Forlatt Landsbyer FAQ

DeletedUser

Guest
Ligger i min ære å ikke ta gråbyer:) vet ikke hvorfor, men føler en total-forakt for gråbyhorer, selv om 4 av mine er det (de 4 første jeg tok):D
 

DeletedUser

Guest
Jeg har et spørsmål som jeg ikke klarte å finne svar på ved å bruke søk-funksjonen..

Vokser gråbyer selv om de ikke har resurser, eller lønner det seg å holde litt tilbake med farmingen for å få byene til å utvikle seg fortere?
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg har et spørsmål som jeg ikke klarte å finne svar på ved å bruke søk-funksjonen..

Vokser gråbyer selv om de ikke har resurser, eller lønner det seg å holde litt tilbake med farmingen for å få byene til å utvikle seg fortere?

Det lurer jeg også på egentlig:p
 

DeletedUser

Guest
Jeg har et spørsmål som jeg ikke klarte å finne svar på ved å bruke søk-funksjonen..

Vokser gråbyer selv om de ikke har resurser, eller lønner det seg å holde litt tilbake med farmingen for å få byene til å utvikle seg fortere?

De vokser selv om du farmer de ;)
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Ifølge den orginale posten på .net om oppdateringen med voksende barbar byer ... som nå er slettet (er det et arkiv der?) så sto det at barbar & bonus byer vil alltid vokse, men de vokser saktere jo mer ressurser man tar fra de ;)
 

DeletedUser

Guest
I den originale sto det og at de skulle lage tropper, så hva som sto der skal vi ikke ta helt for god fisk. Riktignok mener jeg å huske at det ble spesifisert at de ikke vokste treigere jo mer du farmet de.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Tro hva du vil hehe, skal se om jeg får tak i et tråd eller en mod etter denne pokerrunden så jeg kan bekrefte det.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Fant ingenting, men jeg er fremdeles sikker på at de vil vokse saktere hvis du plyndrer alt av ressurser
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Fant ingenting, men jeg er fremdeles sikker på at de vil vokse saktere hvis du plyndrer alt av ressurser

Etter det jeg har lest på .net forumet har jeg forstått at de vokser i samme tempo om du farmer de eller ikke. Nå er ikke jeg en TW guru, men jeg mener det var det det sto.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Kan jeg få et svar fra en admin/mod om barbar byer vokser saktere om du farmer dem eller ikke?

Spiller på .net, og der mener gamle kjente at de vokser saktere dersom du farmer dem.
 

DeletedUser

Guest
Kan jeg få et svar fra en admin/mod om barbar byer vokser saktere om du farmer dem eller ikke?

Spiller på .net, og der mener gamle kjente at de vokser saktere dersom du farmer dem.

De vokser like raskt uansett om du farmer dem eller ei.
 
Reaksjonspoeng
3
Det er en i stammen min på v3 som påstår at om du farmer en barbar-by jevnlig (en gang om dagen) vokser den best. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror på han;)
 
Reaksjonspoeng
1
En venn av meg sendte inn support forespørsel og spurte, og han fikk svar at den vokste raskere hvis han farmet mere. Han fikk også vite at barbarbyer på v2 vokste over 3000 poeng i samme post, så noe skeptisk er jeg.
 

DeletedUser

Guest
De vokser da faktisk over 3k, men den stopper å bygge etter 3k poeng.
Men uansett så kan man ikke stole på tickets når det gjelder den slags da de som har ansvar for det veldig ofte rett og slett ikke aner hva de driver med.
 
Topp