For vi er aaactionpatruljeeen

DeletedUser

Guest
Skulle så gjerne spilt videre og bidratt her i v3, men med en valp i huset, så tiden strekker ikke til begge deler.

Regner med at jeg vil komme tilbake ved en senere anledning, når valpen er blitt stue-ren og ikke trenger oppfølging lengre.
Så håper at det blir i v4 :)

Ellers ønsker jeg mine tidligere stamme-frender lykke til videre, og mine "fiender" lykke til videre ;)

Et lite tips ingen har gitt deg før tipper jeg; -Bruk en kasse med sand i, så gjør bikkja automatisk fra seg der, inntil du flytter den ut senere, og den følger etter :)

Ellers er det litt rart å ikke spille mer ja...var jo godt i gang med Sharpy og etablerte fet kirkeradius i Sharpyland med masse godbiter rundt omkring. Pokker så synd egentlig...

Men, men, frøkenen er nå fornøyd, og da er jeg fornøyd. TW tar for mye tid uansett, og jeg har da fått erfare det meste man kan møte på i TW.
Kos dere foran PC'en i sommer folkens, hehe, så skal jeg heller nyte sommeren uten noen PC :)
 
Sist redigert av en moderator:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Et lite tips ingen har gitt deg før tipper jeg; -Bruk en kasse med sand i, så gjør bikkja automatisk fra seg der, inntil du flytter den ut senere, og den følger etter :)

Ellers er det litt rart å ikke spille mer ja...var jo godt i gang med Sharpy og etablerte fet kirkeradius i Sharpyland med masse godbiter rundt omkring. Pokker så synd egentlig...

Men, men, frøkenen er nå fornøyd, og da er jeg fornøyd. TW tar for mye tid uansett, og jeg har da fått erfare det meste man kan møte på i TW.
Kos dere foran PC'en i sommer folkens, hehe, så skal jeg heller nyte sommeren uten noen PC :)
Ja, kos deg du Tore! :)
 
Reaksjonspoeng
1
Thecleaner ja..
Han ble nuka av en i stamma mi :D




Btw du glemte Drep-Haga...
Nei det gjorde jeg ikke :p Tenk DarkMoon, TENK! :D
Synd dere ga dere... Var artig å spille med skikkelig motstand...

Tore var spesielt dyktig må jeg si... At en så gammel hissigpropp faktisk skulle ha evner som det der slår meg som ganske så fantastisk...

Nye Larsal er bare dum :/ Han har ca 200 angrep mot seg nu dakar..

:eek:
 

DeletedUser

Guest
Synd dere ga dere... Var artig å spille med skikkelig motstand...

Tore var spesielt dyktig må jeg si... At en så gammel hissigpropp faktisk skulle ha evner som det der slår meg som ganske så fantastisk...

Nye Larsal er bare dum :/ Han har ca 200 angrep mot seg nu dakar..

Hrm...sååå gammel er jeg da ikke, men det KUNNE blitt en veldig artig krig ja, om det ikke var for våre tribalhugzere :)

Det var da seriøs motstand i dere og, så de hyggelige ord kan returneres, men vi møtes nok IKKE igjen i V4 :)
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Action var en genial stamme etter hva jeg har sett...

Og samle dere sammen må jo være genialt morsomt, og det ble vel et ekstra boost for meg å følge med når jeg så at Gammle Torq (Tore) og Nye Torq (DarkNeo) kom sammen igjenn ;)

Synd det endte slik, vi sees vel i v4 da? ;P

-Wemonster
 
Topp