Forslag til å få liv i denne tråden.

DeletedUser

Guest
Heisann!

Som mange her er jeg litt lei meg for at vi ikke har en fast intervjuer her på V1, men jeg har et forslag som kanskje kan få liv i denne delen.

I H.F.O har vi en egen seksjon der vi faktisk har begynt med et par intervjuer av spillere og det er blitt foreslått å legge disse ut på offentlig forum. Jeg vet at BOL også har en del intervjuer som også kunne blitt delt her.
Jeg vet ikke hvordan det er med de andre stammene. Om dere ikke har noen intervjuer på lager, har dere da mulighet til å skaffe en mann som kan ordne dette?

Dette er en jobb vi kan bytte litt på, slik at en stamme legger ut et intervju den ene uka, så kommer neste stamme osv. Noe som dette.

Starter med H.F.O og BOL siden jeg vet de allerede har intervjuer på lager, slik at de andre stammene kan få satt igang med intervjuer:


1.uke - H.F.O
2.uke - BOL
3.uke - IB
4.uke - RNG
5.uke - HVIB
6.uke - ROTA
 

DeletedUser

Guest
Saken er at de intervjuene aldri var beregnet på å deles utenfor stammen. I hvert fall har det aldri skjedd. Dersom man i så fall skulle gjøre det, må man ha intervjuobjektets samtykkelse (som jeg nevner i tilfelle du ikke har tenkt på det alt) :) Ellers er jeg for, det ville være fint om noe skjedde på dette forumet :p

EDIT: Det hadde vært fett å få ordnet ukene slik at vi bytter mellom hver side av konflikten har uke - siden det er 3 av hver burde det gå :) Vi kan jo starte med enten H.F.O eller BOL, en uke burde være masser av tid for den andre siden til å lappe isammens et intervju :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Saken er at de intervjuene aldri var beregnet på å deles utenfor stammen. I hvert fall har det aldri skjedd. Dersom man i så fall skulle gjøre det, må man ha intervjuobjektets samtykkelse (som jeg nevner i tilfelle du ikke har tenkt på det alt) :) Ellers er jeg for, det ville være fint om noe skjedde på dette forumet :p

Det er selvfølgelig noe info i disse intervjuene som muligens må fjernes også, men ellers durde dette da være fullt mulig?
 

DeletedUser

Guest
Joda :) Ethvert forum som blir tatt mer i bruk er en positiv utvikling, initativ er flott :)
 

DeletedUser

Guest
hvorfor tar du ikke med viking?

Litt fordi viking egentlig mer eller mindre forsvinner, men jo... det er gjerne et par spillere der jeg kunne blitt mer kjent med. ketill, folder f.eks... Er bare å slenge dere på om dere ønsker :)
 

DeletedUser

Guest
ja, egentlig. Mange som savner det, men få som ønsker å faktisk gjøre noe med det.
 
Topp