Faktabørsen

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at Advokat Icefistkriger har fått tastaturdilerium......det kjører helt av seg selv. Men og et fakta at det er bra, at noen holder gang i forum.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Fakta er at Advokat Icefistkriger har fått tastaturdilerium......det kjører helt av seg selv. Men og et fakta at det er bra, at noen holder gang i forum.
Enig i at det er bra med aktivitet, men min mening er at måten han velger å gjøre det på er hakke for useriøst og unødvendig for min del...
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Fakta er at jeg og Mathias har snakket en del sammen i dag og kommet frem til at vi begge har store uenigheter, noe vi alltid vil ha, men at det kan være en ide å vise litt mer respekt ovenfor hverandre... Syns det var greit å snakke ut :*

Flere som burde gjøre det samme? (Kremt Tore :p)
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Mens Iver og Mathias har drøftet diverse problemstillinger med hverandre, har det kommet mer info om "superalliansen". Denne har nå blitt sterkt svekket og T-Rec står nå med mindre allierte. Saken oppdateres fortløpende.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Omg... Den storalliansen eksisterer jo ikke! lol, ja vi mista ZW som allierte, men det betyr ikke at vi har 8 andre stammer :p
 

joworaka

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
"Superalliansen", eller "Stor Alliansen", er ikke noe særlig føler jeg, og AriCa og T-Recr vil ha folk til å gå full deff mens de går og adler "pp-horene" -I- og TP. Hva med oss som står igjen da? Hvor er vår del av kaken? Skal vi bare være fornøyd at vi "tok knekken på de P2W folka"? Og når målet er nådd med alliansen så har jo vi en større fiende enn de såkalte "pp-horene" siden de skal adle alle en etter en...


Bare et stort rot
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
"Superalliansen", eller "Stor Alliansen", er ikke noe særlig føler jeg, og AriCa og T-Recr vil ha folk til å gå full deff mens de går og adler "pp-horene" -I- og TP. Hva med oss som står igjen da? Hvor er vår del av kaken? Skal vi bare være fornøyd at vi "tok knekken på de P2W folka"? Og når målet er nådd med alliansen så har jo vi en større fiende enn de såkalte "pp-horene" siden de skal adle alle en etter en...


Bare et stort rot


Tror du vinkler det litt feil... Send gjerne en pm til meg så skal jeg forklare situasjonen slik vi tenker, men tar det ikke på off forum... Slike statshemmeligheter hører hjemme i priv chat ;)
 
Topp