har brukt for å få det til, eller? :rolleyes:
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Trur faktisk at Naits berre har gjort det rett, ved å gi sine inbyggera næringsfull mat og drikke, i form av grandiosa og øl. ingen pp.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Fakta er at det er morro å se folk fra Norge nevnes i tilfeldige samtaler blant .net spillere xD

upload_2018-8-4_1-20-22.png

Og ta det med ro, innerst inne beundrer de arbeidet som er gjort på .net av kreiz kontoen, gg boiz, keep it up!
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Titter innom, men ser ikke helt poenget i å kommentere noe som helst. Det meste er veldig uinteressant dessverre :/. Før hadde man god PnP, der man hadde faktiske grunner til at det ble strid mellom stammene. Nå er det bare rank 1 stammen mot rank 2 stammen, siden de andre stammene mest sannsynlig har langt fra poeng nok til å heve seg.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Synes det er litt morsomt at folk ønsket seriøsitet i TW-champ tråden, så stemmer de på Kreiz over meg /giggle.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Menmen... vi er jo best ? :(

Jeg kan brodere litt, for å fremheve poenget mitt for sjeler som har litt mindre gangsyn enn resten.

3 spillere på èn konto vs solospiller.

Kontoen Kreiz har som følger:

Mindre poeng. Færre byer. Lavere ODA. Lavere ODD. Lavere ODS.

Startdato Kreiz:
Start dato: 24th May 2018

Startdato Hakkespetten
Start dato: 27th May 2018

Så igjen - dette er en poppiskonkurranse. Det viser ikke til hvem som har gjort det best på V37. Siden det er ØL som er mest aktive på forumet, så er det ikke rart at listen blir fyllt til randen med spillere fra de stammen(e ).

Jeg stemte på deg pga du har vært mer på hugge enn Kreiz kontoen i lengre tid.

Jeg vet. Du slipper en tur til optikeren, så se bort fra det første avsnittet i innlegget mitt.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Nå spøkte jeg kanskje litt mer enn det motsatte, men er noe jeg vil legge til.

Det er ja på sett og vis en poppiskonkurranse, men om det skal kun gjelde sine prestasjoner utifra v37. Så burde verken jeg eller du kommet så langt som vi har gjort, men så er jo dette 1 vs 1.. Da vil nok folk kanskje tenkte litt todelt. Litt prestasjon og hvem som faktisk hadde vunnet i kamp utifra forutsetningene vi har per dags dato.

Selvfølgelig flere måter å tenkte det her ut, men føler det kan være en av flere alternativ.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Nå spøkte jeg kanskje litt mer enn det motsatte, men er noe jeg vil legge til.

Det er ja på sett og vis en poppiskonkurranse, men om det skal kun gjelde sine prestasjoner utifra v37. Så burde verken jeg eller du kommet så langt som vi har gjort, men så er jo dette 1 vs 1.. Da vil nok folk kanskje tenkte litt todelt. Litt prestasjon og hvem som faktisk hadde vunnet i kamp utifra forutsetningene vi har per dags dato.

Selvfølgelig flere måter å tenkte det her ut, men føler det kan være en av flere alternativ.

Om et lag som Sogndal hadde på ett eller annet vis hadde havna i Champions League, og de møtte Barcelona eller Real Madrid, så hadde de garantert tapt. Hadde Real Madrid og Barcelona møtt hverandre, så er det mer jevnt, men bare èn går videre. Poenget mitt er, at vi har kommet langt på bekostning av enklere dueller. Det er ikke noe galt i det, konkurransen er tross alt satt opp sånn(?).

Du skriver prestasjon, og ut fra hvordan ting ser ut per dags dato. Da tenker jeg ut fra V37, da det er her vi befinner oss i skrivende stund. Om folk fremdeles er todelt, så kan jeg gjerne henvise til forum-posten litt lenger oppe som oppsummerer OD, antall byer, startdato og antall personer på kontoen. Det som hadde vært litt gøy var om vi delte Kreiz-kontoen på 3, og ser hvordan dere har prestert ut fra det. Ditt resonnement besvarer eller stiller egentlig ingen spørsmål. Folk klaget på useriøsitet i starten av tråden, og stiller spørsmål til hvorfor det er så laber aktivitet på forumet. Noen ganger så besvarer spørsmål som dette her seg selv.

Nei, det med flere alternativ kan vi fraskrive med èn gang. Dette går på en ting, og det er vennskap. Ikke noe galt i det, men i så tilfelle, så har jeg absolutt ingen behov for å være med på noe sånt. 80% av folka her er jo newbies i forhold til f.eks meg og Torquemada.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Hvem er vi egentlig ? Man kan ikke fraskrive et eller flere alternativ kun fordi man er uenig. Det er ikke noe fasit her (og nei, ditt er ikke). Du er ikke alle, og alle er ikke deg.

Du kan for all del dele opp Kreiz kontoen i 3, kjør på, men så har vi det her med "useriøsitet" som du nevner. Synes det er litt underlig du nevner det i ditt innlegg mot mitt. Som i at du sier mitt svar er det. Så skulle man nesten tro du oppfatter ting du er uenig i som useriøs, og det er litt rart.

Svaret mitt var for å poengtere mitt syn.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
"Konsept:
Hvilken av spillerene er den beste TW-spilleren?"

Slik jeg tolker det er det ikke bare " OD, antall byer, startdato og antall personer på kontoen" som skal avgjøre hvem som skal gå av som en vinner i de forskjellige matchupene. Og bare fordi man er 3 stykk på en konto, gjør ikke det at kontoen har tre ganger mer tropper, poeng osv. en hva en solospiller har. Men en ting som heller bør vurderes, er hvordan denne solospilleren da hadde klart å forsvart seg mot en konto med 3 dualer, som kan ha aktivitet 24/7.

PS: Det er bare 2 dualer på v37, jeg spiller ikke der.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Fakta er at det er morro å se folk fra Norge nevnes i tilfeldige samtaler blant .net spillere xD

Vis vedlegget 636

Og ta det med ro, innerst inne beundrer de arbeidet som er gjort på .net av kreiz kontoen, gg boiz, keep it up!

Koslig å se dette. Kan vel nevnes at vi var 3 stykk på kontoen der, Håkon, Simen og meg, som samarbeidet enormt bra og høvla over all motstand frem til typ 3.6 mill poeng, før ting gikk skeis.
 
Topp