Videresendt, Inno Forslag på endring av plyndre-medaljer.

DeletedUser

Guest
Foreslår at man fjerner Dagens Plyndrer. Dette er en totalt unødvendig medalje som ikke viser noe ferdigheter i det hele tatt.

Foreslår samtidig at Plyndrer-medaljen skaleres. 10.000 runs er jo noe folk kan få til rimelig kjapt, ergo synes jeg å få en gullmedalje på 10.000 runs er for lite.

Gull : 100.000 runs.
Sølv : 10.000 runs.
Bronse: 1.000 runs.
Tre: 100 runs.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvis plyndrer medaljene faktisk blir fjernet, foreslår jeg at den blir erstattet med Dagens PP-bruker. Hvis den ikke blir fjernet, støtter jeg forslaget til Robert der også.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Plyndrer medalje er en fin ting, og hvis du ikke liker den kan du ignorere den. Siden en dagens medalje er noe noen ser fram til å få og det er jo en ting man kan se på i ettertid: Så mange angrep sendte jeg ut på farming før.

støttes ikke
 

DeletedUser

Guest
Om jeg ignorerer den eller ikke, forandrer jo ikke på at det er en medalje som ikke beviser noe som helst angående ferdigheter eller ikke.

Jeg synes medaljer skal gis ut fordi dem er fortjent, ikke slike velferds-medaljer som NAV kan gi ut til dem som ikke duger til annet enn å sende ut masse angrep.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Inn med dagens kongemorder (drep av adelsmenn utenfor stammen), og ut med dagens plyndrer. Tullemedalje.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
plyndre medaljen er no fin og ha på verden med flag ^^ men uten flag nja usikker :)
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Støttes at den fjernes, synes alltid den har vert tull.

Når det kommer til plyndrer medaljen, så kunne den ihvertfall forandres litt slik at den i det minste hadde samme utvikling som Raner medaljen, evt justert litt på begge, da raner medaljen går fra 1mill på sølv og hele 100mill på gull.
Kanskje laget litt flere nivåer?
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Om det gjøres endringer på plyndrer medaljen, hvorfor ikke endre raneren også?

Tre: 10 000 ressurser.
Bronse: 1 000 000 ressurser.
Sølv: 100 000 000 ressurser.
Gull: 1 000 000 000 ressurser.

Eller eventuelt ha:

Tre: 500 ressurser.
Bronse 10 000 ressurser.
Sølv: 1 000 000 ressurser.
Gull 100 000 000 ressurser.
Platinum: 1 000 000 000 ressurser.
 

DeletedUser

Guest
Inn med dagens kongemorder (drep av adelsmenn utenfor stammen), og ut med dagens plyndrer. Tullemedalje.

enig der. kongemorder er en medalje jeg skulle likt å se på v1 ;)
og vandal er også en medalje jeg liker. plyndrer derimot, er bare tull. har tatt den en gang ved BARE å sende 1 og 1 lk på en gråby. bare som protest. så lett er det å få den, har ingenting med skills eller hard jobbing å gjøre. FJERN DEN.
 
Topp