Diskusjon Forslag til instillinger v13

DeletedUser

Guest
Spent her óg :) Lurer på om det blir lagt noen tanker bak innstillingene, eller om de blir mer eller mindre tilfeldige slik som tidligere.
 

DeletedUser

Guest
Gleder meg til å spille igjen! :)

grimlock? Skal du spille der? :)
 

DeletedUser

Guest
Sannsynligvis ikke. Jeg er alt for gammel for nye verdener, som tilhører den yngre garde av TW spillere.
 

DeletedUser

Guest
Men hvor morsomt hadde det ikke hvert å spille igjen da? :) Komme tilbake å spille med beskjennte :) Hvor mange år er du egentlig hvis det ikke gjør no at jeg spør? :)
 

DeletedUser

Guest
Men hvor morsomt hadde det ikke hvert å spille igjen da? :) Komme tilbake å spille med beskjennte :) Hvor mange år er du egentlig hvis det ikke gjør no at jeg spør? :)

V4 får være bra nok for meg. Liker heller ikke oppstarten på verdener, farming er kjedelig.

Jeg er 25 år. Så ikke gammel, men siktet nå mest til hvor lenge jeg har holdt på med TW. Seks år i desember, sammenhengende spilling. For å sette det i sammenheng så starta jeg før W5.net startet opp, og 14 måneder før V1 startet. Så, hvor gammel er du på den forumkontoen der da? Fortsatt 16?
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hadde vært artig med V4 innstillinger, og oppstart med flere byer, så verdenen kan bli litt større/flere byer- Alle starter opp med 2-3 byer hver eller noe sånt.
 

DeletedUser

Guest
Endelig kan jeg starte på en verden likt som de andre spillerene her også ;) Ikke bare starte midt i et game der jeg ikke har fått noen byer en gang :p

Noen som har lyst til å bli med i stammen min sammen med meg og noen IRL venner av meg? :)
 

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
hadde satt pris på om innstillingene kunne blitt klargjort litt fort, så har vi bedre tid til planlegging ^^
 

DeletedUser

Guest
Men jeg støtte mest verden 4 forslaget, har hørt at det var en bra verden :)
 

DeletedUser

Guest
Verden 13 innstillingene har kommet og da ble jeg så irritert at jeg ikke vil starte denne verden heller.. "Premiumfunksjoner : Alle". Hakke fått spilt noe siden verden 8.. pga folk bruker mye penger på Premium ting, slik at mange ikke får muligheten til å spille lenge og de som bruker mye penger på spill vil jo selvfølgelig vinne eller komme langt og vil bygge seg raskt opp med å betale for å få mer ressurs i timen.

Hele Tribalwars har gått fra å være morro til å stjele penger fra folk.

Mener ikke å sutre men det er veldig dårlig gjort med de nye premium funksjonene.. det er sefølgelig derfor norsk verden blir mindre og mindre og til slutt vil det ende med at bare 10 personer spiller i norsk server.

Men sier takk for meg til Norsk server, blir vel .net for alltid da =)
 

DeletedUser

Guest
Verden 13 innstillingene har kommet og da ble jeg så irritert at jeg ikke vil starte denne verden heller.. "Premiumfunksjoner : Alle". Hakke fått spilt noe siden verden 8.. pga folk bruker mye penger på Premium ting, slik at mange ikke får muligheten til å spille lenge og de som bruker mye penger på spill vil jo selvfølgelig vinne eller komme langt og vil bygge seg raskt opp med å betale for å få mer ressurs i timen.

Hele Tribalwars har gått fra å være morro til å stjele penger fra folk.

Mener ikke å sutre men det er veldig dårlig gjort med de nye premium funksjonene.. det er sefølgelig derfor norsk verden blir mindre og mindre og til slutt vil det ende med at bare 10 personer spiller i norsk server.

Men sier takk for meg til Norsk server, blir vel .net for alltid da =)

okei, nå må du huske at det er ikke TW-teamet som velger om hvilke PP funksjoner de skal ha, eller ikke. Det er innogames som bestemmer det.

Det du også må huske, er at det koster penger og holde oppe en server. Da blir man gjerne nødt til å ha funksjoner som dette her.

Jeg liker ikke å ha alle PP funksjonene jeg heller, men man kan ikke klage på TW teamet for at det kommer en verden i ny og ne som har alle PP funksjonene, for de kan rett og slett ikke velge om en verden skal ha det eller ikke. Og vi kan heller ikke klage på innogames, ettersom de og må tjene på det.

Og en ting til må du huske, og det er at man vinner aldrig en server pga man har mye PP. Uansett hvilke server og instillinger det er der, så vil man uansett ha sjangsen til å vinne en server, med eller uten PP.
 
Topp