Fatals svar til Machiavelli

DeletedUser

Guest
Her skjer det en del ting. Det å komme ut på offentlig forum og påstå ting, for deretter å skyte seg selv i foten gjør at Machiavelli og co må stilles til sin rett.

De siste 48 timers hendelser setter antagelig et preg på V24s diplomati. Vi ser igjen antydning til gnisninger, som for de fleste kanskje ikke er helt tydelig på overflaten. For oss som følger med med et våkent blikk, er det ikke vanskelig å se at det skjer ting som man helst ville unngått.

http://no.twstats.com/no24/index.php?page=village&mode=conquers&id=343

En såpass sentral by som kastes frem og tilbake. Her går det tapt adelsmenn, off tropper og ressurser uten tvil.

Hva tyder dette oppgjøret på? Er forholdet mellom de to allierte stammene såpass dårlig? Hvem har isåfall skyld i at det gjøres noe slikt. For oss utenforstående er det helt klart at det er noe som skjuler seg her. Disse hendelsene, og måten begge kontoene bruker adelsmenn og trolig også offensive tropper på, er et godt eksempel på at det slett ikke er noen god kommunikasjon her. Og hvor vil dette bære hen? Hvor langt kan partene la dette gå før det går skeis?

I en slik situasjon vil en ledelse ha en stor rolle i å avgjøre saken, enten på et godt eller vondt vis. Vi har dog sett flere eksempler på at ledelsen i blant annet LF ikke er noe å skryte av (subjektiv oppfatning). Hvordan vil da medlemmene kunne reagere på slike trusler som stadig fortoner seg i nabolaget? Dette er en diskusjon som helt sikkert foregår i NF-leiren og ut fra faktaene som ligger på bordet, tyder det på at stemningen ikke er helt som forventet.

De neste par timene/dagene på V24 vil avgjøre mye av framtidens diplomati. Skal NF bli kneblet, nok en gang, og godta å bli herset med av overmannen? Eller skal underdogen stå opp for sin rett, kjempe for det rettferdige og stå på den desidert moralske siden i krigen? Dette er tema som medlemmer så vel som ledelse burde diskutere rimelig godt.

LF som tar inn medlemmer som det passer dem, som plasserer spioner i andre stammer fordi de rett og slett ikke klarer å gjøre god nok bruk av midlene som alle har fått tildelt i rettferdighetens navn. At LF misbruker ting har vi vært vitne til siden starten av verden (PP-bruk, Birken-kontoen, osv., osv.). Det vil ikke overraske meg om NFs gode posisjon på kartet blir utnyttet av disse spillerne nok en gang uten en eneste tanke.

Avslutningsvis vil jeg bare si at NF ikke fortjener en slik behandling. Dere fortjener bedre. Jeg ønsker meg (fra en nøytral posisjon) at dere står opp på egne bein og slutter å fortsette å holde lillefinger :)
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Hva tyder dette oppgjøret på? Er forholdet mellom de to allierte stammene såpass dårlig? Hvem har isåfall skyld i at det gjøres noe slikt. For oss utenforstående er det helt klart at det er noe som skjuler seg her. Disse hendelsene, og måten begge kontoene bruker adelsmenn og trolig også offensive tropper på, er et godt eksempel på at det slett ikke er noen god kommunikasjon her. Og hvor vil dette bære hen? Hvor langt kan partene la dette gå før det går skeis?

Denne saken her er fiksa via PM, så null problem der.

I en slik situasjon vil en ledelse ha en stor rolle i å avgjøre saken, enten på et godt eller vondt vis. Vi har dog sett flere eksempler på at ledelsen i blant annet LF ikke er noe å skryte av (subjektiv oppfatning). Hvordan vil da medlemmene kunne reagere på slike trusler som stadig fortoner seg i nabolaget? Dette er en diskusjon som helt sikkert foregår i NF-leiren og ut fra faktaene som ligger på bordet, tyder det på at stemningen ikke er helt som forventet.

Hvis ledelsen i LF ikke er noe spesielt å skryte av, hvordan vil du forklare din egen ledelse? :)

LF som tar inn medlemmer som det passer dem, som plasserer spioner i andre stammer fordi de rett og slett ikke klarer å gjøre god nok bruk av midlene som alle har fått tildelt i rettferdighetens navn. At LF misbruker ting har vi vært vitne til siden starten av verden (PP-bruk, Birken-kontoen, osv., osv.). Det vil ikke overraske meg om NFs gode posisjon på kartet blir utnyttet av disse spillerne nok en gang uten en eneste tanke.

PP-bruk har blitt misbrukt av deres medlemmer også. Her må vi ramse opp Bohic igjen, sikkert flere i stammen dette gjelder også, selvom de ikke sier noe om det. Og hvis du mener at VI har misbrukt Birken kontoen, hva er dine meninger om at din egen ledelse plasserte Birken i -D-/-F- familien fordi de visste at Bohic aldri kom til å godta å være i samme stamme som Birken igjen? Men det sa vell aldri ledelsen ifra til dere om :).At dere prøver å legge fokus på at vi i LF behandler NF som slaver, da har vell dere allerede slakta -D-/-F- familien som noen griser :) Akkurat som KND før det igjen.

Jaja, godt å vite at ledelsen deres ikke gir dere noe info lenger.
 

DeletedUser

Guest
Forventa mer saftige nyheter enn dette, var jo bare trist og lese... Å gjøre ting helhjertet er ikke så dumt, tips til neste gang (yes)
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Han trenger da ikke å komme med noe "comeback" når alt dere klarer å sile ut er små, korte kommentarer uten fotfeste. Fatal sin belysning av et problem i utvikling er ytterst interessant for verdens utvikling, og kan faktisk være avgjørende. Om dere enten prøver å benekte det eller sette hele problemstillingen i et dårlig lys er vanskelig å forstå seg på. Eneste sikre er at dere ikke liker det som skjer, og spesielt at fatal og hans stamme har fått øynene opp for det.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Hm, vi fikset jo dette dagen før han skrev det. Så dere sitter jo ikke med all info rundt dette.

Da trenger man ikke skrive lange svar med nonsense inni :)
 

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Hm, vi fikset jo dette dagen før han skrev det. Så dere sitter jo ikke med all info rundt dette.

Da trenger man ikke skrive lange svar med nonsense inni :)

Så hvorfor gjør Machiavelli det da :p du motsier deg selv. Og før noen sier noe som helst så bør jeg nevne at dere ikke sitter all info rundt alt og i alle 3 delene av Machiavelli sine påstander så har det vært løgn :p men det vet jo ikke dere så vi kaller det for misinformasjon og ikke løgn
 

DeletedUser

Guest
Fordi han klarer å skrive morsomt og interessant, uavhengig om absolutt alt av fakta er 100% riktig. Dette innlegget var derimot nitrist skrevet..
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Hm, vi fikset jo dette dagen før han skrev det. Så dere sitter jo ikke med all info rundt dette.

Da trenger man ikke skrive lange svar med nonsense inni :)

Kan vel skrive det han føler for vel? Skal du bestemme hva fatal skal skrive?
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Kan vel skrive det han føler for vel? Skal du bestemme hva fatal skal skrive?

Skriver jeg at jeg skal bestemme det? Jeg svarte på hvorfor vi ikke skrev lange svar. Og påpekte at dere ikke satt med all info. Hvor skriver jeg at han IKKE får lov til å skrive ?

Jeg svarte på Johnny's kommentar. Kjære Redigo, les alt før du svarer. Skivebom.
 
Topp