Avslått Farminghjelp

Status
Stengt for ytterligere svar.

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Nei, det var Dakapo som misforsto akkurat det der tror jeg.

Jeg har dog snakket med Jørn (Beagle Eagle) som bekreftet at det var pga. små endringer av dette scriptet fort kan gjøre at farming automatiseres så og si helt som gjør at scriptet ble avslått.

Jeg vil ikke tro at det er ulovlig å ha scriptet liggende der, men jeg ser absolutt ikke vitsen i det? Det tar 2 sekunder å slette det og du unngår eventuelle problemstillinger det kan skape. I tillegg kan det være en nysgjerrig kontovakt får lyst å teste ut scriptene dine og da har du fort utført et brudd på reglene. Så jeg vil nok anbefale deg å fjerne det.
 
Sist redigert:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Tingen med scriptet er som Jørn sa at, om de godkjenner dette, blir det vanskelig å se forskjell på den lovlige og den ulovlige versjonen. Forskjellen er jo bare at den ulovlige versjonen repterer den lovlige versjonen. Ligger den som ett bokmerke i opera så vil jeg tro at de bare ser at det er trykket flere ganger med det ulovlige. Ligger det i hurtigmenyen er det lettere å finne det ut, da de kan sjekke det. Men, det finnes uttallige andre script som funker minst like bra. Hurtigtaster er det samme, bare at du må slette rapportene manuelt.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp