Forbedring av Kontovakt

Reaksjonspoeng
3
I tillegg til å være en sikkerhet for spillere som ikke vil ha navnet sitt i vannry på forumet eller på pmer, så hjelper denne funksjonen til mot utnyttelser av andre spilleres kontoer.

Og folkens, er det ikke dere som er så klinkende klare på at dette er et krigsspill og ikke et propagandashow der det er om å gjøre å kuppe flest stammer? Vel, denne funksjonen gjør det vanskeligere for spioner o.l. å ta seg opp i hertugstillingen, og dermed så må spionene jobbe mer for å få tilgang til skjulte forum etc.

Angrep, støtte, ressursendinger o.l. burde vel egentlig ikke være noen checkboxer, men ting som pm, forum o.l. burde kunne sperres siden kontovakten kan ytre meninger som du ikke står for, og dermed ikke bare ødelegge kontoen(det kan jo rapporteres hvis du finner bevis for det i ettertid), men det kan ødelegge dine sosiale utsikter i spillet, og side dette er et så fordømt sosialt spill, kan vi vel ikke ha noe av det?

Jeg er for denne funksjonen, og jeg håper teamet kan bringe det opp for innogames.
 

DeletedUser

Guest
..

I tillegg til å være en sikkerhet for spillere som ikke vil ha navnet sitt i vannry på forumet eller på pmer, så hjelper denne funksjonen til mot utnyttelser av andre spilleres kontoer.

Og folkens, er det ikke dere som er så klinkende klare på at dette er et krigsspill og ikke et propagandashow der det er om å gjøre å kuppe flest stammer? Vel, denne funksjonen gjør det vanskeligere for spioner o.l. å ta seg opp i hertugstillingen, og dermed så må spionene jobbe mer for å få tilgang til skjulte forum etc.

Angrep, støtte, ressursendinger o.l. burde vel egentlig ikke være noen checkboxer, men ting som pm, forum o.l. burde kunne sperres siden kontovakten kan ytre meninger som du ikke står for, og dermed ikke bare ødelegge kontoen(det kan jo rapporteres hvis du finner bevis for det i ettertid), men det kan ødelegge dine sosiale utsikter i spillet, og side dette er et så fordømt sosialt spill, kan vi vel ikke ha noe av det?

Jeg er for denne funksjonen, og jeg håper teamet kan bringe det opp for innogames.

Da er de personene helt idiotisk som faktisk gir kontovakt til en totalt fremmed. Det er eieren sin feil. Eieren sin jobb og skaffe seg folk som han kan stole på og ikke være med i en spionstamme.

Dette systemet vil ødlegge tw. mener jeg. Dessuten finnes det en regel som kontosittere ikke kan overtrede og den gjør mer en nok.
 

zelesar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Når jeg tenker seriøst på det så er jeg faktisk enig i at en sånn funksjon. Selv har jeg bare gjort litt ugagn når jeg har fått makt over kontoer til feige, små snyltere som bare har søkt seg inn i stammen for å søke tilflukt da deres forrige stamme begynte å møte litt motstand. (Tror ikke reglene bar mot det da jeg gjprde det...) Kan ikke stole på at alle andre er like edle og kanskje driter litt på kontoen din mens du for eksempel har KV-sjekk for å komme inn i en stamme.

Egentlig et bra forslag som bør vurderes av InnoGames.
 

DeletedUser

Guest
1. forumessig så har det ingen ting og si, de fleste stammer har en "kontovakt" forums del, og der står det vilken tid de trenger kontovakt for, så sabotasje på den måten er vanskelig.
2. la oss ha kontovakt mulighetene som er ang PM. la stammene tro at de kan finne ut om jeg er spion eller ikke med kontosjekk ;-)
3. hører at du har litt tillits problemer, skaff deg noen venner innen for stammen, snakk med noen i off topic, få kjenskap og tillit opp. dette er det samme som i virkeligheten, du gir ikke penger til en fremmed for og kjøpe brus til deg. du får folk du stoler på til sånt.
 

DeletedUser

Guest
Folk som ødelegger andres kontoer, (imot reglene), for så senere adle byene han klarerte, eller hans egne. De folkene som gjør det har lite tropper, og suger, og klarer ikke klarere andre byer selv og trenger konstant hjelp med alt de gjør.
 
Reaksjonspoeng
3
Kan du med hånden på hjertet påstå at du aldri har hatt en spion i stammen?

Det kan nemlig ikke jeg. Jeg vet faktisk om flere spillere som har blitt kjent med våre spioner gjennom TW, og de har hverandre på msn, men så plutselig en dag, så er alle byene dine adlet fordi du sa hvilke byer som var angrepsbyer fordi du stolte på denne personen. Folk du har blitt kjent med over internett kan du aldri stole på(lærte aldri moren din deg det).
For alt du vet kan jeg være en massemorder og en psykopat, eller bare det at selv om jeg er jævlig tøff i kjeften på spillet, så kan jeg være dritsjenert til vanlig. Det er altfor enkelt å lure folk når du har evig med tid til å tenke ut svaret ditt, og det du sier kan være så mye løgn som mulig uten at motparten skjønner det, fordi det skjer over internett.

Jeg stoler 100% på alle i stammen min, og jeg trenger aldeles ikke noen checkboxer for kontovakt, men det er så altfor enkelt for en spiller å ødelegge en konto fullstendig i løpet av to dager. Ikke bare kan du ødelegge kontoen, du kan faktisk ødelegge deler av livet til denne personen ved å slenge dritt til kompisene hans.
 

DeletedUser

Guest
...

Kan du med hånden på hjertet påstå at du aldri har hatt en spion i stammen?

Det kan nemlig ikke jeg. Jeg vet faktisk om flere spillere som har blitt kjent med våre spioner gjennom TW, og de har hverandre på msn, men så plutselig en dag, så er alle byene dine adlet fordi du sa hvilke byer som var angrepsbyer fordi du stolte på denne personen. Folk du har blitt kjent med over internett kan du aldri stole på(lærte aldri moren din deg det).
For alt du vet kan jeg være en massemorder og en psykopat, eller bare det at selv om jeg er jævlig tøff i kjeften på spillet, så kan jeg være dritsjenert til vanlig. Det er altfor enkelt å lure folk når du har evig med tid til å tenke ut svaret ditt, og det du sier kan være så mye løgn som mulig uten at motparten skjønner det, fordi det skjer over internett.

Jeg stoler 100% på alle i stammen min, og jeg trenger aldeles ikke noen checkboxer for kontovakt, men det er så altfor enkelt for en spiller å ødelegge en konto fullstendig i løpet av to dager. Ikke bare kan du ødelegge kontoen, du kan faktisk ødelegge deler av livet til denne personen ved å slenge dritt til kompisene hans.

Seff, vært bort spioner før, men det hjelper ikke så mye med checkboxs for og hindre det.

Alt det du sier der er imot reglenene...og det skal være lett for den spilleren og fikse og rapportere det..checkbox er ikke nødvendig.
 

DeletedUser

Guest
regner med de har en historie fil på dette spillet. men nei, folk er nødt til og finne noen de kan stole på, personlig så har jeg ALDRI trengt kontovakt. så kanskje derfor jeg ikke ser nytigheten med regelen, men vi alle som er dedikerte har venner her, omså fra de andre verdnene.
 

DeletedUser

Guest
* LoneW

Vi er ikke alle online 24/7, noen av oss må jobbe, sove, lage mat, trene, vaske, støvsuge, spise, slappe av, og være med venner.
 

