Mente at han ikke har mange. JEG snakket om tidligere innleggene av de som sa han har med 10 stammer.
Fakta er at eg har gått inn som dual på icefistkriger99 for og vise Bobil kor, skapet skal stå.
Enig i at det er bra med aktivitet, men min mening er at måten han velger å gjøre det på er hakke for useriøst og unødvendig for min del...Fakta er at Advokat Icefistkriger har fått tastaturdilerium......det kjører helt av seg selv. Men og et fakta at det er bra, at noen holder gang i forum.
Omg... Den storalliansen eksisterer jo ikke! lol, ja vi mista ZW som allierte, men det betyr ikke at vi har 8 andre stammer![]()
"Superalliansen", eller "Stor Alliansen", er ikke noe særlig føler jeg, og AriCa og T-Recr vil ha folk til å gå full deff mens de går og adler "pp-horene" -I- og TP. Hva med oss som står igjen da? Hvor er vår del av kaken? Skal vi bare være fornøyd at vi "tok knekken på de P2W folka"? Og når målet er nådd med alliansen så har jo vi en større fiende enn de såkalte "pp-horene" siden de skal adle alle en etter en...
Bare et stort rot