Faktatråd

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Bare å se etter det rareste navnet så finner man dæ. Bismar, Treassure Hunter, Don Jon, Eagle Beagle osv.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Se etter den rareste navnet på topp 5 når hpen starter så finner du lett ut koss acc han e på.
Fakta^
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Evt, dersom man har et par dager, se hvem som leder når poenghorene fra starten faller fra. En siste mulighet er bare å spør, og dersom du får nei er det han.
 

DeletedUser

Guest
Evt, dersom man har et par dager, se hvem som leder når poenghorene fra starten faller fra. En siste mulighet er bare å spør, og dersom du får nei er det han.

Kanskje jeg kjører fult troppe fokus og ikke ligger topp i starten bevisst :D
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
nja, tror dere klarer dere fint uten meg i teamet, er jo ikke akkurat så mye å gjøre :p
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
ey off topic...

Si site bokstaven te nye accen din jørn. Du vet at æ finner den uansett. Og kommer te å spike dæ om æ finn dæ med mindre du fortelle siste bokstaven te accen.
 

DeletedUser

Guest
ey off topic...

Si site bokstaven te nye accen din jørn. Du vet at æ finner den uansett. Og kommer te å spike dæ om æ finn dæ med mindre du fortelle siste bokstaven te accen.

Tror du jeg har bestemt meg for navn enda :O Forige Hp er ikke avsluttet enda engang :D Må få den ferdig først!
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
fakta er poenghoring. Kirke er også en litt irriterende setting her, mtp at noen har fått byene sine mer spredd enn andre.

Poenghoring er bra, hipp hipp hurra!

Vi hadde en ikke så veldig optimal kirkeplassering, den kunne ikke vært mer dårlig.. Men skal si at jeg er glad for at det ikke er homogene landsbyplasseringer.

Fakta at jeg er veldig trøtt å skal sove. Kommer til å drømme om handelsmenn, som reiser frem å tilbake for å skape velstand i byene. :mehe:
 
Topp