fjøsnissn - Kongen av F-F-D

DeletedUser

Guest
“Nå har jeg min egen stamme på v6 som går strålende og håper den gjør det i lang tid fremover”, sier fjøsnissn, lederen av stammen som ligger på rank 2, med et ganske stort gap ned til rank 3, og er førsteplass som ikke er langt unna. Stammen har nylig merget med M-S, og i dette intervjuet forklarer fjøsnissn blant annet hvordan samarbeidet med M-S startet, og hvorfor dem merget.


- Fortell litt om din tw historie.

hmm... starta på v3 for 1.5 år siden og holder på enda, der har jeg hatt mine egne stammer flere ganger og skiftet en del men til slutt så havnet jeg i uni som jeg må si er den beste stammen med godt samhold og god kontakt... starta på v4 da den startet men karrieren der ble kort for jeg havnet på sjukehus med sprukket blindtarm og mens jeg var der så ble jeg nedadlet, prøvde å starte opp igjen flere ganger etter det men ble ikke det samme når jeg kom sent i det... starta på v5 da den startet og der valgte jeg å lage min egen stamme som gikk bra ei god stund men så ble det en god del svikere der og jeg valgte å legge den ned... Nå har jeg min egen stamme på v6 som går strålende og håper den gjør det i lang tid fremover hehe... har spilt på noen utenlandske verdener som v11.se hvor jeg bare adler farmene til svenskene for å terge de og jeg har spilt på .net men husker ikke hvilken verden der, lå på topp der i flere uker men dette var samtidig som v4 så når jeg havnet på sjukehuset så gikk jeg under der å


- Fortell om hva du synes om prestasjonene til dine medlemmer i F-F-D hittil.

det har vært litt opp og ned men de fleste har prestert veldig bra og presterer fortsatt veldig bra... har ikke noe å klage på angående prestasjonen deres


- Hvor kommer medlemmene i F-F-D fra? Er det spillere du har spilt med tidligere?

vil ikke si så mye om men det er mange jeg har spilt med før ja


- Hvorfor ble dere ally med M-S tidligere, og hvorfor merget dere med dem?

det var mest tilfeldigheter av vi ble ally... vi lå veldig bra til i starten av verdenen til å ta over hele kontinentet men så adlet vi vel kanskje litt for mye inni hverandre som gjor at vårt bånd ble veldig sterkt, så til slutt så valgte vi mergen for å få ut alle spionene til Nato og bare ha folk vi kjenner og vet hva står for


- Hvordan har krigen mot NATO gått?

krig og krig... Nato har brukt en del skitne triks og brukt spioner til å ta på seg kv osv for å tømme byer for Nato spillere så statistikken viser vel at Nato leder men vi kommer til å slå strengt tilbake og vi har ikke vist hva vi kan enda mot de


- Hvordan har det gått med krigen mot EPICKI da?

de angriper oss men vi har gjort lite mot de, trur ikke noen byer er mistet enda så den krigen er vel ganske så stille.. vi har en ganske så liten og trygg front mot de så vi har egentlig satset mest på å gå mot nato men hva som skjer fremover vet vi ikke


- Hva er planene deres fremover?

å ta over hele verden 6 selvfølgelig :D


- Hvordan har v6 gått for deg selv?

gått bra men kunne ha gått mye bedre hvis jeg bare hadde satset litt mer og tatt meg tid til å koordinere noen flere angrep. har ligget litt på latsiden til nå men det skal forandres


- Hva synes du om propagandaen andre stammer har kjørt, og hvordan dem uttrykker seg på off forumet?

Er vel for det meste Nato(zippy) som utrykker seg på forumet om ting han ikke har peiling på for å svekke andre siden stammen hans holder på å gå under så synes lite om det som blir sagt på off forumet egentlig :) er derfor jeg sjeldent er der inne å og bare går inn når noen sier det er kommet noe om meg elr stammen min


- Hva synes du om det som er skrevet om deres stamme eller deg?

er drit lei det egentlig, jeg prøver så godt jeg kan til å ha ett godt rykte og jeg spiller spillet så ærlig som det går an men er alltid noen som liker å ødelegge med å legge ut løgn og tull.. som den internadlingen, hva er galt med det? er vel bedre å ha byene innad i stammen enn å gi de til fienden elr la de bli grå for da syter de jo om at vi adler gråbyer.. skal man gå til personangrep elr henge ut en stamme så bør man ha fakta først å ihvertfall når han som henger ut de andre er med i stammen som har drevet med mest dritt gjennom hele verden 6 så bør han holde munn :)


- Hva er din twfilosofi?

hmm.. har vel egentlig ikke noen filosofi og spiller bare for gøy og for å fylle ut tiden i hverdagen... så lenge jeg har det gøy og de jeg spiller ilag med har det gøy så er jeg fornøyd


- Noen du til slutt gjerne vil takke, evt noen som har gitt deg tips eller spilt med deg?

det er 5 stk som jeg er veldig takknemlig til og som har lært meg mye og som har gjort min tid på tw veldig artig og lærerikt og det er Spectos(usen-a v3),Gandor(Pals v3), sirkillalot(UNI v3 og nær nabo som jeg ikke visste om), BamBam(UNI v3) og Kvænangen (UNI v3)... er mange flere som jeg kunne tenkt meg å takke men er de som har gjort mest for meg og som har stor betydning for min tw karriere :)


- Hvilken mod tror du hadde vunnet, hvis vi hadde hatt en iq test?

har ikke peil, vet ikke hvem som er mod engang :D


- Noe mer du vil legge til, til slutt?

ikke som jeg kommer på nå, har aldri blitt intervjuet før så vet ikke så mye om dette :D
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Flott intervju fjøs, viser det litt fra den siden som ikke spammer ned public:p
På tide at du stikker fram nesa di nå..

Approved by Bambam.
 

DeletedUser

Guest
Litt kort og noe negativt, men interessant å høre fra fjøsnissn..
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Bare uærlige og feil svar her...
Patetisket svar etter min mening, men det for da så være.
Bra intervju igjen av deg Cola ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hva er det du mener er så uærlig og feil ser ikke feilene og ikke uærligheten.
Og ser ikke det patestiske i dem heller.

Alt snakket om oss kanskje? men det er jo såklart dere som vet hvem som er spionene for oss og ikke oss selv selvsagt, det er jo helt vanlig det hos dere i F-F-D ;)
 

DeletedUser

Guest
haha Zippy den var fin... Zip(Zippy, er vel overasatt noe sånt som RASKT?
Derfor du forsvinner så raskt :)
 
Topp