Faktabørsen

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ja, er en ganske vill påstand som sikkert egentlig hører hjemme på Ryktebørsen
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Det at Bobil er en flittig pp bruker vet de fleste da :p Fakta er dog at det er sant det han indikerte at top 10 bruker mye pp, så vel aldri han skrive at han selv ikke gjorde det? Kan dog godt være han er den ivrigste brukeren
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Jeg ser i alle fall lite vits i å klage på PP-bruk, om jeg hadde vært den som brukte mest.
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Det at Bobil er en flittig pp bruker vet de fleste da :p Fakta er dog at det er sant det han indikerte at top 10 bruker mye pp, så vel aldri han skrive at han selv ikke gjorde det? Kan dog godt være han er den ivrigste brukeren

Hvorfor orker du å være tastaturkriger på forum når du ikke spiller på verdenen engang?
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Håper du er på en av de større kontoene, så vi har mindre å frykte <3

Ser det ja... Men til neste gang ville jeg ikke undervurdert meg heller da... Sier ikke jeg er god, men ser ut som jeg var god nok til å smette til meg en by fra dere :*:*
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Ser det ja... Men til neste gang ville jeg ikke undervurdert meg heller da... Sier ikke jeg er god, men ser ut som jeg var god nok til å smette til meg en by fra dere :*:*

haha, Håper du ikke er seriøs at du klarer å ta 1 by etter nattbonus med hjelp av andre spillere betyr at du er noe å frykte. Gjør bare at dere får større skyteskive på ryggen.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Sa aldri jeg var noe å frykte, men det faktum at dere helt klart ikke klarte hanskes med det sier kanskje mer om dere? :p
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Hanskes med det? Vi sov, begge på kontoen hadde koset seg kvelden før, i motsettning til noen har vi ett liv å ta oss av. Men den tabben blir aldri gjort igjen, nattevakt er på igjen, Påtide å sette en stoppe for dere.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Sist jeg sjekka har jeg også et liv, men om du prøvde å sikte til det faktum at jeg helt sikkert ikke har et like stort sosialt liv som deg så har du nok rett. Dog ser jeg ikke poeng i å dra inn dette her...? I tw er det de mest aktive som hevder seg, det er fakta, enten satser du og er aktiv eller så gjør du ikke, det sier bare noe om hvor mye du vil vinne. Ingen vits å hate fordi tw har en større plass hos meg ettersom jeg ikke har like mange folk å omgåes med utenfor...
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Kan vel søke til CM, men vet ikke om de har behov for flere mods atm, er vel bare å spørre ;)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Hanskes med det? Vi sov, begge på kontoen hadde koset seg kvelden før, i motsettning til noen har vi ett liv å ta oss av. Men den tabben blir aldri gjort igjen, nattevakt er på igjen, Påtide å sette en stoppe for dere.

Fakta at jeg heller ikke har noe liv, har så lite sosialt liv at jeg spiller uten Kyllinger. Kanskje jeg burde kontakte Konrax, så vi ka sosialiserer litt og samtidig gi dere muligheten for å ta igjen. Vi ku jo falle i søvn.
 
Topp