Fikk ikke tatt tentamen

DeletedUser

Guest
Fikk ikke tatt matte tentamen fordi jeg feis og rapa i timen. Føler meg så heldig, det lukta godt etter jeg ble kasta ut.
 

DeletedUser

Guest
Fikk ikke tatt matte tentamen fordi jeg feis og rapa i timen. Føler meg så heldig, det lukta godt etter jeg ble kasta ut.

Etter hvordan du oppførte deg er du sikkert ikke intellegent nok til å få stå karakter uansett. så det var sikkert like greit at du ble kasta ut.
 

DeletedUser

Guest
Fikk ikke tatt matte tentamen fordi jeg feis og rapa i timen. Føler meg så heldig, det lukta godt etter jeg ble kasta ut.

GOOD eg fes engang da eg skulle skrive noe på tavlen, alle lo eg ble kasta ut og slapp hele mattetimen
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Fikk ikke tatt matte tentamen fordi jeg feis og rapa i timen. Føler meg så heldig, det lukta godt etter jeg ble kasta ut.

Minner meg litt om en busstur jeg tok en gang! =)
Hadde luft i magen, og hadde holdt meg i en nesten en hel time, før jeg klarte ikke mer og slapp en "liten" fjert! LOL :p
Ble en timinutters stopp på selve veien, fordi det måtte luftes ut! (Kanskje det var også litt fordi etter jeg slapp ut fjerten i forsetet like ved føreren, og etter på gikk jeg baki og "bæsja" full dassen! Hehe, gode minner... ;)
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Men hvordan går det da Lyncarie???
Må du ta tentamen opp igjen, eller slipper du for dette skoleåret?...
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
LER LeR LER LeR LER LeR LER LeR LER LeR LER LeR... og Ler! Må ikke glemme å "LE" litt mer! :D

Neida, skal slutte! :p

Ler ikke! :mad:
 

DeletedUser

Guest
såklart jeg ikke får ta den opp :cool: tentamene blir tilbake levert neste uke :rolleyes:
 
Topp