Forslag til Intervjuobjekter -Spamfri Sone

DeletedUser

Guest
Har det kommet noen journalist her eller? Vil gjerne ha ett intervju med Are (Ex-Con), siden det ikke ser ut som om jeg får intervjuet mitt på v2 -.-
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Har det kommet noen journalist her eller? Vil gjerne ha ett intervju med Are (Ex-Con), siden det ikke ser ut som om jeg får intervjuet mitt på v2 -.-

har ikke hørt noe mer jeg da...

Men om dem legger til grunne mine poster som sikket kan ha vært litt spamete etc. her i V4 forumet så kan jeg forsåvidt forstå om dem ikke vil ha meg...

MEN: kan vel bare legge til at ved en slik oppgave så ville jeg lagt langt mer arebid i det og vært totalt nøytral. Og ikke minst skrevet i Word m/ gramatikk apps PÅ!! :p
 

DeletedUser

Guest
Det hadde blitt bra! :) Savner noe godt lesestoff her inne på forumet...
 

DeletedUser

Guest
sløvt av dem å ikke gi deg et svar. Har tross alt gått en del uker! burde ikke ta så lang tid å finne ut om du er riktig kar for jobben eller ikke :) (tror selv at du vil gjøre en bra jobb).
 

DeletedUser

Guest
ehm.. ? feil forum sted ?

Jeg tar ikke dette som feil tråd, da det har blitt diskutert om forum-stillingen her i tråden før, og i tillegg spurte jeg om ett intervju med Are, som denne tråden opprinnelig handler om.
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
..tråden er jo rimlig død uannsett da, og uten intervjuer så kan dem vel bare slettet den i grunn... ;)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Fizzmann skrev:
04-08-2010, 16:37
Sweet! Da skal jeg nevne dette for resten av teamet jeg, så kommer jeg tilbake med et svar til deg så fort som mulig :)

hmm! når lander dere på moder jord? Antar at dere kastet dere i romskipet med kursen rettet mot planeten Tellus!?

jeje, dere får blinke med lysa når dere nærmer dere, så står jeg klar med kaffen! :):p
 
Sist redigert:

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Jeg finner ikke posten du viser til, og kan derfor ikke svare på hva du spør om. Hvis du ønsker å bli intervjuer, finner du info i denne tråden.
 

DeletedUser

Guest
Kjempeflott intervju om Varg, Snowfire :)

Kunne du tenke deg og ta et til, hva med Blackburn, 7Bulls. Han har nettop tatt over første plassen på V.4
 

DeletedUser

Guest
Skulle bare ta et intervju :)

Dere må skaffe en ny intervjuer
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Håper dere kan komme med nye forslag, eller så vil jeg ta utgangspunkt i de som allerede har blitt foreslått.
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer Seb, dette blir bra :) McRogn hadde vært interessant å fått et intervju av, har ledet V4 med poeng i lang tid nå - med og uten stamme i ryggen.
 

DeletedUser

Guest
KA88
walli
Casey
McRogn
Nolaw (orginale)
Unknown Solider
 

DeletedUser

Guest
Hadde vært interessant med et intervju fra KA88 (Dagi) og Casey :)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Kan komme med flere forslag. Skal etter planen begynne å interjuve Newsted til neste månde. Om jeg holder min egen tidsfrist vil interjuvet bli publisert 22 april :)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Desverre så gidder tydligvis ikke Newsted å bli interjuvet. Så da er interjuvet avlyst. Skal vurdere om noen andre skal bli interjuvet istedenfor.
 
Topp