Videresendt, Inno Flagg

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Heisann!

Jeg har snakket med noen folk på skype. inkludert hatt en liten samtale med Remi om flagg kostnader :D Prisene er relativt greie men det hadde vært svært ønskelig å få velge hvilke flagg du vil ha i den flaggpakken altså om du vil ha 3 off flagg eller om du vil ha 3 deff flag. Jeg mener at å betale 100 pp for randomme flagg er for dårlig. Hvis du ikke får noe som du trenger så er det langt i fra verdt prisen. Jeg mener at inni bør ha bedre service når det kommer til slike ting. Du kan jo bytte flagg også, men det kun med stamme medlemmer. kanskje utivde det til hele verdenen hadde vært bedre?

Vil gjerne høre hva folk synes om å få velge flaggpakke selv:)


mvh Stian
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Synes det er helt greit som det er.

Om jeg skulle støtta noe av det der, så ville det vært å kunne bytte med andre enn kun din stamme.
 

DeletedUser

Guest
Hallo, man tjener jo myeeeeeeee mer penger på randomme flaggpakker, da folk vil kjøpe flere pakker for å få bedre flagg. Innogames ville aldri tillatt det, tror jeg.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Hallo, man tjener jo myeeeeeeee mer penger på randomme flaggpakker, da folk vil kjøpe flere pakker for å få bedre flagg. Innogames ville aldri tillatt det, tror jeg.

dermed burde vi fått lovt til å velge. og hvis det ikke lar seg gjøre. så bør vi kunne bytte flagg med en hel verden og ikke bare stammen din :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Tror ikke innogames vil tillate at vi kan velge flagg i pakken. Då vil dem tjene mindre og folk vil få det dem ønsker. Dette vil også gjøre flaggene dyrer om det blir slikt. Prisen vilel troligt steget til 200pp slikt at dem forsatt tjente på dette. Det vil også være slikt at e lett og få gode flagg med en gang noe som gjør folk med mye penger endå mer OP fortere. Noe som vil ødlegge spillet mer ^^


men støtter at du kan bytte flag med alle på verdne. Men då må det lages et bedre system en det de e no. Slikt at F.eks du ønsker et ress flag så får du kun opp tilbud der du får et ress flagg i bytte mot F.eks et def flag. Ellers vil det bli mye rot nedovar. For systemet som e no e ikke effektivt nok til og holde mer en 10-20 tilbud.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Tja ser ut som de fleste støtter å kunne bytte flagg med en hel verden, i stedet for kun stammen, så da forkorter jeg forslaget mitt til kun:

At man kan bytte flagg med alle på serveren. slik som det er nå er det umulig å skaffe seg flagg :|
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Når vi får beskjed om kommende oppdateringer står det en liste med endringer som skjer, disse endringene blir også annonsert for vanlige spillere, og er altså eneste måten å få med seg hva nytt som eventuelt skulle bli implementert i spillet.

Vi får altså heller ikke vite hva som eventuelt skulle være under utvikling av innsendte forslag.
 

DeletedUser

Guest
dere får ikke tilbakemelding, dere år bare vite om det er medd i neste oppdatering. BUSETD
 

DeletedUser

Guest
dere får ikke tilbakemelding, dere år bare vite om det er medd i neste oppdatering. BUSETD

Tror ikke du helt vil forstå hva dem sier til deg.
Dem har gjort det klart og tydelig hva som skjer, så slutt å oppføre seg som en babyapekatt, som tror du er morsom, og start å faktisk les hva dem skriver til deg. Bare et vennlig tips, såklart.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Jeg forstår frustrasjonen, har tenkt på det selv. Men i og med at man beholder flaggene man har til kommende verdener med flagg aktivert synes jeg det er helt greit som det er. Tror dette forslaget er noe du legger frem basert på V14 (helt greit), og har du ikke noe fra tidligere kan det fort bli dyrt, ja. Likevel føler jeg ikke behovet, det blir nå så mange byer på hver enkelt at forskjellene ikke vil bli like store.

Støtter derimot at man skal kunne handle med flagg over hele verdenen, det er i grunn noe jeg ser på som en selvfølge. Men det finnes vel noen argumenter mot også.

-Rator
 
Topp