Flere intervju?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Hei, hei folk :)

Da har vi vært gjennom endel intervjuer. Det kommer også et jeg har lovet lenge idag; med One hit KO. Det jeg lurer på nå er hvem dere ønsker å se et intervju med i tiden from mot jul. Hvis dere har noen spillere på intervju-ønskelisten deres, vennlist post dem her. Ta gjerne også med en begrunnelse for hvorfor du nevner akkurat denne/disse. ;)
 

DeletedUser

Guest
Hvis du greier å holde dem helt fri for en propagandisk tvist, ja. Hvis ikke, ja, men med noen andre som holder dem.

Fizzy.
Lady Ibex.
Hamsun.
 

DeletedUser

Guest
DarkMoon (a)
Xano
Hansemann
Bunnpris
Brann2006
FortNoxer
Doinky
Anonine
MissKathy
Ravencraft
Ex-con

De jeg kommer på :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vært gøy med en slags julekalender, med et intervjuv(høh?) hver dag i desember..

Men dette krever jo at det er et team som driver med det, for det blir jo altfor mye jobb for en enkeltperson.
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jerle - fordi det har vært så mange endringer i [DA], H-A, ARE. Jeg vet de fleste årsaker og diverse. Men hadde vært spennende å se hva han sier offesielt.

Mrbenz - hallo, ghettokongen. Jeg vil vite mer om historien der! Jeg var med på å få spilleren ned i 7 byer om jeg husker riktig - og han har reist seg igjen og fått fler byer! Nice attitude!
 

DeletedUser

Guest
Vært gøy med en slags julekalender, med et intervjuv(høh?) hver dag i desember..

Men dette krever jo at det er et team som driver med det, for det blir jo altfor mye jobb for en enkeltperson.

Ja, det hadde faktisk vært veldig artig. Hvis du melder deg frivillig til å hjelpe til hadde jeg ikke sagt nei takk ;)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Mrbenz - hallo, ghettokongen. Jeg vil vite mer om historien der! Jeg var med på å få spilleren ned i 7 byer om jeg husker riktig - og han har reist seg igjen og fått fler byer! Nice attitude!

His mine :D

Dagger,Brann og Harald Blåtann

Vetsje om dagger vil jeg, men kan se om jeg får tak i han så kan du intervjue han glitter ;)

For min liste vil være ehhh:


Vegarado
Daggerheart
nomine
frejaco1
glitter
Xano
Alexandros
LeoN2010 (der jeg vil ha hans egne versjon av hans exit)
Bunnpris
Falk3n
Harald Blåtand
Midgard
Otard
MiniEirik
ravencraft
Lino
Hansemann
Canza
dettsh
Skinny
zcztig
Payton
thoret
sasacar
slavko
Hartval
Anteros
Borso
Terhals (Ikke den nåværende eieren, men orginalen)
Killerbe
Magic Dude
Balle Klorin
Uglefisk
Harald III
Theodoric
jarlharald
lowenan
ArchDevil85
MrDestructive
corleone2501
Liverbird (nåværende)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
og flere skal på den når jeg får satt meg ned og faktisk finne alle folka. :p

zarazel
Dominus Caligo (nåværende og tidligere eier)
grimlock
Stiche
Aveng
hellspawn
Razgon
VolRath
BeoRuben
 

DeletedUser

Guest
og flere skal på den når jeg får satt meg ned og faktisk finne alle folka. :p

zarazel
Dominus Caligo (nåværende og tidligere eier)
grimlock
Stiche
Aveng
hellspawn
Razgon
VolRath
BeoRuben

Og siden du har slik en lang liste, kanskje du vil gjøre noen av intervjuene? :D
 

DeletedUser

Guest
Det var egentlig en ganske god idé glitter. Espen kan ta et intervju av meg! Det bli genialt!
 

DeletedUser

Guest
Bunnrpis
Ravencraft
Daggerheart
Leon2010
Minieirik
Lady Ibex
Fortnoxer
Holmorama
Hansemann
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp