Farmescript

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
*Skript fjernet*

I starten av scriptet så skriver du inn hvor mange enheter du vil bruke for hver gang og koordinatene du vil farme.

Ja, dette kan vel brukes til å scoute gjevnlig, men jeg ser ikke hvordan dette kan brukes til faking, da jeg kan fake 10 ganger så fort med en annen metode (som jeg ikke skal legge ut her nei. Nei, det er ikke et script).

Farming er en ting folk ikke gidder å gjøre, men med dette scriptet er det kanskje flere som gjør det. Ihvertfall jeg.

Mvh BV.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dette scriptet setter inn koordinater i rekkefølge, mens fakescriptet setter inn random-koordinater.
 

DeletedUser

Guest
Støttes. Det ville ta mye lengre tid å legge inn kordinatene i dette scriptet enn å fake hele spilleren, så denne støtter jeg :)
 

DeletedUser

Guest
..forklar litt nærmere takk :p Når eg har skrevet inn f.eks 100 LK og tjue forskjellige koordinatar, kva skjer når eg trykkar på scriptet?
 

DeletedUser

Guest
..forklar litt nærmere takk :p Når eg har skrevet inn f.eks 100 LK og tjue forskjellige koordinatar, kva skjer når eg trykkar på scriptet?

Du trykker på samligsplassen i en by hvor du har troppene som er satt inn i scriptet. Trykk på scriptet og det vil sette inn koordinater (som du selv har valgt) og tropper (som du også selv har suttet inn i scriptet). Trykk -> angrip -> OK, og du sender angrepet. Neste gang du trykker på scriptet i den byen så kommer det et nytt koordinat.

DETTE ER TESTET PÅ .CO.UK, IKKE PÅ .NO!!!
 

DeletedUser

Guest
Mkay, takk. Det er ulovlig på .co.uk forresten.
edit; Nei vent, dei har forandra reglane for script - igjen.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Da bør det også godkjennes her...

Noen som har testet om det virker, eller kan gjøre dette?
 

DeletedUser

Guest
Noen skjulte hensikter her? hehe. Det er ikke lov, og det vet du godt noffe ;)

Disse mod`ene og andre i ledelsen, pleier jo å teste ut dette?
Slik var det før.
Meeen det er jo fint ingen andre gjør det, for ingen av dere har vel denne? *host* ;)



Få denne godkjent da. Vi vil da ikke ha det dårligere enn andre land :confused:
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Så lenge scriptet ikke er godkjent (som det mest sannsynlig aldri blir) er ikke scriptet tillat. Pronto. Om du er fristet til å bruke skriptet så får du tenke på konsekvensen av det først.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp