FAQ - Hva er script, og hvordan bruker man det?

DeletedUser

Guest
Det er ikke så mange spørsmål her, men etter som dere spør så blir den nok oppdatert!

Q: Hva er script?
A: Et script er koder som utfører en eller flere handlinger. Tenk på det som ekstra premium funksjoner som du må legge inn selv.

Q: Hvordan bruker man script?
A: Du må legge det inn på hurtigbaren. Dette krever premium. Gå til Innstillinger, så til Rediger hurtig bar. Lag en ny lenke, og legg inn scriptkoden i feltet for Mål-URL. Legg inn et navn og/eller en link til et bilde i henholdsvis Navn og Bilde-URL feltene.

Q: Jeg trykker på linken til scriptet, men det skjer ikke noe!
A: Er du sikker på at du er på riktig plass i spillet? De fleste script er slik at du må være på en viss side for at det skal virke. For eksempel så må du være på profilen til en spiller for at booking-scriptet skal virke. Alternativt kan du prøve å sette inn koden igjen.

Andre spørsmål? Spør i vei!
 

DeletedUser

Guest
Noen scriptzor kan man putte I URL baren (der du skriver triblerwarz.no og sånn) istedenfor å måtte ha på hurtigbaren. Endre førstepost?
 

DeletedUser

Guest
Både ja og nei kan man si her.

Det diskuteres frem og tilbake over hva som skal være tillatt når det gjelder bruk av scripts.

Og av de scriptene som er godkjent til nå har mer eller ingen funksjon hvis man ikke har en premium konto.

Og det er sjelden jeg ser at nettlesere liker 2K med kode rett i adresselinjen.

Men husk å vær litt kritisk med hva du bare limer inn i adresselinjen din og trykker på enter. Ihvertfall hvis du bruker explorer.
 

DeletedUser

Guest
Har ikke hatt en konto (som jeg gjør noe annet enn å sende meldinger på) på .no, så det var jeg ikke klar over. Får vel foreslå noen som kan brukes i url baren for å gjøre opp for den ubrukelige posten da :)
 
Topp