Faktabørsen

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Har kun hørt rykter om ett privat arrangement med lite plass, maks 20-30pers for å ta noen kalde og feire .no's liv før det legges ned o_O

-A
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Fakta er at TP snart går tom for PP - Tyr til bytting mellom spillere for å få boostet opp byene.
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Snakkes mye om bobil og backstabb her, men ingen har nevnt prinsk sin backstabb mot Arica? o_O
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Det var nok heller mer at han innså at det ikke var noe fremtid i AriCa, så derfor tok han til vett og søkte seg inn i Invictius. Han adlet første AriCa by hele 2 uker etter overgangen. Kaller du dette en backstabb? Da syntes jeg iallfall synd på deg.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Jeg syns også synd på Donau, stakkars fyr, null peiling på hva han driver med... Seiler sin egen sjø og legger ikke engang merke til at det plasseres 10 tidsinnstilte sprengladninger under vannlinjen sin... Skammelig! En morgen sa det pang og hele kontoen stod rett og slett med baugen i været, om en skulle sagt det pressist.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Bare hyggelig gutter! Må jo ta vare på dere i en slik tøff tid som dere går igjennom internt i -I-
images
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Øhh, hvorfor sku noen angripe tilbake, jeg personlig har ikke noe utestående med folk fra -I-. Og fakta er, at jula er en tid for fred og refleksjon over hvordan jeg ka bedre mitt forhold til mine naboer ( les...ig )
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
aldri blitt så medium triggret av noen som lever på 1600 tallet når det kommer til valg av memes, gifs og bilder til forum.
 
Topp