Forslag til intervjuobjekter

DeletedUser

Guest
Jeg kommer til å fortsette. Litt vanskelig å få tak i folk nå midt på sommeren, men jeg har noe på gang her. Håper på å få frem et intervju om ikke så alt for lenge, men tørr ikke sette noen dato på det.
 

DeletedUser

Guest
Støtter volvo med et intervju med Ruffiro, har ikke fulgt med på lenge på v2 så for meg er han ukjent..
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vel, er det bare meg, eller er det litt rart at Handsome velger Depend som intervjuobjekt ( no offence, Depend :) ), selv om det har kommet fler forslag om Shanks, Ruffiro, Wolverine, etc... Samtidig ( ikke bokstavelig talt), som Depend (eller en rekrutør), inviterer Handsome (igm brukeren) til SaD ? :rolleyes:

De er i samme stamme... Stammelederen og intervjuern. Intervjuern og intervjuobjektet..


Hadde vært fint med ett svar, Depend, eller Handsome :)
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sist redigert:

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Nå veit ikke jeg hva som er grunnen til dette dette intervjuet, men han kommer sikekrt med svar på det.

Men når jeg først titter inn på forumet en sjelden gang, så ser jeg samme ting som elite gjorde i sin tid. De fant en person som skulle være hakkestammen til flere.

Ser dere i Arica noen likhetstrekk som elite hadde når de dominerte?? (tenker da på det som skjer på forumet med en arrogansen som dere fører, med at dere er best, tar aldri feil, gjør aldri feil, etc etc.)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Ett interjuv med Depend var nokså aktuelt pgr SaD er den største utfordreren til AriCa på V2, however er det på tide å få noen interjuv(er) fra den desidert største og beste stammen på V2 ;)
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ett interjuv med Depend var nokså aktuelt pgr SaD er den største utfordreren til AriCa på V2, however er det på tide å få noen interjuv(er) fra den desidert største og beste stammen på V2 ;)

Helt enig, og det skal bli spennende å høre historein til noen av de store profilene til Arica som f.eks ruffiro, shanks, pointhore, volw, etc.....
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Vel, er det bare meg, eller er det litt rart at Handsome velger Depend som intervjuobjekt ( no offence, Depend :) ), selv om det har kommet fler forslag om Shanks, Ruffiro, Wolverine, etc... Samtidig ( ikke bokstavelig talt), som Depend (eller en rekrutør), inviterer Handsome (igm brukeren) til SaD ? :rolleyes:
De er i samme stamme... Stammelederen og intervjuern. Intervjuern og intervjuobjektet..

bare deg ja :)
Det var da et helt greit intervju/skildring av en spiller, og det kommer sikkert flere etterhvert
(slik skulle det være) he he
 
Sist redigert:

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Må også huske at AriCa har vært svært aktiv på offentlig forum, og de aller fleste vet en del om AriCa sin oppvekst. Vil ikke si det var noe dårlig valg å ta frem en mer ukjent spiller, og stamme ?
En ganske fin metode for å få lesere sier jeg.

Nå regner jeg ikke med at dette er det siste intervjuet som blir gjort heller. Så AriCa spillere blir nok intervjuet i nærmeste fremtid vil jeg tro
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Og hvem sier at jeg ikke holder på noe med Arica-spillere? :)

Depend er uansett en spiller som faktisk har mye betydning her på V2, som for eksempel spillere som Ruffiro og Shanks. Hvis du Sindle mener jeg unngår AriCa, så tar du helt feil. Ta en liten spørrerunde da vettu, så finner du fort ut at det ikke stemmer.

Personlig synes jeg det er interessant å se intervjuer fra begge sider. Det er på høy tid å få noe fra AriCa, og jeg jobber med saken.

Edit: Om du skal ha det inn med teskje. Depend er leder i den neste største stammen på V2, og den største som er i krig mot den ledende stammen. Det i seg selv er god nok grunn til et intervju etter min mening, i tillegg er Depend rimelig ukjent for de fleste, men forhåpentligvis ikke nå lenger. Det er ingen tvil om at et intervju med en spiller i AriCa mangler, men det kommer så fort som mulig. Ting tar bare litt tid. Så i stedet for å komme med totalt usakelige beskyldninger, så kan du undersøke fakta før du uttaler deg.

Edit2:
Samtidig ( ikke bokstavelig talt), som Depend (eller en rekrutør), inviterer Handsome (igm brukeren) til SaD ? :rolleyes:
22.07.
21:56 Handsome ble med i stammen.
22.07.
21:56 Handsome har blitt invitert av Thebigbang.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg kan mekke et intervju med megselv som fotograf, journalist og intervjuobjekt. NO PROBLEMO!

Mvh Thebigbang Originale
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Faktisk så ble Handsome med i SaD før han gjorde intervjuet o_O

Det var en impulshandling litt tidligere som fikk Gard til å trekke tilbake sletten på Handsome. Jeg og Gard hadde snakket noen dager om at han kunne komme til SaD osv. og når han valgte å ikke slutte så fikk han en invitasjon av meg. I tillegg så er Depend en spiller som fortjener et intervju?

Case closed!
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hvorfor han valgte meg er det vel svært få av oss som kan svare på utenom han.
Men har vel sagt mitt tidligere tror jeg.

Jeg vil gjerne komme med noen forslag til intervjuobjekter:
Solmåne
Vv0Lv3r1n3 himself
Pointwhore
mrmalle, som hevn og den gode hjelperen han er<3
wild2, for å høre fra en stamme som ikke akkurat folk hører mye fra

Tror det var alle jeg har interesse for ^^
 

DeletedUser

Guest
Mine forslag til intervjuobjekter:

magic14
Jarlebast
Aremoric

Og kanskje en fra Shadow; f.eks paco eller Doomdark. Interessant å vite hvor de kommer fra, og hva som eventuelt kommer til å skje fra den kanten i tiden som kommer.

Foruten de mer opplagte i Grimmy, Pointy og Ruffy McScruffy. De fortjener sin skrift i historien med gullfarge :)

Kunne også være interessant å lese et intervju fra en pensjonert spiller, men da måtte man også få lese objektets tanker om dagens hendelser og utvikling. Ikke bare fra v2 anno sept 2009.
 
Topp