DeletedUser

Guest
* LoneW

Vi er ikke alle online 24/7, noen av oss må jobbe, sove, lage mat, trene, vaske, støvsuge, spise, slappe av, og være med venner.

sakt dette før, men bor alene med jenta må tjene penger på noen måter, driver og flytter osv osv... alikavel så rekker jeg og være på minst 4 timer om dagen.
men som sakt, det er meg.. men alikavel, det er egentlig ikke poenget her, folk trenger ikke og ha en beskytelse som demper paranoian til folk, stoler de ikke på noen, så greit... ikke ha en kontovakt, fortsatt farlig og fortelle hva personen har i byene, tropper, mur osv osv. til slutt så har man bare et icon som forteller om man blir angrepet eller ikke.

edit: jeg er i en stamme som heter 24/7 faktisk. always awake^^ så bare ironien i det.
 

DeletedUser

Guest
sakt dette før, men bor alene med jenta må tjene penger på noen måter, driver og flytter osv osv... alikavel så rekker jeg og være på minst 4 timer om dagen.
men som sakt, det er meg.. men alikavel, det er egentlig ikke poenget her, folk trenger ikke og ha en beskytelse som demper paranoian til folk, stoler de ikke på noen, så greit... ikke ha en kontovakt, fortsatt farlig og fortelle hva personen har i byene, tropper, mur osv osv. til slutt så har man bare et icon som forteller om man blir angrepet eller ikke.

edit: jeg er i en stamme som heter 24/7 faktisk. always awake^^ så bare ironien i det.

Husker den stammen fra W12.net, den skiftet senere navn til DNY som noen på v2.no prøvde å etterligne. Gikk ikke så bra for de der. Og 4 timer dekker ikke et helt dagsbehov om du vil prøve å komme i toppen i starten, derfor trenger du sitter, morsommere og komme fortere opp i tropper/poeng, farmer etc.. Derfor er det bra om at det er to som planlegger, f.eks. "jeg spiller 3 og sitter deg timer, så logger du på etter det og sitter meg."
 

DeletedUser

Guest
Hei, har en liten ide jeg gjerne vil lufte :)
Ideèn er slik at spilleren som skal på ferie kan selv hukke av hva han vil at kontovakten sin skal få lov til.

(checkbox) La spilleren sende støtte
(checkbox) La spilleren sende angrep
(checkbox) La spilleren få tillgang til inboxen din
(checkbox) La spilleren få tilgang til det skjulte forumet
(checkbox) La spilleren endre din profil
(checkbox) La spilleren poste på forumet
(checkbox) La spilleren få lov til å sende ressurser.
Osv

Det beste hadde vell vært best om alt dette var huket av fra før av, slik at de bare kunne ta bort huken ettersom hvordan tilfelle det er :)

Hadde likt det jeg..
Stoler ikke på lederen vår :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hei, har en liten ide jeg gjerne vil lufte :)
Ideèn er slik at spilleren som skal på ferie kan selv hukke av hva han vil at kontovakten sin skal få lov til.

(checkbox) La spilleren sende støtte
(checkbox) La spilleren sende angrep
(checkbox) La spilleren få tillgang til inboxen din
(checkbox) La spilleren få tilgang til det skjulte forumet
(checkbox) La spilleren endre din profil
(checkbox) La spilleren poste på forumet
(checkbox) La spilleren få lov til å sende ressurser.
Osv

Det beste hadde vell vært best om alt dette var huket av fra før av, slik at de bare kunne ta bort huken ettersom hvordan tilfelle det er :)
Høres ut som en god ide.;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg støtter ikke denne idéen. Jeg synes den ødelegger mye, hva med kontosjekking av folk som skal inn i stammen for eksempel?
Hva med spionsjekk i etterkant?
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Jeg støtter ikke denne idéen. Jeg synes den ødelegger mye, hva med kontosjekking av folk som skal inn i stammen for eksempel?
Hva med spionsjekk i etterkant?

Du merker da hvis de blokker noe fra deg. Er da bare å nekte dem å komme inn i stammen hvis de ikke vil gi deg full tilgang til kontoen.
 

DeletedUser

Guest
Du merker da hvis de blokker noe fra deg. Er da bare å nekte dem å komme inn i stammen hvis de ikke vil gi deg full tilgang til kontoen.

Jepp, stor sjanse for at han er spion, om han holder noe skjult for deg ;)
 
Topp