Feilstavinger og permanente bugs

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
De fleste presentasjonene virker veldig seriøst skrevet, men jeg må innrømme at jeg begynte å lure første gang jeg så denne:


Selverobring
Erobre deg selv fordi det er den eneste måten å vise de andre hvem som er sjef.


Er dette ment som en intern spøk, eller hva? Burde vel egentelig bare stått: "erobre deg selv", med tanke på at alle andre presentasjoner er beskrevet veldig seriøst?



- Vil nok ikke bli endret da det er meningen at den skal være litt useriøs. :)
 
Sist redigert av en moderator:

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Joa, er vel mulig det. Synes bare det virker litt rart.

Fant også en å/og feil under presentasjoner:


"Selvangrep
Angrip deg selv å miste mer enn 10 enheter i et angrep."

Skulle vel stått "og" istedenfor "å"?



---


- Hele den setningen er teit, og har allerede blitt endret. :p
 
Sist redigert av en moderator:

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
e7tb.png


Bør være hærer istedenfor tropper



Fikset.
 
Sist redigert av en moderator:

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Under Innstillinger i hovedmenyen på toppen av siden og videre inn på spillalternativer fant jeg denne skrivefeilen litt ned på siden. Vil i hvertfall tro det skal stå "Kartinnstillinger" og ikke "Mart"?

5adbdea4798a158d8530cefe0237289d.png


I tillegg fant jeg denne, sånn litt i farta:
494f45005f144446e7982bcf259f0264.png

Vil tro det skal stå "Pixler", i flertall? For er ingen som kun har 1 pixel i vindusbredde... håper jeg :p




Allerede fikset.
 
Sist redigert av en moderator:

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Jeg fant en ny:
Under innstillinger -> Pushmeldinger

da1436cd2ec39a48f5e15e923216eb5d.png

Mangler en "s" i varsling.




Fikset
 
Sist redigert av en moderator:

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
f41d657fbcc6ab4676f64bcf0b6015c5.png


Forklaringen i det gule feltet passer ikke lenger med hvordan menyen ser ut. Man finner nå profilen under "profil" i hovedmenyen, så teksten her må endres :)



Fikset.
 
Sist redigert av en moderator:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Sist redigert av en moderator:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
vet ikke om dette er en bug, men på forsiden(Når man logger inn) står det:
Ny verden
Verden som nettopp har åpnet

Casual 2 har akkurat åpnet! Bli med i dag!

» Bli med nå


Men man kan jo ikke bli med på casual 2, så kanskje heller henvise til v19?


Det er en automatisk melding som dukker opp når en verden blir startet. Casual2 ble startet da jeg gjorde den åpen for innlogging, derfor havnet den også der.. men jeg kan gi beskjed videre for å se om den kan bli fjernet fra den delen.
 
Sist redigert av en moderator:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hei!

Jeg fikk nå et angrep mot meg i tungt kavaleri hastighet. Jeg brukte IG taggefunksjonen og oppdaget en litt rar oversettelse. For i stedet for å bli tagget som "Tkav" ble det tagget som "Skav". Hvor er logikken i dette?

6c48c5da59c8e4dfa0b406a6aa8b8464.png


Forslaget mitt er altså å endre dette til "Tkav" som da står for Tungt Kavaleri.

Fikset.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Jeg skrev en post i en annen tråd, men den burde kanskje bli lagt til her også da det passer bedre.

Farmeassistenten ser ut til å ha store problemer etter denne oppdateringen. Som nevnt tidligere går den relativt mye treigere, som gjør det enda mer frustrerende å farme. I tillegg har jeg funnet enda en bug som virkelig skaper frustrasjon hos meg! Når jeg C-farmer får jeg stadig vekk melding om "Not enough units avaiable" selvom jeg har masse tropper som kan sendes i byen! Dette skjer selvom muren er i 0, så det burde ikke ha noe å si.

I tillegg er det kanskje en ide å oversette den teksten til norsk? Det kan jeg forøvrig legge inn i riktig tråd.

9a2536e7295d99cc8037b326f730b9a0.gif

EDIT: Feilen skal visstnok komme om FA har regnet ut at den må sende flere tropper for å hente ut alle ressursene enn det du har stående i byen.




Skaaal være fikset for lenge siden.
 
Sist redigert av en moderator:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hadde satt pris på at dere sender problemer dere måtte oppleve med den siste oppdateringen (og generelt ved oppdateringer) per ticket da det ikke er en "permanent bug", men en kritisk en som det står i første innlegget i denne tråden må bli sendt via ticket. Tusen takk :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
10e5d03d46525f76d674fda6e6743c31.png

Kanskje Valkyrie overfører 150pp til Kaptein Sabeltann høres bedre ut..?


Fikset.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
4c0e2f8c83946aed0496896018aa94ef.png


Fant en lignende feil. Overførte fra Heskey Time, men det ble tydeligvis ikke tatt med.



Fikset.
 
Sist redigert av en moderator:

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
9jTJ4K.png


Vil tro det skal stå "Vedkommende vil ikke ha venneforespørsler!" her. Dette er altså teksten som kommer opp når man prøver å legge noen til vennelisten, uten at de har tillatt venneforespørsler.



Fikset.
 
Sist redigert av en moderator:

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
e11ff491bdffbc663e24ee8c2b56b6c5.png


Jeg fikk denne rapporten da jeg overførte 500 premium poeng fra en annet konto jeg har (samme resultat tre ganger på rad). Tror ikke emnet til rapporten skal se slik ut? Ser ingen antydninger til noen feil i selve rapporten, så det er bare emnet.



Vanskelig å få denne til å se ordentlig ut da det er noen variabler som ikke kan flyttes på, men vi får se hvordan det blir nå.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp