Faktabørsen

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jo altså, CM krysser det av.

Hvorfor vet jeg ikke.

-A
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Høres litt rart ut, at de bare tilfeldig tildeler en seniormoderator rank uten beskjed. Bare gir ut makt til å utestenge spillere, bare sånn uten videre... høres veldig uproft ut. @bobil @Mafa3k @Raz0r
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Hva vet du om Bobil har sendt inn søknad eller ikke? Ikke alt går ut i det offentlige.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Hva vet du om Bobil har sendt inn søknad eller ikke? Ikke alt går ut i det offentlige.

Fordi han akkurat sa han ikke viste hvorfor, ville vel ikke anta første kommentaren hans som moderator er å lyve til andre forums brukere. Er vel lov å spørre?
 
Sist redigert:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Det var fordi jeg måtte være senior mod for å rette opp i innlegg på forumet og få innrapporteringene dere gjør.

Jeg sendte en mld til Mafak3 (CM) og spurte om mulighet for å hjelpe teamet og ga da en søknad og har snakket med han i dag :)

Send gjerne en PM om du eller andre lurer på noe mer :)

-A
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Synes det bare var rart å se seniormoderator på en som er velkjent for å lyve, backstabbe, spionere, spre møkk og rett å slett lage kvalme. Tviler sterkt på at en tittel vil forandre det.

Jo altså, CM krysser det av.

Hvorfor vet jeg ikke.

-A
Bare se på første kommentaren din, både en løgn og en nedverdigende kommentar mot meg. Er ganske klar over at det krever et par tastetrykk for å gi noen rettigheter.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Bare se på første kommentaren din, både en løgn og en nedverdigende kommentar mot meg. Er ganske klar over at det krever et par tastetrykk for å gi noen rettigheter.

Jeg fikk vite av Razor nå (for litt siden) at jeg fikk Senior Admin for å få rapporterings mulighet på forumet.
Samme fikk også Razor nå, da vi trengte det for å svare på rapporter på forumet.

Hvorfor han valgte det der og da, som sagt, vet jeg ikke :) Men fant ut hvorfor nå.

-A
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Synes vi skal gi bobil en sjanse på å stå imot mistilliten fra enkelte :) Det som skjer på forum vet jeg bobil er flink til å håndtere, så nå gjenstår det å se om han leverer ;) Det som skjer IG holder seg der.
 

Lu Bu

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Bare se på første kommentaren din, både en løgn og en nedverdigende kommentar mot meg. Er ganske klar over at det krever et par tastetrykk for å gi noen rettigheter.

Ser ikkje hvordan dette er en løgn om han ikkje var klar over hvorfor. Nedverdigende, really??

Fakta er at alle er så hårsåre for tida
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Synes vi skal gi bobil en sjanse på å stå imot mistilliten fra enkelte :) Det som skjer på forum vet jeg bobil er flink til å håndtere, så nå gjenstår det å se om han leverer ;) Det som skjer IG holder seg der.

Er med god grunn folk har mistillit til han. Det jeg ikke skjønner er hvordan folk skal tilgi han så fort igjen? Selv om de har sagt de aldri skal spille med han igjen. Jeg prøvde å gi han en sjanse på v35, men istede valgte han å backstabbe. Gutten fortjener null sympati. Han har vist gang på gang at han ikke er villig til å forandre seg.

Du tuller nå? Du er klar over at forumet er en del av spillet. Det er et diskusjonsforum til spillet. Alt som blir nevnt her, stammer fra spillet. Hvordan kan du innbille deg at det er to helt forskjellige ting? Hva er poenget med et forum da, hvis ting fra IG ikke er velkommen?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Du har helt korrekt i mye som er sagt.

Jeg har heller ikke bedt noen tilgi meg for noe.. (jeg husker det ihvertfall ikke)

Men det som jeg gjør når jeg spiller, vil ikke ha en innvirkning på hvordan jeg fungerer som en moderator.

Men vi kan godt prøve å holde oss på topic, da det at jeg er nylig blitt moderator ikke har noe med v38 å gjøre, ber jeg deg derfor heller ta diskujsonen med meg privat på en pm her, skype eller gjerne send en mld til meg IG :)

Om noen her ikke mener jeg er skikket for å være en moderator, OK, da får dere sende en mld til CM med en formell klage.

-A
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Hadde egentlig ikke tenkt å kommentere dette, men klarer ikke å la være. Sorry Tore, skjønner du helst vil ta diskusjonen privat, men etter alle sprell du har funnet på så må du nok tåle at folk stiller spørsmålstegn ved om du er skikket til jobben. Og dette er forumet for v38, hvor du faktisk spiller så jeg ser ikke no galt i at det taes opp her.

Men bortsett fra det grattis med ny jobb :)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ser veldig godt synspunktet ditt, samt at jeg spiller v38 ja.
Grunnen for jeg vil ha dette privat evnt lage en egen forum bit ang dette, så gjelder det kun for at folk skal få fred fra alt spammet, da det har lite å gjøre med v38 reelt sett, det har kun med en spiller på v38 å gjøre :) Jeg har ingen tilgang som moderator på v38.

Føler det bare blir feil for de som faktisk bryr seg om ting som skjer IG på v38, og ikke det som skjer utenfor v38.

Og takk :)

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Så det jeg sier nå, er at ved flere spørsmål ang meg som moderator, vil jeg svare disse til dere privat på en egen mld, da jeg ikke vil spamme forumet mer enn det er nødvendig.

-A

EDIT: Føler du deg ikke komfortabel å snakke med meg, send gjerne en mld til mine kollegaer i teamet om du heller ønsker det.

-A
 
Sist redigert:

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Fakta er at -Coller har fått hver eneste dagens raner prestasjon siden den kom ut.
 
Topp