Oppdateres farmhaul total?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Noen som har et script på det?

som viser hvor mye resurser troppene som vender hjem, bærer med seg:)

Mvh Kjetil
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Klikk på profilen din -> Scroll ned til medaljene -> Hold musen over medaljene for å se informasjon.
 

DeletedUser

Guest
Det står i bildet rett før du sender angrepet.

AngrepKommando
Mål: Barbarlandsby(506|501)K55
Varighet: 1:44:24
Ankomst: i dag klokken 18:09:23
Moral: 100%
640


0 0 0 0 0 8 0 0 0 0 0 0h

Her, i bold, om du skjønner.

Evt kan noen som forstår mekke prt scr av det.

Dette er ikke et svar på spørsmålet ditt, mer en sak for å unødvendiggjøre det. Jeg personlig bruker heller ikke skript for å finne ut hvilket nivå brakken i byen er på, litt sånn der unødvendig egentlig=)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
ånei var ikke det jeg mente.

Det jeg mente var et script man kjører når man er inne på komandoer, retur

Man aktiverer da scriptet og det kommer opp en rekke bak troppene med antall resurser de bærer med seg hjem+ en total nederst på linja=)

Om noen her spiller på .net er dette scriptet der:

javascript:ukScript="http://ftp.innogames.net/~tracey/scripts/twcheese_commandHauls.js";s=document.createElement('script');s.type='text/javascript';s.src=ukScript+'?'+Math.floor((new Date()).valueOf()/604800000);document.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(s);void 0;

har kun prøvd det på w59, men regner med at det funker påd e andre verdnene og
 

DeletedUser

Guest
Sånt skript hadde vært kjekt på andre verdenan også.:jsmiley:
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Retur fra BonuslandsbyKommando
Opprinnelse Spiller: Serigala
Landsby: W33D(539|519)K55
Mål Spiller: ---
Landsby: Bonuslandsby(542|515)K55
Varighet: 0:50:00
Ankomst: 16.12.11 18:32:15:000
Ankomst om: 0:06:28
» Samlingsplass


0 0 0 0 0 20 0 0 0 0 0 0
Bytte: 2 2 8 | 12/1600


er det dette du mener???
bare oversikten, scroll ned, trykk på angrepet så står det der
 

DeletedUser

Guest
E vel meir nokka slikt:

Kommando (xx) Hjemby Ankomst Spydmann Sverdmann Øksemann Bueskytter Speider Lett kavaleri Ridende bueskytter Tungt kavaleri Rambukk Katapult Paladin Adelsmann
Retur fra Barbarlandsby(xxx|xxx)xxx skift navn xxx(xxx|xxx)xxx i dag klokken 21:28:36:000 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 100/100/100
Retur fra xxx(xxx|xx)xxx skift navn xxx(xxx|xxx)xxx i dag klokken 21:29:50:000 0 0 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0 80/80/80
......................................................................................................................Sum total : 180/180/180

Når man da trykke på skriptet kommer det opp antall ressursa som e på vei tilbake. Med en totalsum nederst
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Er det antall ressurser farmet som enda ikke har returnert med troppene du vil ha et script til å finne ut :)?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Da bør du muligens spørre etter et slikt skript her, og ikke på verden 10 forumet :)? Jeg ville veldig likt et slikt skript, spørsmålet er vel om det vil bli tillatt, og om det eksisterer.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Scriptet fungerer ikke slik som det skal her på .no. Uavhengig av hva du har ranet med deg, så vil den si at du har ranet 0.

EDIT: Det som er dumt med scriptet som lages for tiden, er at de kan ikke redigeres slik at de kan fungere på alle domener. Nå fungerer de kun på ett uvisst antall domener, som bruker engelsk i sin programmering.
 
Sist redigert:

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Personlig så er er jeg helt enig med deg der! Er det noen som faktisk kan skrive om/fikse et slik script her?
 

xian chao

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Beklager men ejg er nye Umbrellaman:p sluttet å spille på den bruekren da jeg trengte en pause:p

Jeg husker jeg hadde det på .net:

det sto bakerst i linja på alle komandoene nedover, hvor mye resurser de hadde
 

DeletedUser

Guest
Har et slikt script (hvis det ikke er kommet ut enda). Det viser hvor mye ressurser som kommer i retur, men vet ikke helt om det er lovlig, så det må jeg først sjekke før dere benytter det!!! Det står i prosentandel per angrep hvor mye haul som er tatt, også gir den en totalt oversikt etterpå..

Det som kan være problemet med dette scriptet og hovedgrunnen til at det kanskje ikke er lovlig, er fordi det spammer serveren med forespørsler. Den går innom alle angrepene dine per by, noe som blir ganske mye hvis mange spillere benytter seg av scriptet. MEN da får jeg nesten høre med Dakapo først

Den er lagd til å funke på .no, så skal ikke være no prob.

javascript:$.getScript('http://team.tribalwars.co.uk/scripts/twcheese_commandHauls_launcher.js');void 0;

Med vennelig hilsen Jørn
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
SCRIPTET ble Godkjent av Dakapo, så her er det:

javascript:$.getScript('http://team.tribalwars.co.uk/scripts/twcheese_commandHauls_launcher.js');void 0;
(Ble lagd av en venn av meg på .uk)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp