Faktabørsen

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Hvis noen trenger murer, smed, eller hjelp med reparering av tak. Så ta gjerne kontakt, du finner oss i midten av kartet. Lokalisert i produksjonsdistriktet, rett ved torget og heller ikke langt fra havnen. Vi er åpne mellom 07-23:00 hver dag :D
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Grunnet dårlig vedlikehold og kunde behandling, så måtte dessverre en del butikker/bedrifter legges ned. Heldigvis tok jeg over disse for en brøkdel og har alt startet oppussing av de gamle lokalene. Kan med glede informere at vi alt åpner dørene i morgen 07:00, hvor vi kjører rett på med stor tilbud på fiskevarer i vårt kjære havne kvartal og gratis hårklipp hos alle som kommer etter 12:00 :D
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Grunnet dårlig vedlikehold og kunde behandling, så måtte dessverre en del butikker/bedrifter legges ned. Heldigvis tok jeg over disse for en brøkdel og har alt startet oppussing av de gamle lokalene. Kan med glede informere at vi alt åpner dørene i morgen 07:00, hvor vi kjører rett på med stor tilbud på fiskevarer i vårt kjære havne kvartal og gratis hårklipp hos alle som kommer etter 12:00 :D


Inkluderer dette alle på v38? Ikke bare ntc?
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Skulle nesten tro det var aksjon mot meg... men er jo bare dere som prøver å re-adle byene jeg tok :p
Når man snakker om å tape tropper, så tar Push kaka xD

6x Dagens forsvarer
Bekjemp flest enheter på denne verden som forsvarer.
Beste resultat: 07.01.2019 (409.416 enheter)
211.878 / 243.154
211.878 / 243.154
 
Topp