Faktabørsen

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta er at til å være en elitestamme så ser jeg overraskende mange klageposter fra folk i I om motkoalisjonen. Ta det som den utfordringen det er og finn noe annet å snakke om tyvm.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Hehehe, bortforklaringer skal jeg ikke drive med. Vi på bobil ble i dag kraftig utkonkurrert på aktivitet. Så skryt til fiendene som har holdt seg mer aktive enn oss, er jo det som er nøkkelen til seier...? Satser på at dere tar med dere den samme gode aktiviteten over til .net og skyter fra dere der og :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Hehehe, bortforklaringer skal jeg ikke drive med. Vi på bobil ble i dag kraftig utkonkurrert på aktivitet. Så skryt til fiendene som har holdt seg mer aktive enn oss, er jo det som er nøkkelen til seier...? Satser på at dere tar med dere den samme gode aktiviteten over til .net og skyter fra dere der og :)

Nei det blir vanskelig når bobil skal bruke sin "store innflytelse" for å targete oss :(
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er enda en backstabber som gikk til -I- :)

Dere er flinke.

-A
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Ikke like morsomt når det ikke er du som står for backstabben?
Da vet du værtfall hvordan de av oss som spiller rent har det hver gang du kuker til en verden.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Den største backstabberen klager på en mindre en, hmmm... sier du at du ikke liker sånt? Rart, er jo din strategi.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ikke like morsomt når det ikke er du som står for backstabben?
Da vet du værtfall hvordan de av oss som spiller rent har det hver gang du kuker til en verden.

Kuker jo ikke til så mye, når han forsvinner fra kartet hver gang han backstabber
Skal jo sies at han ikke har backstabba t-rekr, da han ikke var inne der.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Lett å spille skittent, ikke lett å spille reint. Er ikke vanskelig å ha et bein i hver stamme og vite når noen skal bli angrepet. Er mye mer vanskeligere når du ikke vet noe som helst og så må forsvare seg. Det at bobil blir ned-adla hver gang han backstabber kan tydelig reflekteres på spill nivået hans (eller skills som noen sier). Dette er vel første verden bobil ikke er spion, og kan se hvordan det gikk. Jeg viste ikke at PrinsK skulle in til oss eller hadde snakket med oss, men morsomt å se bobil få smake på sin egen medisin. Men nå virker T-Rec ganske ferdig egentlig, så blir spennende å følge med på TP mot Invictus, dette som blir hoved krigen nå! :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Det morsomme med dette er jo at bobil skal flexe med hvor kjent han er på .net når ingen jeg har spurt har hørt om han at all.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg har backstabbet som spion, når ting var planlagt på forhånd ja, men aldri backstabba fordi jeg ikke fikk viljen min eller lignende.

(Lyver litt, v21 var en backstabb på en måte, men det var en rar endring av verden osv da det var mer ved det enn bare en backstabb)

Men ja, godt jeg også får kjenne litt på hvordan det er å få skitent spill i mot :) Ser at jeg ikke har gjort det like enkelt hver gang jeg har gjort det selv :D

Nice nice :)

-A
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Skal jo og nevnes forskjellen mellom det å bytte stamme, og å backstabbe. Du går ut av en stamme mens du angriper øyeblikkelig (v25, v30, v35) er de første jeg kommer på. Prins gikk jo stille og fredelig over.
Ser du sier det alltid var pla lagt - men v25 når du backstabba RV og Nice, var det og planlagt?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ikke meg :)

Det var dualen min, rv sendte meg sms, og jeg tok kontroll over kontoen og gikk tilbake til stammen :)

v30 og v35 var jeg begge avtalt spion i :)

-A
 
Topp