Finalen i TW-champion

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Da var vi kommer til finalen der 2 stykk står igjen. Du vil ha mulighet til og stemme på den du mener vil være en verdig vinner av TW-champion

jeg vil avslutte denne tråden den 13/08/2015 kl 22:00

Du stemmer med og markere den du mener burde vinne slik

Eru Iluvatar VS Spoonman

Lykke til og måtte den beste vinne.
 

DeletedUser

Guest
Eru Iluvatar VS Spoonman selv om guttan på Spoon er veldig veldig flinke, så tror jeg nok at Eru hadde tatt de. Beklager Spoonzz :(
 

DeletedUser

Guest
Eru Iluvatar VS Spoonman For meg er dette veldig lett Spoon gutta er super gode, ikke tvil om at ERu gjenge også er det men har ikke sett så mye fra de bortsett fra rank 2 desverre.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Anbefaler at vi bruker denne tråden for avstemninger, også bruker vi diskusjonstråden.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Eru Iluvatar VS Spoonman Eru Iluvatar kontoen har bevist at de er guder til å farme, og at de kan adle. Har dessverre ikke fått sett noe av dem ellers. Spoon gutta har derimot bevist at de er en gjeng med flinke gutter som kan ta opp krigen mot PMS. Sorry Henrik, Kjellis og Andy <3
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Eru Iluvatar vs spoonman - For meg er det ingen tvil her, bidratt klart mest i krigen og er en av de kontoene som holder fronten mot PMS, i tillegg er de ledere i KoD og gjør en glimrende jobb der. Utrolg god konto offansivt og deffansivt, mens Eru foretrekker sim city på rimmen.
 

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
Eru- Spoonman føler de har bidratt og vist mest hittil. Tror det hadde blitt en heidundranes kamp da:D
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Eru - Spoonman Om vi skal se på hvem som har gjort mest i krigen hittil er det en klar vinner; Spoonman. Skal man se på hva denne konkurransen går utpå, nemlig 1 mot 1. Like mange byer og tropper da vil Eru helt klart vinne denne. Skattum, Andy, Kjellis, Henrik er alle 4 utrolig gode spillere - Og i tillegg sitter både Adriano og Kate på kontoen så de har aktivitet tilnærmet 24/7. Enkelt.
 

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Eru Iluvatar VS Spoonman Er ganske sikker på at Spoonman tar denne, men Eru Iluvatar er fortsatt en veldig dyktig spiller.

PS: Plis ikke gi meg negativt rykte for mine meninger som Nerder av Stål gjør :)
 
Topp