Forlatt Landsbyer FAQ

DeletedUser

Guest
Zaras post: På norsk betyr det?

Anteros: Ikke skriv så fort, du gjorde så jeg måtte redigere ;)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
hadde vært kult visst DosX kunne fikset et bursdagspresang til meg. Der alle barbar byene angriper meg :D
joho
hehe
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hmm =?
Har en liten mistanke om hvorfor Linnie skrev dette =) Men godt at noen gjør noe med det, ble faktisk litt klokere selv ;)
 

Pølsesnabb

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Forsvare bonus/barbar by?

Kan jeg sende forsvar til en bonus/barbar by, for å "drepe" tropper av det som skal plyndre dem?
 

DeletedUser

Guest
Barbar landsby

Jeg holder på å utdanne en adelsmann nå, og jeg har 1 landsby fra før, men er det mulig å ta over en by som har mer poeng enn mine egne?:confused:
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jada, det er fullt mulig..men husk at du kanskje får fiender om du tar en barbarby som en annen spiller bruker som farm..
 

DeletedUser

Guest
Mur først så spørs det om du skal ta den...
Hvis du skal ta den vil jeg stemme for samlingsplass.
Det er ingen vits i ta gård siden vil ta minst en halvmåned å fylle opp en stor gård uansett...

Hvis du skal bare katapultere den så tror jeg det er lurest å angripe mur, gård, hovedkvarter, brakker, stall, verksted, smie, akademi...
Dette er hvis du har tenkt å ha den som farme by ellers så kan det være lurt å varehus slik at de ikke får nok ressurser til noe eller rett å slett farme den så mye...
 

svinseladden

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mur først så spørs det om du skal ta den...
Hvis du skal ta den vil jeg stemme for samlingsplass.
Det er ingen vits i ta gård siden vil ta minst en halvmåned å fylle opp en stor gård uansett...

Hvis du skal bare katapultere den så tror jeg det er lurest å angripe mur, gård, hovedkvarter, brakker, stall, verksted, smie, akademi...
Dette er hvis du har tenkt å ha den som farme by ellers så kan det være lurt å varehus slik at de ikke får nok ressurser til noe eller rett å slett farme den så mye...

Jeg stemmer for.... VERKSTED!

Grunn: Bygningen ser litt rar ut.
 

hadenmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bra

Nei. Vi blir aldri kvitt "dumme" spørsmål. Det kommer stadig nye spillere i TW_no (5000 i april...) og stadig nye mennesker på forumet. Ingen spør om noe de vet fra før, derfor høres noen spørsmål dumme ut for dem som kan det. Deltar du i et åpent forum, har du akseptert at noen er noobs - og du er der for å hjelpe dem med din rutine. Åpne forum er for uegoistiske mennesker som vil dele sin kunnskap. Arroganse kan flytte over på lukkede grupper.

Puh...


Meget godt sagt
 
Topp