Diskusjon Flagg/pkfunksjoner

DeletedUser

Guest
Ved at jeg prøver å være positiv ovenfor situasjonen vi er i, men det ikke virker som at du prøvde like hardt på det. :razz:

Jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mener. På hvilken måte mener du jeg ikke er positiv nok?

Hvis jeg ser en situasjon jeg ikke er fornøyd med så prøver jeg å forbedre den. Jeg er klar over at det ikke alltid er mulig, men bare fordi noen her sier "dette er sånn situasjonen er" betyr det ikke at jeg må akseptere det som en absolutt sannhet. Det har noen litt vel religiøse overtoner spør du meg :razz:
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Du vet godt at det ikke var det jeg mente. Men som du poengterte selv, er det ikke alt som lar seg gjøre. Så jeg forsøker å gjøre det beste ut av de tingene vi ikke kan forandre. :razz:
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet virkelig ikke hva du mente. Det er derfor jeg spør deg, og skulle fortsatt gjerne ha en forklaring på min dårlige innstilling. Hvis det er noe hold i påstanden din så vil det ikke hjelpe meg å ignorere den.
 

DeletedUser

Guest
Det er greit nok at det er en diskusjon, men syntes dere begynner å spore litt av nå ^^ Ikke at jeg personlig bryr meg så alt for mye.
 

DeletedUser

Guest
Det er greit nok at det er en diskusjon, men syntes dere begynner å spore litt av nå ^^ Ikke at jeg personlig bryr meg så alt for mye.

Godt poeng. For min del har jeg kanskje ikke kommentert på selve emnet til tråden.

Nå har jeg ikke satt meg inn i flagg, og har aldri brukt det, men slik jeg forstår det så kan man få med fordeler fra tidligere verdener over på en ny verden. Dette er jeg imot, både fordi det virker teit, og fordi det gir en ulempe til ferske spillere.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Du vet godt at det ikke var det jeg mente. Men som du poengterte selv, er det ikke alt som lar seg gjøre. Så jeg forsøker å gjøre det beste ut av de tingene vi ikke kan forandre. :razz:

Nå liker jeg ikke å gjenta meg selv, men dette er svaret mitt. Dette er det jeg anser som en positiv innstilling.
Det er greit å ønske forandring, og jobbe mot det. Men visse ting kommer til å forbli som de er, og da forsøker man å gjøre det beste ut av situasjonen slik den er. Og jeg føler ikke at du er særlig positiv til slik ting er, på noen som helst måte.
 

DeletedUser

Guest
Sånn sett. Jeg tror jeg skjønner hvorfor du tenker sånn, selv om jeg ikke er direkte enig. Det er vanskelig å vite om noe kan endres på når man ikke har gjort det et hederlig forsøk. Det er ingen som jevnlig er tilgjengelig på forumet som, IMNSHO, har noen absolutt autoritet på å si hva som er eller ikke er mulig.

Jeg har et fokus på å konstant forbedre både meg selv, og de tingene jeg driver med. For meg blir det å kalle dette for noe annet enn et positivt, eller kanskje heller optimistisk, utgangspunkt... Vel, hvordan ville du beskrive det?

Nå begynner vi kanskje å spore litt av, som Sunny påpekte, men pytt sann, det er interessant :razz:
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Det er ingen "fordeler" fra tidligere verdener, med mindre du tenkte på flagg. Noe jeg ikke akkurat vil kalle en direkte fordel heller, da flaggene følger konto, ikke verden. Og derfor har like mange positive trekk som negative.

hvordan kan ikke flagg fra tidligere verdener IKKE være en stor fordel?

Det er ikke Innogames som bruker penger for å reklamere for .no. Jeg kan faktisk ikke huske å ha sett en TW-reklame på lenge nå, så er ikke sikker på om de reklamerer for .net engang. Det er mulig du har glemt det, men det er faktisk slik at Dakapo har sagt seg villig til å reklamere for v14 ut av egen lomme; så langt det lar seg gjøre.

Dette er i alle fall jeg takknemlig for, og jeg vet at reklamering fungerer uansett hvilke innstillinger vi har på en verden. Nye spillere vet ikke hva de skal forvente uansett. Og som oftest vil de heller ikke bruke premiumfunksjonene likevel, av det grunnlag at de ikke har like hastverk som det vi som allerede har vært her en stund, er.

Nye spillere tror vel at alle spiller med like innstillinger, når naboen har ett arsenal med flagg og erfaring, så vil jeg si at stakkaren får en kort karriere på TW. Min påstand.

Du vet godt at det ikke var det jeg mente. Men som du poengterte selv, er det ikke alt som lar seg gjøre. Så jeg forsøker å gjøre det beste ut av de tingene vi ikke kan forandre. :razz:

Er ikke du en politiker spire da? Er det slikt dere lærer i AUF? At ting ikke KAN forandres?? Hvorfor påtar du deg ett verv i teamet med en slik holdning??
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Er ikke du en politiker spire da? Er det slikt dere lærer i AUF? At ting ikke KAN forandres?? Hvorfor påtar du deg ett verv i teamet med en slik holdning??

Okei? Tør jeg be deg påpeke akkurat hvor jeg har sagt at ting ikke kan forandres?
For det tør jeg påstå at jeg aldri har sagt.

Dersom jeg så skulle påstå at jeg gjerne skulle ønske vi kunne få til at vi mennesker skal leve uten oksygen, men at jeg ikke ser på det som realistisk gjennomførbart, så er jeg en bortkastet plass i teamet? Fordi holdningene mine stinker, og fordi jeg ikke er optimistisk nok til å tro at enhver idyllisk idé man har, er gjennomførbar?

Jeg bare spør. :razz:
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Okei? Tør jeg be deg påpeke akkurat hvor jeg har sagt at ting ikke kan forandres?
For det tør jeg påstå at jeg aldri har sagt.

Dersom jeg så skulle påstå at jeg gjerne skulle ønske vi kunne få til at vi mennesker skal leve uten oksygen, men at jeg ikke ser på det som realistisk gjennomførbart, så er jeg en bortkastet plass i teamet? Fordi holdningene mine stinker, og fordi jeg ikke er optimistisk nok til å tro at enhver idyllisk idé man har, er gjennomførbar?

Jeg bare spør. :razz:

Les hva jeg siterer deg på, mener du at det er en idyllisk ide å prøve å legge tilrette for rekruttering av nye spillere til TW? Mener du dit eksempel kan sammenlignes med det å tilrettelegge for at nye spillere skal ha ett snev av en sjanse til å etablere seg som tw spiller?

Ja, hvis det er det du mener så er din plass i teamet bortkastet.
 
Topp