Forslag til Intervjuobjekter -Spamfri Sone

The-Saint

Guest
Har det kommet noen journalist her eller? Vil gjerne ha ett intervju med Are (Ex-Con), siden det ikke ser ut som om jeg får intervjuet mitt på v2 -.-

blacki99

Nytt medlem
Har det kommet noen journalist her eller? Vil gjerne ha ett intervju med Are (Ex-Con), siden det ikke ser ut som om jeg får intervjuet mitt på v2 -.-
har ikke hørt noe mer jeg da...

Men om dem legger til grunne mine poster som sikket kan ha vært litt spamete etc. her i V4 forumet så kan jeg forsåvidt forstå om dem ikke vil ha meg...

MEN: kan vel bare legge til at ved en slik oppgave så ville jeg lagt langt mer arebid i det og vært totalt nøytral. Og ikke minst skrevet i Word m/ gramatikk apps PÅ!! :p

Lilith

Guest
Det hadde blitt bra! :) Savner noe godt lesestoff her inne på forumet...

Maskin

Guest
sløvt av dem å ikke gi deg et svar. Har tross alt gått en del uker! burde ikke ta så lang tid å finne ut om du er riktig kar for jobben eller ikke :) (tror selv at du vil gjøre en bra jobb).

The-Saint

Guest
ehm.. ? feil forum sted ?
Jeg tar ikke dette som feil tråd, da det har blitt diskutert om forum-stillingen her i tråden før, og i tillegg spurte jeg om ett intervju med Are, som denne tråden opprinnelig handler om.

blacki99

Nytt medlem
..tråden er jo rimlig død uannsett da, og uten intervjuer så kan dem vel bare slettet den i grunn... ;)

blacki99

Nytt medlem
Fizzmann skrev:
04-08-2010, 16:37
Sweet! Da skal jeg nevne dette for resten av teamet jeg, så kommer jeg tilbake med et svar til deg så fort som mulig :)
hmm! når lander dere på moder jord? Antar at dere kastet dere i romskipet med kursen rettet mot planeten Tellus!?

jeje, dere får blinke med lysa når dere nærmer dere, så står jeg klar med kaffen! :):p

Sist redigert:

Ragnar Lodbrok

Guest
Kjempeflott intervju om Varg, Snowfire :)

Kunne du tenke deg og ta et til, hva med Blackburn, 7Bulls. Han har nettop tatt over første plassen på V.4

snowfire

Guest
Skulle bare ta et intervju :)

Dere må skaffe en ny intervjuer

The Bird

Aktivt medlem
Håper dere kan komme med nye forslag, eller så vil jeg ta utgangspunkt i de som allerede har blitt foreslått.

-Sondre-

Guest
Gratulerer Seb, dette blir bra :) McRogn hadde vært interessant å fått et intervju av, har ledet V4 med poeng i lang tid nå - med og uten stamme i ryggen.

Heksa Me Gode Reflexa

Guest
KA88
walli
Casey
McRogn
Nolaw (orginale)
Unknown Solider

The Bird

Aktivt medlem
Kan komme med flere forslag. Skal etter planen begynne å interjuve Newsted til neste månde. Om jeg holder min egen tidsfrist vil interjuvet bli publisert 22 april :)

The Bird

Aktivt medlem
Desverre så gidder tydligvis ikke Newsted å bli interjuvet. Så da er interjuvet avlyst. Skal vurdere om noen andre skal bli interjuvet istedenfor.