Faktabørsen

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Til dels sant det. Etter 1 mnd med forsøk på å få folk til å engasjere seg, så ga jeg rett og slett opp. Var fullstendig klar over at aktiviteten var dass i ØL også (jaggu mange tog jeg knerta mot Redvalley :) ), men det hjalp ikke motivasjonen til å spille hos oss læll. Det eneste som var motivasjon for enkelte i NaVi, var de få gangene det dukket opp en gråtass på rimmen. Tok en fiende gråtassen? Okei, da angriper vi ikke den, og venter på neste gråby. Jeg kunne sikkert kjørt solo og holdt ting i live, men tanken på at de slappe sim city spillerene skulle få nyte en seier jeg eventuelt hadde ofret x antall helger og morninger på var ikke akkurat fristende. Derfor satt jeg kontoen på slett nå søndag som var.

Cred til Madsebby og Arman, som har imponert meg veldig. Spillere som ville frem, og holdt et relativt høyt aktivitetsnivå. Spesielt Arman, som lærte både sniping og annet.

Hovedproblemet i NaVi passivitet. Gråbyer var nomnom, men å miste tropper ved å angripe fienden var fy-fy.
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Ser til det problemet ja. Holdt på en god stund på 6ix9ine kontoen mot NaVi for å legge press, derimot var jeg nok den eneste som gjorde noe mye av det.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Knerta mange nukes og tog fra 6ix-kontoen. Problemet var når de som ble angrepet ikke var på, og jeg satt der klar med både stacks og snipes. Skulle så gjerne si at det har vært en gøy verden, men herregud hvor lavt nivået har blitt her på .no.. Lav aktivitet, folk som ikke sniper, folk som ikke organiserer def i forkant før de eventuelt blir angrepet etc. List goes on. Strakk ut armen til Aribal også, men Hey Hello er ikke god i hodet. Helt nedsnødd. Håper dere får fjerna de fra mappet med litt brute force.
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Mange spillere som våkna opp igjen når det var gratis byer å ta :p Ofte blir verdenene på .no sånn fremover da. Lav aktivitet mange steder å mye barbadling.
 

CrazyKid

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hovedproblemet i NaVi passivitet. Gråbyer var nomnom, men å miste tropper ved å angripe fienden var fy-fy.

mye av grunnen kan man takke Vakttårn for... Er jo ingen som gidder å sende angrep når man vet hva som er fakes, og når adels/nukes blir tagget før de omtrent blir sendt. synes iallfall jeg mye av sjarmen med TW blir borte. Da blir det til at man går etter de litt mindre gode spillerene og lar de litt mer erfarne få være i fred. Noe vi enkelt har sett på denne verdenen...
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
mm pretty much. Ganske mange funksjoner som skulle vært fjernet ;-). Hadde vakttårn og halvering av byggetid forsvunnet, så hadde vi vært veldig mye nærmere et langt mer interessant strategispill.
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Verden uten PP hadde vært morsomt :) da får man se hvem som faktisk vet hva man gjør i startup og hvem som bare sløser 10 talls tusen PP :)
 
Topp