Faktabørsen

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Fakta er at det er en bobil av typen Carthago som leder rangeringen. Synd at håndbrekket snart ryker, og tar rennafart ut av v39 :D
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at bobil er imponert over at KelTHuzad vet hva en Carthago er! :O

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta:

Bobil vil gi alle som gir info til han når de selger ress (i k45) en god klapp på skuldera og en liten gave :D (Gaven er: En personlig takk IG fra Mr. Bobil)

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at det ble avtalt push mellom 2 topp spillere.

Vi får se hvor snille teamet som styrer v39 er med dette...

-A
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Det er ikke lov å provosere moderatorene på måter som ikke er spillrelatert.
Fakta er at du, som moderator har et ganske stort ansvar. At du velger å gå ut på offentlig forum, som moderator - der du velger å sverte ryktet til en spiller med grunnløse bevis er bare latterlig.
 
Sist redigert:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg er ikke moderator på v39 (Y)

Hva jeg gjør på forumet handler da ikke noe om meg som moderator?

Jeg er en spiller, på lik linje med dere :)

Og det, det er fakta.

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Vil informere om denne regelen på forumet:

1-5:

  • Vær oppmerksom på at de fleste moderatorene spiller TribalWars selv! De har også mulighet til å opprette en tråd som en spiller, eller til å svare på en tråd fra en spillers ståsted. Moderatorer skal så langt det lar seg gjøre, unngå å moderere på en verden han/hun selv spiller på. Men siden vi har så få verdener kan det oppstå interessekonflikter. Interessekonflikter skal rapporteres til «Community Manager»
Så vær klar over ting før dere "provosere moderatorene på måter som ikke er spillrelatert" da dette ikke er lov.

-A
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Synes det burde komme en funksjon der mods bare er markert som mods på verdner de modererer, tittelen seniormoderator kan virke misvisende(desverre)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Synes det burde komme en funksjon der mods bare er markert som mods på verdner de modererer, tittelen seniormoderator kan virke misvisende(desverre)

Vet det i gamledager var vanlig at moderatorene modererte fra "ukjent" konto. Man fant jo ut hvem de var etter hvert, men det skapte bedre skille. Så støtter at det kunne blitt slik igjen. Særlig i dette tilfellet der moderatoren har sterke meninger om alt
 

Mafa3k

Community Manager
Community Manager
Reaksjonspoeng
10
Fakta er at det tydeligvis trengs en generell oppfriskning i både spill og forum regler:
https://no.tribalwars.com/page/rules
https://forum.no.tribalwars.com/index.php?threads/forumregler.14084/

Og skulle det være noen spesifikke henvendelser som gjelder den jobben bobil gjør som moderator kan dere sende meg en personlig melding eller en henvendelse via support systemet der dere bere om at CM (Jeg) skal svare. For fakta er at alle modoratorer her på forumet og eller spillmods er frivillige spillere som offrer sin fritid til å hjelpe spillsamfunnet. De har all rett til å spille spillet de og! og så lenge de følger reglene i spillet så har det at de er mods på verdener de ikke spiller og på forumet INGENTING med hva de gjør i spillet.

Om det er direkte klager på hva mods gjør som mods tar jeg personlig imot de klagene og ser over om det er hold i påstandene.

Ellers får dere nyte spillet videre!
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Kanskje CM skal lage egen tråd for oppfriskning av reglene, istedenfor å kommentere det på alle forum innleggene :) bare en tanke
 

Mafa3k

Community Manager
Community Manager
Reaksjonspoeng
10
Kanskje CM skal lage egen tråd for oppfriskning av reglene, istedenfor å kommentere det på alle forum innleggene :) bare en tanke
Å hvorfor skulle det være nødvendigt? da jeg har kommentert på de 2 plassene jeg følte det er nødvendig. Og alle har jo godkjent at reglene er lest, så jeg skulle jo egentli slippe å gjøre dette i det hele å det store. Regelbrudd finner uansett sted og hvordan skal jeg da forvente at folk gidder å ta seg tid til å faktisk lese et eget forum om dette? Derfor poster jeg der det er mest aktivitet slik at de som er aktivie der får det med seg.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Fakta er at Bobil sier vi i -I- er pp horer, men det er et faktum er at vi har farmet *MINST* 1 million mer ressurser enn han, jeg tror nok det fort er mye mer. Når vi hadde farmet 250k passerte han 10k farmet.
Hvordan klarer han holde seg så høyt, uten å farme?
 
Topp