Feigt? hva synes dere?

Status
Stengt for ytterligere svar.

mikael skårvik

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
erling100 den 05.06. klokken 21:56
Hei er det greit for det at eg adler [player]H-shark[/player]?

General long den 05.06. klokken 23:31
oki, bare adle i vei ;)

erling100 den 05.06. klokken 23:46
Takk Gode nabo :)

erling100 den 07.06. klokken 18:27
Hvorfor forlot du stammen ?

General long den 07.06. klokken 18:58
som jeg skrev tidligere i forumet så ble jeg med i stammen kun for å støtte [player]alienelite12[/player].
jeg var ikke interesert i å være med i en stamme fordi alle stammer har så masse rare regler som jeg må forholde meg til. og når jeg ble med i stammen så måtte jeg plutselig bukke under for alle reglene dere har, og det var ikke derfor jeg ble med i stammen. så når jeg ble overfalt av alle disse reglene så orka æ ikke mere i en stamme.

men som jeg har sagt til [player]alienelite12[/player]; så lenge ingen i stammen deres angriper eller plager meg så angriper ikke jeg dere. og om noen i stammen deres trenger hjelp til noe som helst, så er det bare å spørre. jeg kan være en god å snill nabo selv om jeg ikke er i stammen :)

så det er hele grunnen til at jeg forlot stammen.
håper ikke de i stammen ble sur for det. fordi jeg gjorde alle i stammen oppmerksom på dette med en gang jeg kom inn i stammen.

så håper heller ikke du e skuffa :)

General long i dag klokken 11:16
ser du ikke var til å stole på.

erling100 i dag klokken 14:47
Du slutta jo i stammen!

General long i dag klokken 15:01
har hatt en avtale med alienelite.

vi hadde en avtale som gjalt meg og hele stammen deres. den var at jeg kan hjelpe til med hva som helst. men jeg blir ikke med i stammen. jeg godtok i tilleg noe av det som elienelite hadde bedt meg om når jeg var med i stammen.

vi sku være allierte.

det var dere som brøt avtalen, ikke jeg !

erling100 i dag klokken 15:03
Eg visste ikke om denne avtalen-.- Og er ikke den eneste som har tatt deg!

General long i dag klokken 15:14
jeg har vært alliert med alienelite lenge.
jeg ble med i stammen kun for å støtte han.
når jeg hadde støttet han så gikk jeg ut av stammen, alt dette var planlagt mellom meg og alienelite.

men takken jeg får for å hjelpe han, er at dere i stammen begynner å angripe meg med det samme jeg forlater stammen igjen.

jeg er ikke aliert med noen andre, så jeg har desverre ikke en "storebror" som må passe på lille meg, som er alene blandt mange gode spillere.

om dere har lyst så har dere null problemer med å adle meg. noe som dere tydeligvis har begynt med.

man ser jo hvem man kan stole på, og hvem man ikke kan stole på...

erling100 i dag klokken 15:16
Men hvorfor angriper du Roma?? Eg har bare tatt den andre byen?

General long i dag klokken 15:21
hvordan vet du om det er et angrep eller fake?

og om du tar over 1 by, så betyr det ikke at jeg kun er fiende av den ene byen. om en spiller angriper meg, så angriper jeg han. det er ikke snakk om hvordan by man angriper med.

men hvorfor er du så redd for den lille byen "roma"?
du har jo en hel stamme som kan "redde" deg.
jeg er bare en liten spille med knapt 8 000 poeng igjen etter at folk fra alliansen har vært på "røvertokt"...


General long i dag klokken 15:23
men det frekkeste av alt er at dere benyttet dere av sjangsen til å adle meg når jeg satte opp en fra din stamme som kontovakt.

dere brukte kontoen min til deres egen fordel...

General long i dag klokken 15:44
var du virkelig så dårlig i TW at du måtte få kontovakten til å sende ut troppene fra byen min, før du turte å sende inn adels?

erling100 i dag klokken 15:49
Neida, eg fikk bekjed om at du var vekke og at eg måtte benytte sjansen... Eg bare gjorde det.

General long i dag klokken 15:56
og i rapporten min så står det at mine tropper ble sendt ut til en annen by med det samme du skulle angripe.


mistenkelig...

erling100 i dag klokken 16:21
Selvfølgelig ble sjansen utnyttet når du var vekke!

General long i dag klokken 16:28
så dere benytter sjangsen til å adle på alierte når de er vekke?

og ikke nok med det, dere brukte min konto til fordel for dere selv.

tør man ikke å nuke en by selv før man skal adle så er det bare å glemme det.


erling100 i dag klokken 16:35
Eg visste ikke at du var PA med stammen vår, det må ha vert før min tid!!

General long i dag klokken 16:38
det var jeg allerede når jeg kom inn i stammen, og det var jeg når jeg gikk ut av stammen.


erling100 i dag klokken 16:44
Som sagt, dette visste eg ingenting om. Visste bare at du hadde støttet alienelite12! .

General long i dag klokken 16:45
snakk om å være lur...
adle en som hjelpe stammen dokkers...

General long i dag klokken 16:52
hmm, du har lite forsvar...

erling100 i dag klokken 17:02
Bare prøv og ta Torino igjen da :D

General long i dag klokken 17:08
trur jeg heller satser på roma...

erling100 i dag klokken 17:08
NEI! GLEM DET!

General long i dag klokken 17:10
hvorfor ikke?

du adlet jo fra meg...

General long i dag klokken 17:11
blir vel oppe i natt og tar en adlingsrunde...

erling100 i dag klokken 17:11
Så prøv heller på byen eg adlet fra deg, rettferdig! Tok ikke hovedbyen din iverfall!

General long i dag klokken 17:12
driter i hvilken by du tok fra meg. jeg tar den byen jeg vil fra deg.

men hvorfor er du så redd?
du adler meg når jeg er borte.
og med det samme jeg er hjemme igjen, og kan spille selv så pisser du nesten i buksa...

General long i dag klokken 17:13
og du snakker om å være rettferdig?
var det som dere gjorde rettferdig?

erling100 i dag klokken 17:15
Pisser ikke akkurat i buksa! Men du får ikke tatt den .








dette er en samtale mellom en venn av meg og en annen spiller.
hva synes dere om å bruke en annen persons konto til fordel for seg selv?
og spesielt når det er spillere man har tillit til...
 

mikael skårvik

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
og om noen lurer så handler dette om en handling hvor general hadde satt en spiller opp som kontovakt.
når han var på feire så brukte kontovakten og en alliert i stammen kontoen til general til fordel for seg selv.

de sendte troppene fra byen de ville ha ut. og adlet etter det.
når general kommer hjem så har kontovakten og kompisen lurt til seg en by med et skittent knep.
 

DeletedUser

Guest
Om det er sant at KV sendte ut troppene fra byen for å la byen bli adlet, mot kontoeierens vilje, så er dette et klart regelbrudd, og burde bli rapportert via ticket systemet ingame.

Det er ikke tillatt å misbruke kontovakt. Kontovoktere som forsettlig ødelegger eller alvorlig skader en konto de vokter vil bli straffet. Men mens vi vil straffe kontovokteren om vi ser at det var en klar intensjon om å ødelegge kontoeierens arbeid mot hans instruksjoner, vil vi ikke være i stand til å reparere skaden gjort mot kontoen.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp