Nedstemt/ikke mulig forslag til forbedring av FA

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Kunne det latt seg gjøre at FA kunne blitt brukt på spillere under 500 poeng?

da det er veldig irriterenede og måtte trykke inn tropper osv når du skal farme F.eks en spiller på 26 peong.


Forslaget er kort og greit.

Kunne det vært muligt og gjort slikt at FA kunne bli brukt på spillere opp til 500 ?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Trooooor at det er enten å inkludere alle spillere eller ingen som er alternativ her.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Trooooor at det er enten å inkludere alle spillere eller ingen som er alternativ her.

joda tenkte bare innfor en viss poengsum no men tror egentlig at du må ta med alle da :p

men gjør det lettere og farme spillere i starten også :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror det blir lovbrudd om det inkluderer spillere, gjøre flere enn en ting med et tastetrykk. Men bra brainstorm på deg her i det siste. Noen gode forslag har du da kommet med!
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Jeg tror det blir lovbrudd om det inkluderer spillere, gjøre flere enn en ting med et tastetrykk. Men bra brainstorm på deg her i det siste. Noen gode forslag har du da kommet med!

jau takk for det prøver bare og hjelpe til med og forbedre spillet :) med noen forslag :D


men lovbrudd er vel det direkte ikke? eller er usikker.
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror det blir lovbrudd om det inkluderer spillere, gjøre flere enn en ting med et tastetrykk. Men bra brainstorm på deg her i det siste. Noen gode forslag har du da kommet med!

Er da ikke lovbrudd så lenge man betaler innogames? :D
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
FA er så vidt jeg husker ment for å gjøre farmingen av gråbyer lettere, og skal ikke inkludere spillerbyer.
 
Topp