Forslag til intervjuobjekter

DeletedUser

Guest
Jeg er den eneste som vet ;) Lurer litt på om jeg skal samle sammen mange av intervjuene og poste dem i romjula.
 

DeletedUser

Guest
Nei det syns jeg ikke du skal gjøre, jeg syns du skal legge ut 1 nå i helga i allefall og resten rundt jul :cool:
 

DeletedUser

Guest
Naai, da merker du at jeg kun er pålogga en gang i måneden, så det går nok ikke! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes Solmåne skulle hatt et intervju :p

Det kunne blitt interessant :)
 

DeletedUser

Guest
Dette innlegget er ikke ment som noe angrep på hverken kitty eller Ebbs, men kan ikke støtte innlegget til Ebbern da kitty faktisk ikke har sittet på Solmåne mer enn halvparten av kontoens levetid.

Du vil jo ikke akkurat få følelsen av å forstå oppbyggingen til kontoen når nåværende eier overtok en konto på mellom 3.5 og 4 mill i størrelse.
 

DeletedUser

Guest
Nei skjønner tanken til Ebbern der. Men tror nok at det meste interessante som kunne kommet av det intervjuet, allerede er sagt i den beryktede "-Rome- er teite, derfor går jeg til AriCa"-tråden hennes på PnP-forumet.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nå har jeg ikke lyst til å bli intervjuet uansett, så da er jo den saken løst. :)

Og, nei, jeg har bare hatt kontoen i litt over ett år, så det sier jo seg selv at jeg ikke kjenner til originale eiers stanker. Heldigvis har jeg jo fått inn histiorien av Pio i ettertid - og jeg forstår din frustrasjon, Spir...
Men nå tenker vel ikke jeg i samme baner som henne - og jeg hadde heller ikke stammehistoriene inne før nylig.

Anita... Jeg har da aldri sagt at -Rome- er teite... Du av alle burde vite at det faktisk var en stamme jeg respekterte veldig - inntil visse personer gjorde det de gjorde... Og jeg tenker da ikke på kontosittingen av oss i 2DEATH.

Og jeg gikk ikke til AriCa fordi "-Rome- er teite", gikk vel heller mer på det sosiale og spillgleden min.
 

DeletedUser

Guest
Jula varer helt til påske ;)

Så han har rundt 4 måneder + igjen :p
 

DeletedUser

Guest
Ja, det skal komme flere intervjuer. Har bare ikke hatt tid. Jobbet mer enn jeg trodde jeg skulle før jul, i romjula og nå på nyåret.

paco står øverst på mange lister for tiden, også min liste over hete intervjuobjekter ;)
 

DeletedUser

Guest
ok, kjør ett intervju snart, eller avskaff hele ordningen. dette nærmer seg nesten dumskap. har man ikke tid, greit nok. avtre stillingen, la noen som har tid t seg av oppgaven.

du vet at jeg ikke har noe imot deg personlig, shanks, dette er kun ment for underholdningen sin del, og ingen er underholdt av det som foregår nå.
 
Topp