Finale i TW-champion

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Da er vi kommet til FINALEN i TW-champion.

Gjerne skriv begrunnelse for hvorfor dere velger slik dere velger.

Du stemmer ved å markere spiller du vil skal finne i Fet skrift, lik dette;

Norge vs Sverige

Finalen ser slik ut:

qO.Op vs p0kemonZ

Runden stenges 4.okt kl 21.00

Alle stemmer som blir registrert etter dette tidspunktet vil ikke være gyldig.

Kampene er trukket via denne lenken; http://www.randomresult.com/tournament.php
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
qO.Op vs p0kemonZ - Føler de har gjort litt mer opp igjennom hele V19, mens P0kemonZ kom først når Håkon kom inn på kontoen. Ville vært en veldig jevn krig, og føler den kunne gått relativt 50/50.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
qO.Op vs p0kemonZ

Veldig jevnt her, men Apegutta stikker av med seieren tilslutt.
 

DeletedUser

Guest
qO.Op vs p0kemonZ - Er vel ingen som fortjener det mer enn hva gutta i qO.Op gjør. Er ingen som kan måle seg med ODA'en deres. De har kjempet seg oppover ranken i det siste, rett å slett herjet med motstanderne (clapping)¨

Håkon fortjener også ros for hva han har gjort med p0kemonZ kontoen etter han kom inn (clapping)
 

Loki

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
72
qO.Op vs p0kemonZ

Jeg fightet mye med p0kemonz og ble greit "grise banka" av de, MEN jeg har faktisk blitt mer imponert over hva qO.Op har gjort på denne verdenen. Jeg tror qO.Op ville tatt dette. Gratulerer til begge finalisten med en vellykket verden så langt!
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
qO.Op vs p0kemonZ - Er ikke vits engang, jeg har vært på v19 i 1, nesten 2 mnd. Har gjort mye på kort tid, fått vist hvem jeg er enda en gang. Men det er heltene på ekorn kontoen som virkelig har vært v19's tw champion.
Jeg har fightet i en slik kamp mot deg før Simen, men denne gangen, så er det 110% riktig at du/dere stikker av med denne seieren.
Gratulere gutta!
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
qO.Op vs p0kemonZ - Oioioi, jeg stemmer på begge to!

qO.Op vinner denne, de har vært den mest solide kontoen på v19.

Stemmer på Håkon, da jeg synes synd på han, da han har 0 stemmer og fordi jeg fikk beskjed om å stemme på han.

Uansett, qO.Op fortjener helt klart å bli TW-champ! Congratz!
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
qO.Op vs p0kemonZ
Kanskje klareste finalekampen noensinne. Joda begge er gode, men vanligvis er det to syke spillere igjen. Nå er det en syk og en veldig god
 
Sist redigert:

kølla98

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
qO.Op vs p0kemonZ - Simen og Skattum har gjort det best, selv om Håkon har gjort en strålende jobb også med netland på slep :)
 

DeletedUser

Guest
qO.Op vs p0kemonZ

Synes det var ganske irriterende at xeroxy ikke nådde finalen så har ikke giddet å stemme her før nå. De fortjente dette. Selv om de adlet mye av andre utenom Plan B/AN/det andre vi het, må vi jo ta hensyn til at de lå lengre bak fronten. Når finalen mellom xeroxy og p0kemonZ foregikk hadde dessuten p0kemonZ bare adlet 3 byer mer fra oss enn det xeroxy hadde. Da er det litt irriterende når folk skriver ting som: "fiendeadling før farming any day of the week" osv.

qO.Op er i mine øyne nummer to i TW Champion på V19 og derfor går min stemme til denne kontoen.
 
Topp